Luchthavenweg 81 unit 131
5657EA Eindhoven

9,1

Bol.com 3 9,3

M. Bevelander beoordeelde op 2019-09-02

Tsja, ik heb besteld en betaald. En ik zou een track en trace krijgen als mijn bestelling werd verzonden. Een week later krijg ik bericht van de buurvrouw dat mijn bestelling bij haar is bezorgd. Ik heb nooit een track en trace ontvangen. Ook was er geen briefje in de brievenbus. Gelukkig heb ik een betrouwbare en erg aardige buurvrouw. De bestelling was verder prima in orde. Alleen de verzending laat nogal te wensen over.

Beste heer/mevrouw Bevelander,

Spijtig om te lezen dat de verzending niet goed is gegaan. Ik heb u zojuist een mail gestuurd met uitleg over de korte storing omtrent het versturen van notificaties. Hopelijk is hiermee duidelijker. Ondanks deze mindere ervaring wens ik u toch veel plezier met uw nieuwe vloerkleed.

Hans Vos beoordeelde op 2019-07-07

prima service.

Jeannot Vissers beoordeelde op 2019-06-19

Ik kreeg geen voorbericht over de datum van levering. Ineens op een woensdag ochtend (vandaag) werd ik gebeld door de bode, dat hij voor mijn deur stond. Ik was 52 km. verderop aan het werk! Ik moet wel zeggen dat de bode mij keurig heeft geïnformeerd over waar hij mijn kleed heeft afgeleverd!

Beste Jeannot,

Vervelend om te lezen dat u geen voorbericht heeft ontvangen. Ik heb even gekeken, maar we hebben op 14 juni om 09:13 wel een mail verstuurd met daarbij de gegevens zodat u de zending kan traceren. Mogelijk is deze in de spambox beland? Ondanks deze onaangename verassing hoop ik dat u wel tevreden bent over het vloerkleed.

Peter Klinkenberg beoordeelde op 2019-05-30

Veel keuze en snelle levering

P.M.J. Touw beoordeelde op 2019-05-22

Afspraak voor bezoek showroom, geen probleem.
Levering een paar weken, klopt
Door vakantie van ons een week uitgesteld, geen probleem
Thuis bezorgd en afgerekend met pin, geen probleem.
Nu paar weken op de vloer, kwaliteit is oke.

F. Versteden beoordeelde op 2019-05-21

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Gerard Maas beoordeelde op 2019-05-13

Heel tevreden, kon transport van het vloerkleed vanuit Spanje zelfs volgen en het kleed werd spoedig geleverd, hetgeen ons ook beloofd was.

Angelique beoordeelde op 2019-05-09

Vloerkleed is geleverd en ziet er uit zoals verwacht. Ook de levertijd, dus zeer tevreden.

K. van der Laan beoordeelde op 2019-04-15

Een vlotte aflevering en het kleed ziet er goed uit.

Jeanette Clement beoordeelde op 2019-04-09

Conform afspraak bij bestelling, 1 week levertijd, ondanks dat het kleed uit Spanje moest komen. Kleed is erg mooi.

Kevin van Laanen beoordeelde op 2019-03-23

We zijn goed en snel geholpen. Aardig personeel en veel goede vloerkleden!
Ik zou iedereen aanbevelen eens in de winkel te gaan kijken! Prima prijzen en veel keus

Ronald Steijn beoordeelde op 2019-03-09

Alles is goed gegaan in overleg ook. De vloerkleed is heel mooi!

M. van Gellecum beoordeelde op 2019-03-05

Prachtig kleed! Mooier als op de foto

Dimphy beoordeelde op 2019-02-21

Kleed is precies zoals afgebeeld op de website. Mooie kwaliteit. Levering duurde enkele dagen/kleine week maar was goed te volgen met track and trace.

hein van der poel beoordeelde op 2019-02-16

Aardige mensen, prima service. Goede prijzen.

Ludo Hodzelmans beoordeelde op 2019-02-07

Levering bestelling duurde langer dan aangegeven periode.

Ingrid beoordeelde op 2019-02-02

Transport duurt meer dan een week...? Dat hadden ze tevoren moeten laten weten vind ik.

Achteraf hoor ik dat het vloerkleed uit Spanje moest komen en dat er vertraging was door het slechte weer. Kan gebeuren.

Beste Ingrid,

Vervelend dat u het kleed nog niet heeft ontvangen. De kwaliteit die u besteld heeft is direct verstuurd vanuit Spanje en daarom nemen we geen contact op. Wel als het kleed niet op voorraad was geweest, maar dat was niet het geval. Nu is normaal het transport naar Nederland 3 werkdagen, maar vanwege het slechte winterse weer in Zuid-Frankrijk en Zwitserland duurde het langer dan normaal, waarvoor onze excuses. Inmiddels hebben we al contact gehad en is het vloerkleed geleverd. Hopelijk bent u, op de lange levertijd na, alsnog tevreden en ik wens u veel plezier met uw nieuwe kleed.

Met vriendelijke groeten,

W. van Duren beoordeelde op 2019-01-25

Ook de aftersales is perfect verzorgd

Age H.J. Halma beoordeelde op 2019-01-17

Het vloerkleed ziet er nu geler uit dat op de site en het is minder dik dat we verwacht hadden. Maar het staat goed op onze vloer en in december heeft de verkoper zich voorkomend en behulpzaam opgesteld.

Mariet Baan beoordeelde op 2019-01-13

De levering duurde wat langer dan verwacht: 7 dagen! maar zoals bleek op de app van de vervoerder moest het vanuit Spanje vervoerd worden, dus dan is dat niet gek.
Over het vloerkleed, het bevalt me erg goed. Kwaliteit boven verwachting. Dus ik ben zeer tevreden.