Nieuwmarkt 15
KvK 62093886

Gerard beoordeelde op 2019-02-19

Prima levering

Sonja beoordeelde op 2019-02-17

Ik had zondag besteld en donderdag de bestelling ontvangen. Echter de dekseltjes van alle drie de hoesjes waren gebroken. Vrijdag gebeld en zaterdag drie nieuwe hoesjes ontvangen, prima service!

Gijsbert Imthorn beoordeelde op 2019-02-17

Zeer tevreden besteld en binnen 2 dagen ontvangen

Gerda beoordeelde op 2019-02-17

Er was wat achterstand in de levering door omstandigheden, maar vond het niet erg. ik had tijdig besteld en kreeg een cd gratis . Heel vriendelijk .Dank je wel. Gerda en Paul

Martha beoordeelde op 2019-02-16

Snelle levering ! Alles oké ! Bedankt alvast en tot de volgende keer. Groeten uit België

Carolien beoordeelde op 2019-02-16

Goede terugkoppeling dat 1 cd een paar dagen later zou arriveren dan de andere bestelden. En als bonus ontving ik een cd cadeau.

Arie beoordeelde op 2019-02-16

Er zijn geen woorden voor.

Anneriet beoordeelde op 2019-02-16

Ik kreeg het lekker snel in huis, gewoon door de brievenbus, de cd is van goede geluidskwaliteit

Oscar beoordeelde op 2019-02-15

Tevreden. Bij vertraging van levering prettige communicatie en genereuze afhandeling.

Luth Verbruggen beoordeelde op 2019-02-15

Hoewel aangegeven bij de mogelijke betalingswijzen, kon ik niet met bancontact via internet betalen; de volgende dag kreeg ik wel een accept giro? toegstuurd, automatisch?! en dus de mogelijkheid om het alsnog te doen via internet, zodat mijn bestelling,( die ik de dag voordien had proberen te plaatsen, maar moest afbreken, wegens de onmogelijkheid om te betalen), toch kon doorgaan. Super! En ik kreeg mijn prachtige muziek snel geleverd, binnen de 2/3 dagen. Bovendien kreeg ik antwoord op mijn vraag " waar kan ik een glazen bol van 5 cm doorsnee " wél kopen, want niet voorradig in deze maat in de muziekwinkel. Heb deze dan besteld via dezelfde internetweg, geen obstakels meer, en weerom snelle levering. Prima service, correct en snel, en prachtige dingen, muziek... .
De winkel is té ver om naartoe te reizen vanuit Brugge, België, maar online kan ik nu veilig bestellen wat mijn hart verlangt!
Hartelijk dank! En alle goeds, Luth

francis Arntz beoordeelde op 2019-02-15

keurig op tijd, sober en doeltreffend verpakt. Uitstekend

Gretha beoordeelde op 2019-02-15

Prima snel geleverd

Corina en Lars van Rooy beoordeelde op 2019-02-15

Heel tevreden. De levertijd was wel iets langer maar daarover kreeg ik keurig een mailtje. Leuk dat er een cadeautje bij zat. Voor herhaling vatbaar.

Leny van domburg beoordeelde op 2019-02-15

Gewoon tevreden

Anita beoordeelde op 2019-01-28

Bestelling kon niet helemaal in de beloofde tijd geleverd worden, kreeg netjes op tijd een mail. Uiteindelijk kwam de bestelling niet veel later.

Hans Beumers beoordeelde op 2019-01-22

De CD's worden goed bezorgdienst-proof verpakt en conform afspraak/bevestiging tijdig geleverd.

H. Collas beoordeelde op 2019-01-19

Duidelijke website, leuke prijzen, snelle levering, veilige en gemakkelijke betaling en steeds een leuk cadeautje bij de levering.

Nico Kleijn beoordeelde op 2019-01-19

Heb in korte tijd meerdere bestellingen gedaan. Kersttijd (dus drukke periode) hierdoor kon het gebeuren dat de levertijd wat langer was. hierover werd goed gecommuniceerd. Het dubbel leveren van een cd werd na een berichtje van mij gelijk opgepakt en de gewenste cd gelijk opgestuurd. conclusie voor mij is dus duidelijk. goede service met goede communicatie naar klant toe. ben heel tevreden.

Nico beoordeelde op 2019-01-19

Heel erg tevreden

H.J.Hoogendoorn-Postma beoordeelde op 2019-01-19

Mijn ervaring is als altijd positief, mocht er al iets onbegrepens zijn dan wordt het ook altijd helemaal opgelost. Ik ben dus een tevreden klant!