Luchthavenweg 81 unit 131
5657EA Eindhoven

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Deana de Zwart beoordeelde op 2017-08-13

Snelle en correcte levering, prima product en achteraf kunnen betalen; wij zijn heel tevreden!

Carla Blaauw-Kruidenier beoordeelde op 2017-06-28

Wat een superservice !

Ron G beoordeelde op 2017-06-02

Perfekt geholpen. Kleed op zicht ontvangen en hiena behouden.

Maartje beoordeelde op 2017-02-26

Heel goed!

Huib Verhoef beoordeelde op 2017-02-12

Prima advies, op tijd geleverd en bezorgd.

Patrice Luscuere beoordeelde op 2017-01-27

Snelle levering en mooi kleed. Volledig volgens verwachting

A.B. den Boer beoordeelde op 2017-01-17

Door omstandigheden heeft het alles wat langer geduurd. Over en weer is er goed contact geweest. Een tevreden klant

René Hogeweg beoordeelde op 2017-01-13

Iets langere levertijd. eerst geen reactie daarna perfecte opvolging!

Martina Pansier beoordeelde op 2016-12-03

Ik ben geweldig tevreden! Men heeft écht moeite gedaan om mij te helpen, superservice!

Karin Rops beoordeelde op 2016-11-21

Ik had online een vloerkleed besteld. Deze werd netjes volgens afspraak geleverd en was qua kleuren super mooi. Helaas vond ik hem te klein in onze woonkamer. Ik heb telefonisch contact opgenomen en ze kwamen binnen 3 werkdagen aan huis om het vloerkleed kosteloos te ruilen voor een maat groter. Erg goede service.

Marc van der Zalm beoordeelde op 2016-11-13

Kleed kon een week later geleverd worden. Hierover werd snel duidelijkheid gegeven. Kleed kwam keurig op de afgesproken dag. Een dag van te voren werd er nog gebeld om te helpen herinneren. Erg correct allemaal.
1 "minpuntje": bij ups was niet duidelijk hoe laat er op de afgesproken dag bezorgd zou worden. Misschien een andere vervoerder kiezen?

Danielle Van Horenbeek beoordeelde op 2016-10-23

zeer goede communicatie zowel via mail als telefonisch
correcte afhandeling

Den Haag beoordeelde op 2016-06-30

Zeer snelle bezorging

Bob Boeren beoordeelde op 2016-06-26

Zeer ter vreden ze vertelde levertje 2 a 3 weken dit klopte precies.
Zouden op een donderdag rond 11.00 uur het kleed afleveren waren er precies om 10.50 uur.

T.P.A Nevé beoordeelde op 2016-05-23

Goede voorlichting, correct en is een aanrader

Silvia Roos beoordeelde op 2016-05-16

AARDIG EN VRIENDELIJK TE WOORD GESTAAN DOOR DE TELEFOON,SNELLE LEVERING ,GOEDE PRIJS ,TOP KLEED

L. Schoordijk beoordeelde op 2016-05-02

Tevreden, Alles in goede staat afgeleverd en het kleed zag er exact uit als op de foto's.

Willem Tates beoordeelde op 2016-05-01

Snel geleverd en een prima prijs voor ons vloerkleed, wat wij belangrijk vinden het achteraf betalen (gratis).

Marina van Bentem beoordeelde op 2016-03-21

Correcte aflevering, bijzonder mooi vloerkleed. Telefonisch meerdere keren vriendelijk te woord gestaan.

Van Zon beoordeelde op 2016-03-17

Ben heel tevreden met het bestelde vloerkleed, kreeg ook snel antwoord op mijn vraag.