Van limburg stirumstraat 50
088 7739 322

9,0

The Feedback Company 99 9,1

Aukje Koenderink beoordeelde op 2019-08-09

Duidelijke omschrijving en snelle levering.
Ik heb de ren nog niet in elkaar gezet, maar ga ervan uit dat het goed is.
Zo niet dan geef ik het door.

Henny Ossel beoordeelde op 2019-07-12

Mooie bench! Snelle levering!

Kenji Evers beoordeelde op 2019-07-09

Webshop was duidelijk en de producten zijn makkelijk te bestellen. Levering was top!

Annicka Duijf beoordeelde op 2019-06-08

Snelle verzending, netjes verpakt! Scherpe prijs ๐Ÿ‘Œ๐Ÿป

Heike Moens beoordeelde op 2019-06-02

Goede service, zeer snelle verzending naar Duitsland, kwaliteit is perfect.

Rachel Platerink-Hofman beoordeelde op 2019-05-17

snel geleverd en precies zoals verwacht. Topper!

Petra Meijers beoordeelde op 2019-05-13

Een beoordeling moeten geven vooraleer je de puppyren ontvangen hebt ๐Ÿค” Vorige week donderdag in de voormiddag besteld en voorlopig nog geen puppyren ontvangen. Volgens de track & trace code is er een “laadfout” gebeurd en zit de puppyren op een verkeerde plaats. Ik had deze ren dit weekend echt nodig. Benieuwd wanneer ze zal toekomen ๐Ÿค”

Reactie van www.puppyren.nl:
Erg vervelend als er met transport iets niet goed gaat.
Helaas gebeurt dit een enkele keer alleen als het uw zending betreft is dat erg vervelend.
Wij doen ons best om het pakket zo snel mogelijk bij u te krijgen.

Alain De Waegemaeker beoordeelde op 2019-05-04

vlotte levering

Gerda Aarts beoordeelde op 2019-05-03

Goed verpakt,snelle bezorging!

HRO beoordeelde op 2019-03-12

Prima service

Vince Wolfs beoordeelde op 2019-02-01

Ervaring met Puppyren is niet goed. De zending komt niet aan op afgesproken dag, blijkt naar verkeerd adres te zijn gestuurd. Hier wordt je niet over geinformeerd. Product blijkt dan niet meer op voorraad te zijn, waardoor je langer moet wachten.

Reactie van www.puppyren.nl:
Helaas is dit inderdaad niet goed gegaan. Meneer heeft onze laatste ren besteld die op voorraad was en door een fout in het magazijn zijn er adres stickers op de ren gekomen en is de ren bij de verkeerde klant afgeleverd. Normaal zouden we dan direct een nieuwe verzenden alleen kon dat nu niet omdat het de laatste was. Verkeerd geleverde ren laten afhalen bij de klant en door laten sturen naar de klant.
erg vervelend voor de klant.

Kris Vereycken beoordeelde op 2019-02-01

Makkelijk te bestellen
Zeer vlotte afhandeling.
Kwalitatief product .

Suzanne Vollema beoordeelde op 2019-01-06

Nog altijd geen ren ontvangen. Chat bericht gaf aan gedulde hebben maar nu 3 dagen later nog steeds niets ontvangen

Reactie van www.puppyren.nl:
Deze 2 sterren hebben wij verdiend. Het duurt echt belachelijk lang met deze zending en alles wat niet goed kan gaan gaat niet goed.

Jacqueline van wilpe beoordeelde op 2019-01-01

Niek Kaptein beoordeelde op 2018-12-04

Mooie bench,goed advies, bij telefonisch advies een vriendelijk te woord gestaan kortom een goede betrouwbare firma.

Natasja de Hoogh beoordeelde op 2018-11-09

Ben erg tevreden met de bestelling. Alleen wat minder met de bezorging. Zondag besteld en woensdags pas binnen gekomen.

Andre de Vries beoordeelde op 2018-10-16

Zeer snelle levering.
Jammer dat een onderdeel niet goed was geassembleerd.
Na telefonisch contact word deze zsm opnieuw geleverd!
Na 2 draadkooien gesloopt te hebben blijft de hond nu wel in zijn bench.
het gaat hier om een Mechelaar

Esther Bosma beoordeelde op 2018-10-09

Snelle service, goed product.

Karina de Jong beoordeelde op 2018-09-21

Zondag bestelling gedaan, vandaag (vrijdag) nog niks binnen...vandaag besteld morgen in huis gaat dus niet op!! Jammer...ik had daar bewust voor gekozen omdat ik het product de maandag nodig had...๐Ÿ˜ž

ferdinand ottens beoordeelde op 2018-09-08

Snel en goed