Hogeweg 2
3284KG Zuid-Beijerland
+31624266017

Wanda Clevis beoordeelde op 2019-02-18

Fijne werkbroeken, snel geleverd.

Jolanda beoordeelde op 2019-02-12

Snelle levering en top product

Hans beoordeelde op 2019-02-12

Goeie kwaliteit, snelle levering

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Hans, leuk dat je je ervaring deelt :). Veel plezier met je aankoop van de broeken.

Jans beoordeelde op 2019-02-07

Snelle levering. 2 werkdagen. Uitstekende kwaliteit.

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Jans, wat leuk dat je een positieve reactie hebt achtergelaten, bedankt.

Ger Sleyt beoordeelde op 2019-02-04

Alles is makkelijk te vinden en te bestellen. Levering gaat ook snel en netjes. Alles in goede orde ontvangen.

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Ger, Fijn dat je alles snel en in goede orde orde hebt ontvangen. We doen onze uiterste best hiervoor. Bedankt voor je beoordeling.

John Vrancken beoordeelde op 2019-02-03

Gisteren besteld, vandaag al in huis.

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi John, bedankt voor je positieve reactie. Ons streven is om de bestelling voor 15.00 uur dezelfde dag nog te versturen.

Rita Huizinga beoordeelde op 2019-01-31

Heel tevreden!

Hoi Rita,

Fijn dat je tevreden bent over onze webshop. Bedankt voor het delen van je mening.

lee beoordeelde op 2019-01-31

Compleet en netjes binnen gekomen.

Beste Lee,

Fijn dat je tevreden bent over onze webshop en dat je aangeeft dat de bestelling compleet en netjes is binnengekomen.

dirk beoordeelde op 2019-01-29

Duidelijke webshop en snelle levering!

Hoi Dirk,

Bedankt voor je positieve reactie. We hopen dat je ook tevreden bent met jouw bestelde artikelen.

Eduard beoordeelde op 2019-01-29

Werkt uitstekend

Hoi Eduard,

Fijn dat je de webwinkel als "werkt uitstekend" beoordeeld.

Gerard de Nijs beoordeelde op 2019-01-08

Een snelle en correcte afhandeling van je bestelling van een goede kwaliteit, ook bij een ruiling!

Beste Gerard,

Bedankt voor je beoordeling van onze webwinkel. We doen onze uiterste best, om ook bij een ruiling, de bestelling zo vlot mogelijk te laten verlopen.

Anoniem beoordeelde op 2019-01-07

Peter List beoordeelde op 2019-01-07

Prima website , goede prijs kwaliteit en snelle levering

Beste Peter,

Fijn dat je onze webshop een "prima website"noemt en dat je tevreden bent over de goede prijs- kwaliteitsverhouding. We proberen de bestellingen voor 15.00 uur dezelfde dag nog te versturen. Fijn dat jij dit ook zo hebt ervaren!

Anoniem beoordeelde op 2019-01-07

Anoniem beoordeelde op 2018-12-18