40, Park Broekheurne 40

7,0

Gerrit Kok beoordeelde op 2019-06-11

geen

Kristof Van Quakebeke beoordeelde op 2019-06-08

zeer goeie levering, correcter dan PostNL

J.E.L. van de Ven beoordeelde op 2019-06-08

levertijd was wat langer

Cor Dierckx beoordeelde op 2019-06-08

Alles ok en meer moet het niet zijn!

Gerrit van der Klift beoordeelde op 2019-06-06

alles zoals gezegd !!

Ronald Huberts beoordeelde op 2019-06-01

Er wordt niet op tijd geleverd, wanneer je dan reageert per mail krijg je en goede week later pas en reactie dat het verstuurd is. Dat wordt een dag later nog een keer per mail bevestigd. Nou ik denk dat die bezorger lopend is want 10 dagen later nog niks ontvangen.

Guy Petit beoordeelde op 2019-05-31

Ik bestel een goudkleurige haar trimmer en krijg een reeds terug gestuurde zilverkleurige ?
Er zit zelfs nog een briefje bij van de vorige besteller met de melding dat deze niet kan opladen.
Hoe dit terug bij jullie in de verdeling terecht komt is voor de consument een raadsel.
Proberen jullie op deze manier kapotte waren verder te verkopen ?

Graag terugmelding via mijn e-mail adres guy.petit@telenet.be

Het betreft order nummer : ORD23291

Loes Zwezerijnen beoordeelde op 2019-05-30

Duurde even voordat ik t ontving maar ik werd wel op de hoogte gehouden en de tijd van bezorging klopte helemaal.

Annelien Van der knaap beoordeelde op 2019-05-29

1 bestelling is kapot aangekomen

Rene Vledder beoordeelde op 2019-05-29

Zéér slechte levering duurt nu bijna een maand voor dat het bezorgd word vorige week zou mijn pakje op de post zijn gegaan naar 4 dagen nog niks gekregen besteld op 10-05-19 en het is nu 30-05-19

Cas beoordeelde op 2019-05-29

Duurde 2 weken voordat ik de oortjes had. Taal van de oortjes is Japans oid en is niet aan te passen. Geluid gaat met enige regelmaat uit zichzelf harder of zachter. Knopjes op de oortjes zijn slecht te bedienen en reageren slecht. Al met al, heb ik lang moeten wachten op troep. Dank jullie wel!

Wim Hofland beoordeelde op 2019-05-29

Bestelling werd na een week geleverd. Een paar keer navraag gedaan bij helpdesk. Kreeg steeds "Imke" aan de lijn. Ze was altijd vriendelijk en heeft me goed geholpen.

Annick Michiels beoordeelde op 2019-05-29

Op jullie info was de snelkookpan geschikt voor Indictu NIET WAAR DUS !! Dus ik heb mijn centen weggegooid

Peter Brinkers beoordeelde op 2019-05-27

Ok

Michel Snell beoordeelde op 2019-05-23

Prima ervaring, tijdige levering, geen centje pijn, erg tevreden 😉

Marthin Malawauw beoordeelde op 2019-05-21

Marc Vullink heeft mij goed geholpen, ik had een nieuwe lamp ontvangen omdat de vorige defect was

Janny Nimwegen beoordeelde op 2019-05-20

Supersnelle levering

Magdalena Szkudlarek beoordeelde op 2019-05-20

After 3 weeks of calling, asking, sending emails with no respond- I finally got an info that my product is no longer available...And always when I was calling, I had information that someone will call me when - what of course never happend. So in my opinion this company has the most terrible service I have ever seen! Hope that you will read it before ordering something from them.

Jo Hermans beoordeelde op 2019-05-19

Te lange levertijd

Paula Mertens beoordeelde op 2019-05-18

Vind het jammer dat er geen Nederlandse beschrijving van is