Nieuwmarkt 15

Heel tevreden.

Helga beoordeelde op 2019-03-25

goede prijs kwaliteit

Catharina beoordeelde op 2019-03-25

Snel geleverd en goed verpakt

Peter van Woudenberg beoordeelde op 2019-03-24

2 cd besteld , 1 cd was niet op voorraad die is een week later bezorgd, de 1 eerste met een paar dagen. Koop cd's alleen maar via spirituelemuziek.nl en dat bevalt me prima. Goede service en betrouwbaar.

ria bartelds beoordeelde op 2019-03-24

zending kwam later

Evelien Salemink beoordeelde op 2019-03-24

Ik bestel al vaker, maar alles wordt goed verpakt en snel bezorgd.

linda van den bossche beoordeelde op 2019-03-24

Uitstekende service , duidelijke omschrijving van de cd;s en erg fijn dat je stukjes kunt horen ! En niet te vergeten snelle verzending wat ik erg fijn vind !! Groetjes Linda.

Martha beoordeelde op 2019-03-24

Een aanrader ! Alles correct verlopen.

Wietske Brandsma beoordeelde op 2019-03-23

Ik was gewend aan deWieya snelheid vandaag bestellen, morgen in huis. Het was ff terugschakelen en daarom heb ik goed ingevuld. Want het is goed 🙏

Kim beoordeelde op 2019-03-23

Cd hoesjes waren stuk gegaan in de post. Cd's zelf gelukkig wel heel. Ik kreeg meteen nieuwe toegestuurd met een extra cd erbij. Top

Leny beoordeelde op 2019-03-23

Snelle verzending

Ol'ga beoordeelde op 2019-03-23

Snele levering, goede verpakking, juiste bestelling. Meer verwacht je niet.

J. Verhoeven, Bilthoven beoordeelde op 2019-03-23

Laatste bestelling liet wat langer op zich wachten, maar voor de rest tevreden. Ruime keus aan spirituele muziek.

Carla Vis beoordeelde op 2019-03-23

De levering was vertraagd, maar er kwam keurig een melding en naderhand kon ik de bestelling in ontvangst nemen.

Thea beoordeelde op 2019-03-23

Prima.

H. Meines beoordeelde op 2019-03-23

Ik heb vaker bij dit bedrijf muziek besteld, waar ik zeer tevreden over ben, dat ik zou het iedereen willen aanraden hier hun artikelen te kopen.

Netty beoordeelde op 2019-03-23

De muziek die ik ontvangen heb voldoet aan mijn wens, maar het is de 2e maal dat ik een kapot doosje ontving.
Dit probleem werd door de webwinkel goed opgelost.
Ik ontving 3 nieuwe doosjes en een prachtige Cd.
Proficiat.

Reactie van www.spirituelemuziek.nl:
Vervelend dat er tijdens het transport (weer) een doosje is stuk gegaan. Komt helaas soms voor. Maar wanneer men dit bij ons meldt sturen wij altijd even een vervangend hoesje.

We zullen ook u een nieuw doosje/hoesje toe.

Martin

Corne beoordeelde op 2019-03-23

RW beoordeelde op 2019-03-23

Prima en snel geleverd, goede service. Milieuvriendelijke verpakking (karton ipv bubbel-envelop).

Stiphout beoordeelde op 2019-03-21

Snel en prima geleverd!