Nieuwmarkt 15
8701 KK BOLSWARD
KvK 62093886

linda van den adel beoordeelde op 2018-05-25

Ik heb mijn.bestelling geplaatst en voor dat ikhet wisthad ik de cd al in huis.

Jacques Vanexem beoordeelde op 2018-05-23

Snelle bediening!

Marion Platte beoordeelde op 2018-05-23

bestelling was goed verpakt. duurde iets langer omdat ik vooruit betaalde en omdat er een feestdag tussen zat.

Jan Paul Ternede beoordeelde op 2018-05-23

Mooi assortiment, redelijke prijs, snelle verzending. Wat wil een mens nog meer?

H.G. van de Riet beoordeelde op 2018-05-23

De bestelling kon niet geleverd worden binnen de op de web-side aangegeven tijds limiet. Het feit dat ik daar een mailtje over ontving met een nieuw verwacht bezorg moment, heb ik gewaardeerd. Zorgvuldig om je klanten op deze manier van informatie te voorzien.

Carla de Haan beoordeelde op 2018-05-22

Heel tevreden; werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling.

Evert Smink beoordeelde op 2018-05-22

De bestelling kwam een week later. Dat werd wel steeds gecommuniceerd. Dat maakt mij ook niet zoveel uit. Je kunt er dan beter vooral bijzetten dat het niet binnen 1-3 dagen word bezorgd. De praktijk voor mij is dat dit ook meestal niet wordt nagekomen.

Myriam Van Look beoordeelde op 2018-05-22

De muziek is uitstekend. Qua levering heb ik wel minpuntjes: heel lang moeten wachten. Het was een cadeau dat te laat kwam, wel vervelend. Er zat weliswaar een feestdag tussen, maar daar had men rekening mee moeten houden bij het opgeven van de levertermijn, vind ik.
Zo’n hoge portkosten heb ik ook nog nooit betaald. Dat is bijna de helft van een cd.

Reactie van www.spirituelemuziek.nl:
Dank u wel voor uw beoordeling. Daar het een officiële feestdag bij onze leverancier was en deze dag in Nederland niet is hadden we er geen rekening mee gehouden. Maar we zullen volgend jaar daar zeker rekening mee houden en dit dan ook vermelden op de website. Helaas is de verzending naar België inderdaad aan de hoge kant, dit zijn echter wel de normale porto-kosten. We hopen in de toekomst de prijs te kunnen verlagen.

Martin

Marina Van hove beoordeelde op 2018-05-22

prima service, kan niet beter

Karin beoordeelde op 2018-05-22

De cd’s waren niet op voorraad, de levering duurde iets langer. Ik werd netjes op de hoogte gehouden, kon ook de bestelling annuleren. Cd’s waren goed verpakt. Ben zeer tevreden!

Paula van Meer beoordeelde op 2018-05-22

Uitstekende service

Pauline van Gassel-Kapteijns beoordeelde op 2018-05-22

Goed verpakt en zonder problemen bezorgd!

A.C. Schraven beoordeelde op 2018-05-22

Altijd snelle levering en als het product toch niet op voorraad is worx je daar netjes van op de hoogte gesteld. Goede communicatie met deze wi kel. Snelle nette service. Ben zeer tevreden.

Reactie van www.spirituelemuziek.nl:
:-)

Mw. V. T-Q beoordeelde op 2018-05-22

een klantvriendelijke, betrouwbare winkel met goede service! ik heb al vele cd `s gekocht.
Als je vragen hebt over een product krijg je eerlijk en vakkundig antwoord.

sjako hartman beoordeelde op 2018-05-09

ik kan zegen dat u mijn heel goed heeft geholpen dus
nog een keer bedankt voor alen goeden hulp en de
extra cd die u mijn er bij heeft gegeefen en tot ziens
dan maar het gaat u goed

Esther Verhagen beoordeelde op 2018-04-24

Nadat ik in eerste instantie mijn bestelling niet binnenkreeg op de op de website vermelde datum en ik ook telefonisch geen contact kreeg, werd ik uiteindelijk terug gebeld door Martin de eigenaar.
Martin legde mij uit waar het probleem met levertijd door kwam en was zeer coulant, door mij een extra cd bij te leveren. Ik kreeg ook de keuze of ik eventueel mijn bestelling wilde annuleren.
Ik heb een goed en fijn telefonisch gesprek met hem gehad, zonder discussies en ook voor een tip van mijn kant stond hij open.
Ik heb alsnog mijn bestelling plus extra cd toegestuurd gekregen. Alles zeer goed verpakt.
Mijn vertrouwen in Martin in 100% hersteld en ik zal zeker weer bij hem bestellen, wat ik inmiddels 2 keer heb gedaan.

Mo beoordeelde op 2018-04-21

Erg tevreden. Snelle levering.

Lisette Maas beoordeelde op 2018-04-21

Goede informatie op de website, netjes ingepakt voor verzending.

M Berendsen beoordeelde op 2018-04-21

prima

Monique Bod-Duenk beoordeelde op 2018-04-21

Ik heb een paar dagen moeten wachten op mijn bestelling maar werd hier wel van op de hoogte gehouden.