40, Park Broekheurne 40
7544NK Enschede

7,1

Pamela Groenewolt beoordeelde op 2019-02-14

Ik had mijn postcode verkeerd ingevuld , pakje is met maar 1 dag vertraging geleverd

J van Dijk beoordeelde op 2019-02-11

Tevreden, bestelde product binnen 2 dagen geleverd

Mia Kneepkens beoordeelde op 2019-02-10

Vond het lang duren. Op 1 februari besteld op 7 februari afgeleverd!

Tom (A.G.R.) Goets beoordeelde op 2019-02-06

a

R Stevelmans beoordeelde op 2019-02-04

Goed en snel

Dick Kruimer beoordeelde op 2019-02-02

Super!!!!!

Tineke Essink beoordeelde op 2019-02-02

De levering was snel. Dus daar heb ik niks over te klagen. De kwaliteit van het bestelde is echter niet zo goed.

Jan Breman beoordeelde op 2019-02-02

lange lever tijd

eric geurts beoordeelde op 2019-01-31

oplader gemeten en werkt aan 1 kant; de andere niet!
maar dan zelfs laadt de batterij niet op! dus niet werkt, en krijg geen retour formulier bijgeleverd
graag reactie:
Liesbeth 0652312776

Harry Arends beoordeelde op 2019-01-30

Bestelling op 15 januari gedaan. Op 23 januari gebeld met shopndrop omdat er totaal geen bericht kwam. Een (1) dag later 24 januari een mailtje ontvangen dat het pakketje de volgende dag (25 jan dus) verzonden zou worden. Daarna nog een mail gestuurd.omdat ik wederom geen bericht ontving over een eventueel te verwachte leverdatum. Op basis van die laatste mail, is de zending vandaag 30 januari gearriveerd.
!6 Dagen dus tussen bestellen en leveren en dat terwijl het artikel op voorraad was. SLECHT !
Het ergste is nog dat er totaal geen bericht van jullie komt. Mijn mening is: slecht nieuws is altijd nog beter dan geen nieuws.

groet, Harry Arends, Zevenaar

Simona Roosenboom beoordeelde op 2019-01-30

7 januari diverse dingen gekocht en betaald tot opheden maar 2 Dingen binnen van de 5.

Bert Dautzenberg beoordeelde op 2019-01-30

Prima service en prijskwaliteit

Angela Buitenhuis beoordeelde op 2019-01-30

Slechte communicatie over de levering. Levering duurde lang en ook geen reactie op mail. We hebben echt gedacht dat we opgelicht werden.

Product was wel van goede kwaliteit.

GABIJA SOLTONAITE beoordeelde op 2019-01-30

Its been two weeks and i still did not get it. Also no customer service reply. The delivery was a next day delivery. Absolutely horrible service.

marjan paauwe beoordeelde op 2019-01-29

Duidelijke qebsite en goede levering!

Kestutis Milinis beoordeelde op 2019-01-29

ging eerste dag al kapot...

andré de vries beoordeelde op 2019-01-27

Goede service en een snelle levering

Rien roovers beoordeelde op 2019-01-26

heb ledlampjes besteld en ontvangen maar er zaten geen snoeren en stekkers aan dit mogen jullie weleens bij een omschrijving van het artikel erbij zetten

L beoordeelde op 2019-01-23

Tevreden. Snelle levering en goed product tegen een lage prijs. Maar het product was wel iets anders dan op de site en zat in een doos die van een andere (betere) versie was. Dat komt wat rommelig over.

Carlos Garcia beoordeelde op 2019-01-21

Slecht