Luchthavenweg 81 unit 131
5657EA Eindhoven

9,1

Bol.com 3 9,3

Ronald Steijn beoordeelde op 2019-03-09

Alles is goed gegaan in overleg ook. De vloerkleed is heel mooi!

M. van Gellecum beoordeelde op 2019-03-05

Prachtig kleed! Mooier als op de foto

Dimphy beoordeelde op 2019-02-21

Kleed is precies zoals afgebeeld op de website. Mooie kwaliteit. Levering duurde enkele dagen/kleine week maar was goed te volgen met track and trace.

hein van der poel beoordeelde op 2019-02-16

Aardige mensen, prima service. Goede prijzen.

Ludo Hodzelmans beoordeelde op 2019-02-07

Levering bestelling duurde langer dan aangegeven periode.

Ingrid beoordeelde op 2019-02-02

Transport duurt meer dan een week...? Dat hadden ze tevoren moeten laten weten vind ik.

Achteraf hoor ik dat het vloerkleed uit Spanje moest komen en dat er vertraging was door het slechte weer. Kan gebeuren.

Beste Ingrid,

Vervelend dat u het kleed nog niet heeft ontvangen. De kwaliteit die u besteld heeft is direct verstuurd vanuit Spanje en daarom nemen we geen contact op. Wel als het kleed niet op voorraad was geweest, maar dat was niet het geval. Nu is normaal het transport naar Nederland 3 werkdagen, maar vanwege het slechte winterse weer in Zuid-Frankrijk en Zwitserland duurde het langer dan normaal, waarvoor onze excuses. Inmiddels hebben we al contact gehad en is het vloerkleed geleverd. Hopelijk bent u, op de lange levertijd na, alsnog tevreden en ik wens u veel plezier met uw nieuwe kleed.

Met vriendelijke groeten,
Team Vloerkledenwebshop.nl

W. van Duren beoordeelde op 2019-01-25

Ook de aftersales is perfect verzorgd

Age H.J. Halma beoordeelde op 2019-01-17

Het vloerkleed ziet er nu geler uit dat op de site en het is minder dik dat we verwacht hadden. Maar het staat goed op onze vloer en in december heeft de verkoper zich voorkomend en behulpzaam opgesteld.

Mariet Baan beoordeelde op 2019-01-13

De levering duurde wat langer dan verwacht: 7 dagen! maar zoals bleek op de app van de vervoerder moest het vanuit Spanje vervoerd worden, dus dan is dat niet gek.
Over het vloerkleed, het bevalt me erg goed. Kwaliteit boven verwachting. Dus ik ben zeer tevreden.

Hanneke Tonies beoordeelde op 2019-01-07

Tot op heden nog geen bestelling ontvangen.
Verkeerde code voor track en trace ontvangen waardoor ik de bestelling niet kan volgen.
Zou maandag 7 januari een nieuwe code krijgen maar ook deze heb ik niet ontvangen.
Dus geen code en geen bestelling. Bestelling gedaan op 30 december 2018.

Beste Hanneke,

Wij vinden het erg jammer dat de bestelling qua levering niet naar tevredenheid is gegaan. Helaas hebben de postorderbedrijven door de drukte rondom de feestdagen niet tijdig de track en trace nummers kunnen doorsturen terwijl de zending al wel onderweg was. In dit geval kregen wij de verkeerde track en trace nummers door die verwisseld waren met andere klanten. Toen u zaterdag gebeld had hebben we het tracking-nummer genoteerd dat fout was, maar deze hoorde dus bij een andere klant die we maandag gemaild hadden in plaats van u. Onze excuses hiervoor. Het kleed is inmiddels wel geleverd en we hopen toch dat het naar uw zin is en er veel plezier aan mag beleven. Groeten Team Vloerkledenwebshop.

Monique Meis beoordeelde op 2018-12-30

Ik heb een ander kleed gekregen dan ik besteld heb, nadat ik contact gezocht heb met de vloerkledenshop hebben zij aangeboden om het kleed retour te nemen of we konden een reinigings- set krijgen, dit laatste hebben we aangenomen. Super geregeld!

Beste Monique,

Onze excuses voor deze verwisseling. Helaas zat er onder het karpet een verkeerde label waardoor wij in de veronderstelling waren dat u het juiste kleed had opgestuurd gekregen.
Gelukkig hebben we dit met u opgelost en hopen dat u verder veel plezier aan het kleed mag beleven. Met vriendelijke groeten, team Vloerkledenwebshop.nl.

Jelle Oosterkamp beoordeelde op 2018-12-15

Zonder problemen is het vloerkleed geleverd, wat zelfs in de drukke tijd van sinterklaas was besteld.

Amy Groenewegen beoordeelde op 2018-12-06

Heel tevreden. Het Vloerkleed in het bestelde formaat was helaas toch niet beschikbaar, maar er werd snel een alternatief geboden en de bestelling werd op de afgesproken tijd geleverd.

Mira Evers beoordeelde op 2018-11-27

Fijn dat er gebeld werd toen levering uit voorraad niet mogelijk bleek. Daarna is het kleed geleverd op het afgesproken tijdstip.

Ger de Wilde beoordeelde op 2018-11-12

Levering was wat later maar de vloerkleden webshop heeft ons keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

Ineke Kemperman beoordeelde op 2018-10-28

Ik heb de vloerkleden eerst op zicht gehad en daardoor de juiste keuze kunnen maken. Snelle levering, afspraken werden goed nagekomen!

C.R. beoordeelde op 2018-10-25

Top service!

Richard van Marion beoordeelde op 2018-10-15

Kleed gekocht in de winkel zelf.
Vriendelijk en leuk geholpen door medewerker en kleed zelfs naar auto gebracht!

Ria en Maria beoordeelde op 2018-10-04

Heel tevreden. Klantvriendelijk, goede communicatie, advies en service. Echt een aanrader.

D. Stijnis beoordeelde op 2018-10-01

Relatief nelle levering, prima verpakt