Curieweg 5
3208 KJ Spijkenisse

Rob Hendriks beoordeelde op 2019-06-06

Ben zeer tevreden over de snelle levering van de bestelling.

William beoordeelde op 2019-05-11

Gewoon goed

Jantina Klaassen beoordeelde op 2019-04-19

Gewoon een bestelling gedaan en is geleverd zoals beloofd. Was alleen geen inkort set meegeleverd, dat was vergeten. Maar heb keurig de €10-, terug gestort gekregen. Kom zeker wel eens terug

Arie de Jager beoordeelde op 2019-02-08

Even gebeld met het bedrijf omdat ik nog nooit van ze had gehoord.
Duidelijk en netjes het verhaal aangehoord.
Dat gaf me een goed gevoel en besteld.
Gelukkig ook netjes ontvangen.

Jantina Klaassen beoordeelde op 2019-02-06

Snelle levering. Goed verpakt met inkort set. Gewoonweg prima.