40, Park Broekheurne 40
7544NK Enschede

7,1

Jolle Schrale beoordeelde op 2019-04-22

niks negatiefs te melden.
Product is in goed staat aangekomen en werkt.

Duurde wel een paar dagen voordat het verstuurd was, maar daar zijn de prijzen ook naar.

Dirkx beoordeelde op 2019-04-20

Erg tevreden 15 april besteld en 16 april al in huis

ISD beoordeelde op 2019-04-18

Betrouwbaar, snelle levering. Goede kwaliteit.

Sharon Freriks beoordeelde op 2019-04-18

www.shopndrop.nl is een goede duidelijk site echter het daadwerkelijk leveren van de bestelde goederen laat te wensen over.. Heb 4 dagen gewacht voordat de fietskoerier het (na de afgesproken tijd) uiteindelijk bij de buren (3 deuren verderop) heeft afgegeven.

Harald Heuer beoordeelde op 2019-04-17

Pachtig snel besteld , maar helaas niet op voorraad , maar als nog sneele levering ,

Wil de Vormer beoordeelde op 2019-04-17

Levertijd erg lang, 9 april besteld, 17 april geleverd. Alle 144 batterijen zaten los in een zeer beschadigde doos.

Pim de Maat beoordeelde op 2019-04-17

Lange levertijd! Voor de rest prima!

JOS ANTONISSEN beoordeelde op 2019-04-15

GOEDE WEBWINKEL MET VRIJ SCHERPE PRIJZEN !!!

Jose Vrancken beoordeelde op 2019-04-15

Er was iets kapot van mijn bestelling, na een telefoontje gelijk opgelost krijg meteen een nieuw product gestuurd.. Super

Nanne Valk beoordeelde op 2019-04-15

Ze leveren wat je besteld voor een goede prijs

R.a. Mantje beoordeelde op 2019-04-13

Juite artikel snel geleverd.

Gaby Van den Bosch beoordeelde op 2019-04-10

op 20/03/2019 bestelling geplaatst ,onmiddellijk betaald .mail verstuurd met de vraag wanneer het geleverd wordt geen antwoord .Vandaag 10/04/2019 nog steeds niet ontvangen .Voor mij is dit een nep website die alleen betalingen ontvangt

Nanda Zonjee beoordeelde op 2019-04-10

Hele Lange Levertijd en geeninformatie daar over

Nick Dijkgraaf beoordeelde op 2019-04-09

Duurde erg lang ,en ze reageren niet op mail wel op telefoon en product werkt goed.

Kim van veen beoordeelde op 2019-04-09

Ik ben zeker niet tevreden! Eerst komt me bestelling pas na 2.5 week bij mij thuis en dat nadat ik zelf 3 x contact gezocht heb met het bedrijf. Dan bel je naar de klantenservice en krijg je een call center en die wisten niks. En anders contact was onmogelijk. Vervolgens wilde ik een vergoeding of me geld terug. Dit zou doorgegeven worden en er zou contact worden opgenomen met mij, maar vervolgens kreeg ik gister eindelijk me blender binnen maar weer zonder dat er contact opgenomen is met mij! Dus al met al in 1 woord SLECHT!!

Chris van Ooy beoordeelde op 2019-04-09

Snelle levering, kwaliteit led lamp is prima, probleemloos te installeren

Alfons Verwerft beoordeelde op 2019-04-09

wij waren zeer tevreden over de bestelling die we deden

john wittebol beoordeelde op 2019-04-09

mooi op tijd geleverd.goede kwaliteit

André Fokkema beoordeelde op 2019-04-06

Ik had bewust voor Duracell Industrial batterijen gekozen, 48 stuks AA en 24 stuks AAA, krijg ik gewone AAA i.p.v. Industrial en zitten de AA gewoon los in een te grote doos. Dat was dus ook nog eens niet netjes verpakt.
Ik heb Shopndrop hierover gemaild maar geen enkele reactie. Komt op mij dus niet betrouwbaar over en waarschijnlijk heb ik dus ook nog teveel betaald. Maar zeker is dat ik niet geleverd heb gekregen conform afspraak!

Mischa de Ruijter beoordeelde op 2019-04-06

Het product (föhn) werkt echt goed en ik ben er dus erg tevreden over.