Van limburg stirumstraat 50
7901AS Hoogeveen
088 7739 322

8,9

Esther Bosma beoordeelde op 2018-10-09

Snelle service, goed product.

Karina de Jong beoordeelde op 2018-09-21

Zondag bestelling gedaan, vandaag (vrijdag) nog niks binnen...vandaag besteld morgen in huis gaat dus niet op!! Jammer...ik had daar bewust voor gekozen omdat ik het product de maandag nodig had...😞

ferdinand ottens beoordeelde op 2018-09-08

Snel en goed

Amber Spreeuw beoordeelde op 2018-07-31

Goed product, goede service en levering keurig op tijd.

Ineke van der Hout beoordeelde op 2018-07-07

Ik ben heel tevreden, de bestelling zoals aangegeven de volgende dag al in huis! Mooie stevige puppyren 👍

Susan beoordeelde op 2018-06-09

Great service and quick shipping! Who could ask for more :)

Mar beoordeelde op 2018-06-01

Astrid Dikkescheij beoordeelde op 2018-05-06

Goeie service en snelle levering

R.J. Bosch beoordeelde op 2018-05-04

Het geleverde is perfect en had normaal een zeer goed gekregen, doch de bezorgdienst van DPD waar puppyren mee werkt is minder zorgvuldig.

Frank Jelles beoordeelde op 2018-04-15

Prima product, maar retour sturen van eerder product was voor eigen rekening. Verder wordt beloofd dat de dag na het plaatsen van de order het product geleverd wordt. Dat bleek niet het geval. Er zat een dag tussen.

Reactie van www.puppyren.nl:
Retourzendingen zijn bij ons niet gratis. Zeggen wij ook nergens dat dit zo is.
Sterker bij verzenden en retourneren staat zelfs specifiek genoemd dat verzendkosten voor retourzending voor kosten van de koper zijn. Er zat inderdaad een dag vertraging op de verzending door problemen in het magazijn dat klopt wij doen er zoveel mogelijk aan omdat te voorkomen maar soms lukt het niet. Onze excuus daarvoor.

Katinka De Meulmeester beoordeelde op 2018-03-09

Heel tevreden! Super snel bezorgd en top product voor een mooie prijs.

Helena Wooninck beoordeelde op 2017-12-04

Snelle levering. Keurig verpakt. Helaas kwam na het inschuiven van de bijgeleverde staafjes, de coating direct los. Mag niet gebeuren voor deze prijs.

Reactie van www.puppyren.nl:
Hallo,
Jammer dat u niet helemaal tevreden bent. Misschien kunt u ons enkele foto's van het probleem sturen kunnen wij kijken wat wij er aan kunnen doen.

Mark beoordeelde op 2017-10-13

top, snelle antwoorden op mijn vragen via de live chat. Levering was er ook met een dag.