Weverij 20a

Mystery shopper

Lees
waarom

Lotte Princen beoordeelde op 2019-07-21

Snelle en keurige levering voor een hele mooie prijs!

Sandra Asbroek beoordeelde op 2019-07-15

super kast. snel geleverd, goede service.

Sylvia Nijhoff beoordeelde op 2019-07-15

Zeer goede nette service!
Werd zelfs gebeld dat levering 1 dag later zou worden. Daar mag menig bedrijf iets van leren

Miranda van der Hoek beoordeelde op 2019-07-14

Snel geleverd, naar verwachting. Goed!

Wendy beoordeelde op 2019-07-02

Supersnelle levering mooie kast.
Super service en overleg ! Moest met spoed verhuizen en ben onwijs goed geholpen !!! Echt een aanrader !!!!! Heel erg bedankt !

ria werkman beoordeelde op 2019-06-23

Prima service. Je kunt de bestelling goed volgen. Je wordt op tijd ingelicht via de e-mail.

Peggy Leemans beoordeelde op 2019-06-20

Snelle levering, ondanks dat er een langere levertijd op de website stond. Kast werd netjes meteen op zijn plek gezet. Wij hebben de western uitvoering, echt een hele ruime, stevige kast. Zeker een aanrader

christa kuivenhoven beoordeelde op 2019-06-09

Heel tevreden de kast werd goed vepakt geleverd top

Marijke Van der Honing beoordeelde op 2019-06-08

Mooie, hele praktische kast. En een super service.

Herman Koch beoordeelde op 2019-05-29

Mooie kast, snel geleverd, goede prijs. Moest hem wel zelf in elkaar zetten maar dan heb je ook wat.

Stasia Vlaanderen-Cramer beoordeelde op 2019-05-29

Prima service en goed overleg.

Betteke van Elderen beoordeelde op 2019-05-29

Ik heb een topline zadelkast online aangeschaft.
Binnen 2 dagen (woon in België) werd de kast netjes afgeleverd op een pallet. Kast was super stevig en netjes ingepakt.
Het is een prachtige kast! Boven mijn verwachtingen!
Alles super netjes afgewerkt, nergens scherpe randjes en heel stevig.
Ik had er zwenkwielen bij gekocht en deze zijn ook zeer robuust.
Een aanrader!

Desiree Mastwijk beoordeelde op 2019-05-28

Snelle levering, goed product, voldoet aan alle wensen

william schotte beoordeelde op 2019-05-28

duidelijk,vlot en correct

Anke King beoordeelde op 2019-05-25

Super fast delivery. Super saddle box

H.W.L. Heesterbeek beoordeelde op 2019-05-25

Nette uitleg en goede service

Richard beoordeelde op 2019-05-20

Netjes en vrij snel geleverd. In elkaar zetten gaat eigenlijk niet alleen.

Karina Arends beoordeelde op 2019-05-10

Bestelling, betaling en levering gingen vlot en probleemloos. Prachtige kast, helemaal intact ontvangen.

Linda Van de logt beoordeelde op 2019-05-01

Stevige kwaliteit snelle en goede service
Ben heel blij met mijn aankoop

Shana beoordeelde op 2019-04-20

Ik ben heel tevreden over de zadelkast zelf. Deze was netjes verpakt en heel ruim. De levering was minder goed. Ik had tussen 8u en 10u een mail moeten krijgen met de verwachte leveringstijd, deze heb ik nooit gekregen. Ik sta op een kleine privestal dus er is niet altijd iemand aanwezig en ik kan geen hele dag op stal blijven. In de namiddag kreeg ik telefoon van de chauffeur met de melding dat hij op stal was. Gelukkig woon ik vrij dicht bij de stal en was ik daar binnen 10 minuten. Met moeite kon ik de chauffeur overtuigen om te blijven. De kast was al van de vrachtwagen gehaald en aan de poort afgezet. Ik kreeg de tijd niet om de kast te inspecteren op eventuele beschadiging omdat de chauffeur eiste dat ik zou tekenen zodat hij meteen verder kon. Ik kreeg geen hulp om de kast op haar plaats te zetten, terwijl deze behoorlijk groot en zwaar was.