Nieuwmarkt 15
8701 KK BOLSWARD
KvK 62093886

Hoeben beoordeelde op 2019-03-27

Snelle levering en goed product. Ben erg tevreden.

SP beoordeelde op 2019-03-24

Heel tevreden. Snelle bezorging, goed verpakt. Salie van uitstekende kwaliteit, goed gedroogd en geeft dikke rook. Perfect om alle negatieve energie uit een huis of bepaalde ruimte te verwijderen en uiteraard voor het zuiveren van lucht in het gehele huis of in een ruimte zoals een slaapkamer.

S beoordeelde op 2019-03-23

Erg tevreden!!

trudyleeuwestein@gmail.com beoordeelde op 2019-03-23

Beter als tot nu toe,qualiteit.rookt langdurig.

Christel beoordeelde op 2019-03-23

Ze leveren kwaliteit!

Margriet beoordeelde op 2019-03-23

Mooie producten, volgens afspraak geleverd.

MAYU Healing & Counselling beoordeelde op 2019-02-17

bestelling was slechts gedeeltelijk op voorraad; verkopende partij nam telefonisch contact op om optimale leverdatum te bespreken en aan te passen. De aanpassing was voor beide partijen een goede oplossing.

Ardinda Hola beoordeelde op 2019-02-16

Prima precies zo als verwacht­čÖĆ­čĆ╗een tevreden Klant .Dank tot de volgende keer zeker.

Marianne beoordeelde op 2019-02-16

Snelle levering. Prima product

David beoordeelde op 2019-02-15

Was afgekomen op de belofte: voor 17.00 uur besteld, morgen binnen

de bestelling kwam na 4 dagen

heb verzoek om compensatie ingediend maar daar is niet op gereageerd
Na inmenging van Webwinkelkeur zijn de verzendkosten dan uiteindelijk teruggestort.

Reactie van www.wittesalie.nl:
Aanvulling: webwinkelkeur.nl heeft zich hiermee niet hoeven te bemoeien. Aan de hand van de beoordeling van de klant hebben wij zelf contact opgenomen om e.e.a. met de klant op te lossen. Er was dus geen inmenging van webwinkelkeur.nl nodig.

Martin

Henk beoordeelde op 2019-02-15

Snelle bezorging en goede kwaliteit salie voor een goede prijs

Ivan beoordeelde op 2019-02-15

Snelle levering . Goed product.

Hille beoordeelde op 2019-02-15

Snelle levering en netjes verpakt zodat er niets kapot kon gaan.
Ook het extra door mij ingediende verzoek is meegenomen in de bestelling.

Janke beoordeelde op 2019-01-04

Keurig verpakt, dan is het al leuk om alles uit te pakken!

Van de Leur Viviane beoordeelde op 2018-12-06

Snelle en correcte levering. Goed verpakt.

Sandra Yngard beoordeelde op 2018-12-06

Bestelling keurig netjes afgehandeld. Top!!!

Annet beoordeelde op 2018-11-21

Snelle levering. Goed verpakt. Heel tevreden.

Aimee beoordeelde op 2018-10-30

helemaal goed, salie besteld en dat kwam snel met de post

Adrienne Bonn beoordeelde op 2018-10-29

Fijne kwaliteit salie en snelle levering

Esther beoordeelde op 2018-10-09

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden van de status. Prima!