Hogeweg 2
3284KG Zuid-Beijerland
+31624266017

Frank Donker beoordeelde op 2019-06-16

Geweldig service en goed en vriendelijk contact.

Martijn Frongink beoordeelde op 2019-06-10

Top firma altijd snel en correct

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Martijn, leuk dat je een reactie achterlaat met een positieve beoordeling. Blij dat je na een aantal bestellingen nog steeds tevreden bent over de broeken en de service! Veel plezier met je laatste aankoop.

Henk Hoogerheide beoordeelde op 2019-06-08

Goed

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Henk, bedankt voor je beoordeling van onze webshop! Fijn dat je dit als "goed" hebt ervaren. Veel plezier met je aankoop.

Gilles Witte beoordeelde op 2019-06-04

Alles snel en netjes geleverd

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Gilles, bedankt voor het achterlaten van jouw beoordeling. We doen elke dag onze uiterste best om alle pakketten de deur uit te laten gaan. Veel plezier met je aankoop.

Kees Alblas beoordeelde op 2019-05-27

Nette, casual spijkerbroek. Zit uitstekend, goede en snelle service.
Helemaal niets mis mee!

Bestellen gaat makkelijk en scheelt mij weer een ritje naar een kledingwinkel.....

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Beste Kees, wat een leuke en positieve beoordeling, bedankt hiervoor! En inderdaad, dat ritje naar de kledingwinkel blijft je zo bespaard, kun je die tijd mooi anders besteden.

Henk naaijer beoordeelde op 2019-04-24

Prima broeken snelle service en prijs-kwaliteit uitstekend

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Henk, bedankt voor je positieve reactie. We zien je graag weer terug in onze webshop :)

Fred Slim beoordeelde op 2019-04-16

Perfect zittende spijkerbroeken,volgende keer bestel ik ze zeker weer bij jullie! Toppie!
Groeten Fred

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Fred, bedankt voor je positieve reactie. Altijd leuk om te horen dat een klant weer een aankoop wil doen. Veel plezier met je aankoop.

Cora Poelman beoordeelde op 2019-04-13

Super snelle service en keurig verpakt met verrassing. TOP!!

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Cora, leuk om je enthousiaste beoordeling te lezen. We doen elke dag weer onze uiterste best om alle pakketten op tijd de deur uit te krijgen. En daar hoort voor Pasen natuurlijk iets lekkers bij. Veel plezier met je aankoop.

J.Borgstein beoordeelde op 2019-04-13

Volgende dag in huis en zijn supersterke broeken met stretch, dus ideaal als werkbroek. Máár ook dusdanig mooi dat je ze ook casual kunt dragen !!

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Leuk om te horen dat je de broeken ook mooi genoeg vind om ze ook buiten werktijd te kunnen dragen. Veel plezier ermee!

Daphne beoordeelde op 2019-04-11

Snelle levering, met een leuke attentie, zakje paaseitjes, geeft een pesoonlijke benading.

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Daphne, bedankt voor je positieve beoordeling. We hopen dat de paas eitjes hebben gesmaakt!

J beoordeelde op 2019-04-07

Zeer tevreden, snel geleverd

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je tevreden bent over het pakket dat je snel ontvangen hebt. Veel plezier met je aankoop.

jan.j. leijenaar beoordeelde op 2019-04-06

Tevreden

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Bedankt voor uw positieve reactie. Veel plezier van uw aankoop.

A Boone beoordeelde op 2019-03-28

Goede snelle service! Verkeerd besteld? Word snel opgelost!

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Bedankt voor uw positieve reactie. We doen ons best om ook de ruilingen snel te verwerken.

Marjon Koppenol beoordeelde op 2019-03-18

Broeken zijn echt goed , snel levering
Ben er blij mee

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Marjon, bedankt voor het achterlaten van je positieve beoordeling. We doen onze uiterste best om alle bestellingen dagelijks te versturen :).

Henk Snijders beoordeelde op 2019-03-18

Heel tevreden. Omdat ik ook in Zuid-Beijerland woon had ik de bestelling 2 uur later in huis. Wat een service.

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Beste Henk, leuk om na ons persoonlijke contact ook uw ervaring te lezen. Fijn dat u tevreden bent!

Geert beoordeelde op 2019-03-13

Heel tevreden over de snel geleverde broek, pasvorm is uitstekend. Kwaliteit lijkt prima maar daar kom ik later als ik hem wat langer heb gedragen wel achter, als dat ook goed is, zal ik zeker weer bestellen!

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Geert, bedankt voor je positieve reactie op onze site. We hopen dat de broeken ook tijdens het dragen goed blijven bevallen.

M.vd.have beoordeelde op 2019-03-06

Goede spijkerbroek voor lage prijs!!

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Fijn dat u tevreden bent over de spijkerbroeken en de prijs. Veel plezier met uw aankoop!

Jan beoordeelde op 2019-02-25

Goede communicatie en prima broek.

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Jan, bedankt voor het delen van je ervaring, fijn dat je tevreden bent. Veel plezier met je aankoop.

Leen beoordeelde op 2019-02-25

Binnen 2 dagen de broeken in huis. En de pasvorm is goed! dat is tenslotte het belangrijkste!

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Leen, bedankt voor het delen van je ervaring. Goed om te horen dat de pasvorm naar je zin is. Veel plezier met je aankoop.

Wanda Clevis beoordeelde op 2019-02-18

Fijne werkbroeken, snel geleverd.

Reactie van www.werkspijkerbroek.nl:
Hoi Wanda, bedankt voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent, daar doen we het voor!