Nieuwmarkt 15
8701 KK BOLSWARD
KvK 62093886

Hanja Rhijnsburger beoordeelde op 2019-06-24

Een prachtige cd. Zorgt dat er veel emoties die nog aanwezig zijn opgelost worden~!

Stella Nauta beoordeelde op 2019-06-23

Bedankt voor extra CD

Loes van zijl beoordeelde op 2019-06-22

Bestelling veel later bezorgd dan 4 dagen.
1 item staat wel op de site, maar is uit de handel genomen en niet leverbaar.
1 cd doos is aan geknutseld en kan niet dicht. Wel goede verpakking gebruikt
Netjes ons geld terug gekregen.
Leuke site om op te neuzen. Omschreven in soms krom Nederlands.

Sandra beoordeelde op 2019-06-22

Er is altijd ruimte voor verbetering

Annie beoordeelde op 2019-06-22

Goede service en snelle afhandeling

Tanja beoordeelde op 2019-06-22

Bestelling snel en netijes geregeld. Totaal geen klachten.
Ik raad iedereen aan daar te gaan winkelen.

Vera beoordeelde op 2019-05-20

Iedere keer weer tevreden met dit betrouwbare, klantvriendelijke adres!
De CD `s glijden goed verpakt door de brievenbus naar binnen :-)

Anja beoordeelde op 2019-05-18

Fijne levering

Els Weijers beoordeelde op 2019-05-16

Ik vind het een leuke collectie in spirituele muziek, goede service, en ik ben heel blij met mijn mantra, en meditatie cd`s.

H.J.Hoogendoorn-Postma beoordeelde op 2019-05-15

Erg blij met de CD's, alles is goed aangekomen. Fijn dat ik ook een goede keuze kan maken omdat ik thuis van de CD's een track kan beluisteren. Dubbel fijn ! omdat er in ons dorp geen muziekwinkel meer is.

Anneke van Holland-Runau beoordeelde op 2019-05-14

Ten eerste wil ik jullie complimenteren met het zeer uitgebreide assortiment cd's .
De toezending is snel en goed verzorgd.

A. Reijnen beoordeelde op 2019-05-14

Heel tevreden?

Albert beoordeelde op 2019-05-14

Ik ben heel tevreden van de tijdige levering van de cd’salbert

Yvan De Leeuw beoordeelde op 2019-05-14

Heel tevreden, snelle en uitstekende service.

Monique Eijsermans beoordeelde op 2019-05-14

Gewoon goed. Cd's wat later dan aangegeven. Hier werd een extra mail ter info voor gestuurd. Ik had er gelukkig geen haast bij.

Inge van der Linden beoordeelde op 2019-05-14

Keurige aflevering!

claes christiane beoordeelde op 2019-05-14

ik heb mijn c.d. nog steeds niet ontvangen er is een vergissing gebeurd bij het opgeven van een postnummer.

Martha Hoeks beoordeelde op 2019-04-28

Op zich is de bestelling goed gegaan, alleen zat er ‘n scheur in het hoesje. Ik heb het maar zo gelaten omdat het voor mezelf was en de cd was goed. Terugsturen vind ik ook weer zo’n gedoe.

Reactie van www.spirituelemuziek.nl:
Beste Marha Hoeks,

Soms komt het voor dat tijdens transport er een cd doosje beschadigd raakt. Mijn excuses hiervoor. Maar is nooit een probleem. Een mailtje, appje of zoals in dit geval via ons beoordelingssysteem is voldoende. Ik stuur u zsm een nieuw cd hoesje toe.

Maritn

Diana beoordeelde op 2019-04-26

Snelle levering. Omdat 1 cd niet meer te krijgen was werd het geld gelijk terug gestort. Prima geregeld vind ik.
En mooie cd's voor niet al teveel geld.

Wilma beoordeelde op 2019-04-26

Bestellingen verlopen zeer goed.
Vriendelijk aan de telefoon.
Muziek van Michel Pepe zeer goed vooral in moeilijke tijden.