Nieuwmarkt 15
8701 KK BOLSWARD
KvK 62093886

T.F. Salverda beoordeelde op 2018-08-19

de kwaliteit van de producten laat hier en daar te wensen over, maar verzending en bezorging was prima in orde

claes christiane beoordeelde op 2018-08-18

snelle levering en goede levering van bestelling

Agnes Scheidema beoordeelde op 2018-08-18

Toen ik op zoek was via internet naar een muziek cd van Llewellyn, kwam ik jullie website spirituelemuziek.nl tegen, waarvan ik gelijk die cd vond die ik zo graag wilde bestellen. Het was fijn dat je van te voren kort de nummertjes op de cd kon beluisteren, zodat ik zeker wist dat het deze cd was. Tevens ben ik tevreden uit de keuze die je kon maken over de bezorging. Waarvan ik de cd van Llewelyn nu soms graag beluisterd.

Jeanette Moret beoordeelde op 2018-08-18

De bestelling zit altijd goed verpakt en komt altijd goed aan en op de datum die verkoper aan geeft. Alles is altijd heel duidelijk en weet je waar je aan toe bent.

M. Ten Hoorn beoordeelde op 2018-08-18

Altijd goede ervaringen gehad. Zeer klantvriendelijk.

piet van den eijkhof beoordeelde op 2018-08-17

goed verzorgd na jullie vakantie zodat ik mijn cd's snel in huis had. het luisteren van een cd om te kopen is heel fijn je komt zo niet voor verassingen te staan en een uitgebreide assortiment. alles straalt vertrouwen uit

Elfi Edwards beoordeelde op 2018-08-17

Groot assortiment, nette levering, meestal snel :-) ben zeer tevreden.

Anneke Verwegen beoordeelde op 2018-08-17

Uitstekend.

Sietske Brander beoordeelde op 2018-08-17

top

Irene beoordeelde op 2018-08-17

Snelle levering, uitstekende service!

Froukje de Wilde beoordeelde op 2018-08-17

Altijd prima prijs en vlotte levering via www.spirituelemuziek.nl.

Petra Hees beoordeelde op 2018-08-17

Goede communicatie, levering volgens afspraak en altijd heerlijke muziek

Anny Duijkers beoordeelde op 2018-08-17

Zeer tevreden snelle levering

Els van Sprang beoordeelde op 2018-08-10

Volgens afspraak geleverd en ook adequaat op een vraag gereageerd.

Monique beoordeelde op 2018-07-03

Supersnelle en zorgvuldige afhandeling van de bestelling en bovendien zorgvuldig toen er onduidelijkheid bleek over het afleveradres.
Bij melding van beschadiging werd direct een nieuw exemplaar toegezegd.

krista van de kolk beoordeelde op 2018-07-01

Toen het product niet voorradig bleek, werd ik zowel telefonisch als via e mail op de hoogte gesteld. Na afloop klein presentje bij mijn bestelling in verband met de late levering.

Petra Hees beoordeelde op 2018-07-01

Niet alles is altijd op voorraad, maar daar wordt prima over gecommuniceerd.

A Wolf beoordeelde op 2018-07-01

Snelle service

Dorientje beoordeelde op 2018-07-01

Besteld. Via mail werd ik op de hoogte gehouden het moment van verzending . Ik kon verder volgen wanneer post nl het bij me zou afgeven. Glashelder !

anja Giling beoordeelde op 2018-06-29

Ik heb al heel wat bestellingen gedaan en behalve dat er soms enige vertraging is, vind ik de service geweldig en kan ik alleen maar een groot compliment geven