Noordervaartdijk 15 13
1561 PS Krommenie
085 303 27 14

Bol.com 4 8,8

Mike Kessels Kessels beoordeelde op 2019-08-22

Correct en snel geleverd tegen de laagste prijs. Daarnaast eenvoudig telefonisch bereikbaar en als de prijs ergens anders lager is, wordt dit ook snel en netjes gecrediteerd. Ik kan alleen maar positief zijn over Steigerkopen.nl.

Anton Vels beoordeelde op 2019-08-22

Andre Wesselingh beoordeelde op 2019-08-20

Snelle reactie en snelle levering, top geregeld

mts m en n jaapies beoordeelde op 2019-08-18

T.J. Dijkstra beoordeelde op 2019-08-15

Aanpassing van standaard professionele steiger uitstekend verwerkt en snel verzonden.

erwin van Tiggelen beoordeelde op 2019-08-15

top service snelle levering 100%tevredenheid

Mike Landzaad beoordeelde op 2019-08-11

snel andwoord op mijn vraag
en erg mooie prodicten voor een goede prijs

Armand Claussen beoordeelde op 2019-08-10

R De wit beoordeelde op 2019-08-05

Han Verdeijen beoordeelde op 2019-08-03

rudi agneessens beoordeelde op 2019-08-03

Aad van der Schee beoordeelde op 2019-08-02

Het eerste brievenbus pakket was een lege envelop de inhoud is er waarschijnlijk op het sorteercentrum bij post nl eruit gevallen . Ik maakte er melding van ook bij steiger kopen die zijn direct in actie gekomen en ik kreeg de volgend dag op nieuw een pakketje binnen met 8 borgclips en ik had er 6 besteld dat was voor het ongemak ook storten ze het aankoop bedrag terug op mijn rekening ter compensatie . Dat had voor mij niet gehoeven dus in een word geweldig

. Postma beoordeelde op 2019-08-01

Snelle levering top product zeer tevreden!

Marc van der Erf beoordeelde op 2019-07-27

Snelle reactie, maatwerk en specials. Kortom ik ben zeer tevreden

Terry Devlin beoordeelde op 2019-07-26

Snelle levering, geen handleiding.

Familie Beukers beoordeelde op 2019-07-26

Aankoop en levering waren beide uitstekend!

Arthur Tromp beoordeelde op 2019-07-25

Harold Westerman beoordeelde op 2019-07-25