Tramstraat 40
5104GL Dongen

Kathinka beoordeelde op 2018-08-16

Zeker een aanrader, ik heb via
de webshop een servies van Yaya- home besteld,
ik had het pakket de volgende dag keurig verpakt in huis,
Bij vragen zeer klantvriendelijke service en snel antwoord.

Sigrid beoordeelde op 2017-01-13

Fijne, kleine webwinkel met mooie spullen en vooral erg goede, persoonlijke service. Ik werd gewaarschuwd dat een trui die ik bestelde niet van goede kwaliteit was, waardoor de winkelier dus minder verkocht maar ik niet opgezadeld werd met een trui van inferieure kwaliteit. De winkelier ging voor mij op zoek naar een andere trui, ook in andere winkels (!), en liet me ook nog een trui terugsturen toen ik na verloop van tijd ergens anders toch het gezochte model vond. Super service dus!

Ester beoordeelde op 2017-01-12

Mijn bestellen werd al na een dag bezorgd. Op mijn vraag vooraf kreeg ik snel een antwoord. Helemaal top!

Josien beoordeelde op 2017-01-05

meteen de volgende dag in huis.