Van limburg stirumstraat 50

The Feedback Company 86 9,0

HRO beoordeelde op 2019-03-12

Prima service

Vince Wolfs beoordeelde op 2019-02-01

Ervaring met Puppyren is niet goed. De zending komt niet aan op afgesproken dag, blijkt naar verkeerd adres te zijn gestuurd. Hier wordt je niet over geinformeerd. Product blijkt dan niet meer op voorraad te zijn, waardoor je langer moet wachten.

Reactie van www.puppyren.nl:
Helaas is dit inderdaad niet goed gegaan. Meneer heeft onze laatste ren besteld die op voorraad was en door een fout in het magazijn zijn er adres stickers op de ren gekomen en is de ren bij de verkeerde klant afgeleverd. Normaal zouden we dan direct een nieuwe verzenden alleen kon dat nu niet omdat het de laatste was. Verkeerd geleverde ren laten afhalen bij de klant en door laten sturen naar de klant.
erg vervelend voor de klant.

Kris Vereycken beoordeelde op 2019-02-01

Makkelijk te bestellen
Zeer vlotte afhandeling.
Kwalitatief product .

Suzanne Vollema beoordeelde op 2019-01-06

Nog altijd geen ren ontvangen. Chat bericht gaf aan gedulde hebben maar nu 3 dagen later nog steeds niets ontvangen

Reactie van www.puppyren.nl:
Deze 2 sterren hebben wij verdiend. Het duurt echt belachelijk lang met deze zending en alles wat niet goed kan gaan gaat niet goed.

Jacqueline van wilpe beoordeelde op 2019-01-01

Niek Kaptein beoordeelde op 2018-12-04

Mooie bench,goed advies, bij telefonisch advies een vriendelijk te woord gestaan kortom een goede betrouwbare firma.

Natasja de Hoogh beoordeelde op 2018-11-09

Ben erg tevreden met de bestelling. Alleen wat minder met de bezorging. Zondag besteld en woensdags pas binnen gekomen.

Andre de Vries beoordeelde op 2018-10-16

Zeer snelle levering.
Jammer dat een onderdeel niet goed was geassembleerd.
Na telefonisch contact word deze zsm opnieuw geleverd!
Na 2 draadkooien gesloopt te hebben blijft de hond nu wel in zijn bench.
het gaat hier om een Mechelaar

Esther Bosma beoordeelde op 2018-10-09

Snelle service, goed product.

Karina de Jong beoordeelde op 2018-09-21

Zondag bestelling gedaan, vandaag (vrijdag) nog niks binnen...vandaag besteld morgen in huis gaat dus niet op!! Jammer...ik had daar bewust voor gekozen omdat ik het product de maandag nodig had...😞

ferdinand ottens beoordeelde op 2018-09-08

Snel en goed

Amber Spreeuw beoordeelde op 2018-07-31

Goed product, goede service en levering keurig op tijd.

Ineke van der Hout beoordeelde op 2018-07-07

Ik ben heel tevreden, de bestelling zoals aangegeven de volgende dag al in huis! Mooie stevige puppyren 👍

Susan beoordeelde op 2018-06-09

Great service and quick shipping! Who could ask for more :)

Mar beoordeelde op 2018-06-01

Astrid Dikkescheij beoordeelde op 2018-05-06

Goeie service en snelle levering

R.J. Bosch beoordeelde op 2018-05-04

Het geleverde is perfect en had normaal een zeer goed gekregen, doch de bezorgdienst van DPD waar puppyren mee werkt is minder zorgvuldig.

Frank Jelles beoordeelde op 2018-04-15

Prima product, maar retour sturen van eerder product was voor eigen rekening. Verder wordt beloofd dat de dag na het plaatsen van de order het product geleverd wordt. Dat bleek niet het geval. Er zat een dag tussen.

Reactie van www.puppyren.nl:
Retourzendingen zijn bij ons niet gratis. Zeggen wij ook nergens dat dit zo is.
Sterker bij verzenden en retourneren staat zelfs specifiek genoemd dat verzendkosten voor retourzending voor kosten van de koper zijn. Er zat inderdaad een dag vertraging op de verzending door problemen in het magazijn dat klopt wij doen er zoveel mogelijk aan omdat te voorkomen maar soms lukt het niet. Onze excuus daarvoor.

Katinka De Meulmeester beoordeelde op 2018-03-09

Heel tevreden! Super snel bezorgd en top product voor een mooie prijs.

Helena Wooninck beoordeelde op 2017-12-04

Snelle levering. Keurig verpakt. Helaas kwam na het inschuiven van de bijgeleverde staafjes, de coating direct los. Mag niet gebeuren voor deze prijs.

Hallo,
Jammer dat u niet helemaal tevreden bent. Misschien kunt u ons enkele foto's van het probleem sturen kunnen wij kijken wat wij er aan kunnen doen.