Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

40, Park Broekheurne 40
7544NK Enschede

6,9

Marco Veen beoordeelde op 2019-07-29

Goede en snelle levering! Service kan ietsje beter en sneller.

Janny Hollander beoordeelde op 2019-07-15

Op de website staat dat er snel geleverd wordt. Na een week niets gehoord te hebben gemaild hierover. Er zou binnen 48 uur gereageerd worden. Niet dus. Na nog 2x mailen en een keer bellen (u wordt teruggebeld) nog niets. Uiteindelijk een geschil begonnen. Hiervoor moet echter de bestelling nog wel binnen 30 dagen binnen zijn. En dat was hij uiteindelijk ook. Net op het nippertje. Het is misleidend als er op de website wordt aangegeven dat er snel geleverd wordt, terwijl dit gewoon een maand duurt. Wees hierover duidelijk naar de klant toe.

Lucyana Van Grondelle beoordeelde op 2019-07-15

Ik heb een maand gewacht op me bestelling ik heb 4 keer gebeld en zou elke keer terug worden gebeld pas na een maand heb ik me product in huis en is er ook geen duidelijke handleiding bij en krijg ik hem niet in elkaar

G.M. Oudsten beoordeelde op 2019-07-15

Snelle levering, goed product en duidelijke website.
verbeter punt zo zijn als je bij bestellen zou kunnen aangeven wanneer en hoe bezorgd kan worden.
bijvoorbeeld bezorgen bij afhaalpunt of bij buren. overdag ben ik nooit thuis.

Shaula Lucas beoordeelde op 2019-07-11

Na de bestelling weken moeten wachten op levering. Diverse keren gebeld en zou elke keer teruggebeld worden. Uiteindelijk gezegd dat ik mijn geld terug wilde en dit zou geregeld worden. Groot was mijn verbazing toen daarop uiteindelijk toch geleverd werd. Heb 4 weken moeten wachten terwijl enkele dagen levertijd was toegezegd. Pakje kwam uiteindelijk gewoon uit China!

Mimoun Bouali beoordeelde op 2019-07-10

Mijn bestelling die werd na twee weken afgeleverd .slecht service.

Hakan Baser beoordeelde op 2019-07-09

afspraken worden niet nagekomen!

Philip Scheel beoordeelde op 2019-07-09

Niets ontvangen.

C.F.E. Teerlink beoordeelde op 2019-07-08

Na 2 weken nog steeds niets ontvangen. Gebeld en kreeg te horen dat het uitgezocht zou worden. Ik zou dan bericht krijgen.
Na een week niks gehoord te hebben weer gebeld. Kreeg iemand van een calcenter aan de lijn. Er waren problemen bij de webshop.
Zou het doorgeven. Dezelfde dag bericht dat mijn bestelling afgeleverd zou worden. Deze webshop heeft duidelijk z'n zaakjes NIET op orde.

Koen Naeye beoordeelde op 2019-07-07

lange wachttijd voor levering, geen informatie via mail of telefoon gekregen!

Iris beoordeelde op 2019-07-04

Mijn bestelling was niet compleet waardoor ik het artikel niet kan gebruiken. Ik probeer al een week contact te zoeken met het bedrijf maar er wordt niet gereageerd. Was dus één keer, nooit meer.

D. beoordeelde op 2019-07-03

Redelijk contact, misschien wat betere informatievoorziening nodig. Was wel opeens ingeschreven voor hun nieuwsbrief terwijl ik dat soort zaken altijd uit zet. Artikel werd binnen een nette tijd geleverd

Kees Stapper beoordeelde op 2019-07-03

Ik kon goed communiceren met Shopndrop

Mark Koenders beoordeelde op 2019-07-02

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen.

Groetjes Mark.

Noud van Iersel beoordeelde op 2019-06-27

Ben tevreden.

Dick Vos beoordeelde op 2019-06-27

Na 3 weken zending eindelijk binnen blijkt het een goedkoop plastic dingetje te zijn wat het geld lang niet waard is

ria van gennep beoordeelde op 2019-06-26

Alles goed aangekomen

Ton Winters beoordeelde op 2019-06-26

Snel binnen

M. beoordeelde op 2019-06-26

Snel bezorgd

Mardi Singodimedjo beoordeelde op 2019-06-26

Bestelling nooit gekregen , 3x gebeld en telkens zeggen ze dat ze me terugbellen , en ze weten niet eens of ik het geld terugkrijg . de website is ook op non actief gezet vertelden ze me . waardelozen webwinkel en helaas ben ik opgelicht en erin getrapt . nooit maar dan ook nooit in de acties van deze webwinkel trappen . je betaalt maar krijgt niks