Nieuwmarkt 15
8701 KK BOLSWARD
KvK 62093886

Violetta Leenen beoordeelde op 2018-12-09

Heel erg tevreden over deze webwinkel! Er zat zelfs een mooi kadootje bij mijn bestelling.

Gerda Vink beoordeelde op 2018-12-09

Heel tevreden. Levering van product was door decemberdrukte iets vertraagd. Dat is heel begrijpelijk, werd heel correct aangekondigd in een bericht. Ik vind het helemaal niet nodig om alles meteen tot mijn beschikking te hebben.

C.D.Dogterom beoordeelde op 2018-12-08

Bestelling was snel op het adres van bestemming

Marianne beoordeelde op 2018-12-08

Prima, snel

Jan10 beoordeelde op 2018-12-06

Snel en zorgvuldig

Anne Wolf beoordeelde op 2018-12-06

Een prachtige CD van Deuter gekocht via de website. Ben er heel blij mee en er zat ook nog een kodootje bij, een kerst CD...

Lia beoordeelde op 2018-12-06

Mooie aanbieding, snelle afhandeling. Snel in huis! Keurig verpakt en wat ik besteld heb Precies hoe ik het wil. SUPER

Tanja beoordeelde op 2018-12-06

Snelle levering,goed verpakt en leuke verrassing in het doosje.

Hamecourt beoordeelde op 2018-12-06

Zeer goede service, bij vragen duidelijke uitleg, heel prettig.

Jos uit Hoofddorp beoordeelde op 2018-12-06

Vier cd’s besteld met Black Friday.
Keurig binnen een paar dagen als briefpost geleverd.
Groot assortiment cd’s hebben ze.
Echt een winkel om regelmatig bij terug te komen.

M.M.C. Ooms beoordeelde op 2018-12-06

Altijd goede ervaringen met het verzenden , cd`s zijn goed verpakt. Problemen worden goed op gepakt. Ik ben een tevreden klant.

wies rienmeijer beoordeelde op 2018-12-06

Mooie cd, goede en snelle levering

Muriel Vorsselman beoordeelde op 2018-12-06

Snelle verzending, pakketje in de brievenbus, keurig geregeld!

Tineke beoordeelde op 2018-12-06

Prima, heel tevreden!Tineke

Marion beoordeelde op 2018-12-06

Cd's besteld slechts 2 op voorraad later nageleverd. Prima geregeld Ma

A.M.van Holland-Runau beoordeelde op 2018-12-06

Snelle levering. Zeer snelle reactie op een vragen! Zeer groot assortiment van cd's.

Andre Franken beoordeelde op 2018-12-06

De bestelling is goed verlopen heb daar geen klachten over.

Linda D beoordeelde op 2018-12-06

Alles heel vlot en vriendelijk verlopen.