Nieuwmarkt 15

Blij met mijn prachtige CD

Anja Potze beoordeelde op 2019-08-13

Prima levering

Astrid Baetsen beoordeelde op 2019-08-13

De CD was keurig verpakt. Gelukkig kon ik bij deze webwinkel wél de CD ontvangen van mijn keuze. Bij 2 andere webwinkels was de teleurstelling groot. Wel in het aanbod, maar toch niet te koop vreemd genoeg!

Marijke Hezemans beoordeelde op 2019-08-13

Levering verlaat maar verder plezierig telefonisch contact

Petra Schrijver beoordeelde op 2019-08-11

Netjes ingepakt en snel verzonden.

Johannes De Jonge beoordeelde op 2019-08-07

Zeer uitgebreid assortiment spirituele CD"s, echt een aanrader! Ook vlot geleverd,z al hier zeker weer bestellen

Reactie van www.spirituelemuziek.nl:
Dank je wel Johannes. Tot een volgende keer.

sjako hartman beoordeelde op 2019-08-02

prachtig deze cd echt NEW AGE DE KRACHT VAN CHRISTUS WORD WAKKER IN ONS HEEL MOOI DUS

Henk konniger beoordeelde op 2019-08-01

volop muziek keuze. bestelling bezorgen ook goed en duidelijk aan geven ontvangst van de dag

J. Kappelhof beoordeelde op 2019-07-24

De bestelling (cd) kwam iets later. Ik heb hierover gebeld en het bleek te maken te hebben met te late levering. Ik vind het niet erg om mijn bestelling een paar dagen later te ontvangen maar vind het wel prettig om te horen wat er aan de hand is.
Verder ben ik blij met de extra cd die ik gekregen heb.

hanneke beoordeelde op 2019-07-18

Mooie cd's en goede prijs. Service en communicatie is ook prima.

Barbara beoordeelde op 2019-07-17

Snelle levering, werd goed op de hoogte gehouden van de nalevering.

Mia beoordeelde op 2019-07-17

De bestelde cd was na 2 dagen al binnen. En was goed verpakt

Mariette Lammers beoordeelde op 2019-07-17

Wel, al had de levering wat vertraging, het gaat uiteindelijk om de keuze uit de muziek die men maakt en deze was voor mij heel goed bevallen nl. Somewhere in a hidden Memory op harpmuziek gespeeld door de Noorse Trine Opsahl.

Ck beoordeelde op 2019-07-17

Prima

Krzysztof beoordeelde op 2019-07-13

ok

www.spirituelemuziek.nl

sjako hartman het masker 75 postcode 3823at amersfoort beoordeelde op 2019-07-06

de music is goed van u

Hanja Rhijnsburger beoordeelde op 2019-06-24

Een prachtige cd. Zorgt dat er veel emoties die nog aanwezig zijn opgelost worden~!

Stella Nauta beoordeelde op 2019-06-23

Bedankt voor extra CD

J.Yntema beoordeelde op 2019-06-23

levertijd slecht

Reactie van www.spirituelemuziek.nl:
Klant heeft gelijk, had ik telefonisch ook al aangegeven toen ik zag dat we niet snel konden leveren. Klant wilde ondanks langere levertijd wel cd ontvangen.

Martin

Loes van zijl beoordeelde op 2019-06-22

Bestelling veel later bezorgd dan 4 dagen.
1 item staat wel op de site, maar is uit de handel genomen en niet leverbaar.
1 cd doos is aan geknutseld en kan niet dicht. Wel goede verpakking gebruikt
Netjes ons geld terug gekregen.
Leuke site om op te neuzen. Omschreven in soms krom Nederlands.