Industriestraat 1
KvK 20034024

8,8

Bol.com 2217 8,8

Beniest Werner beoordeelde op 2017-07-18

Ik ben geen grote klant, maar zelfs dat maakt niet uit voor de goede service van deze zaak. Vlug besteld, vlug geleverd, ondanks een kleine tegenslag, ook daar werd vlug in geholpen. Trouwens als er iets niet goed is, dan zeg je het toch. Een invalide als ik klaagt wel al eens, omdat wij alle dagen het moeilijk hebben. Maar thuiszorg winkel probeert met zijn gamma, toch wat comfortabeler leven te maken. Niet alleen sterren voor jullie, maar doe zo voort, bedankt

Sharon Jongejan beoordeelde op 2017-03-28

Ik heb een beentrainer,stoelfiets besteld en is ook goed bezorgd. ..met het product is niks mis mee alleen een waarschuwing !! Als je 45 minuten aan het fietsen bent geweest wordt het metaal waar de trappers aan zitten heet ! en ik heb nu 2 keer mijn vingers bijna verbrand.... dat hadden ze er wel even bij mogen zetten als waar schuwing....?!

Reactie van zorgthuiswinkel.nl:
Beste Sharon,

Bedankt voor uw feedback. Ik heb online toegevoegd dat de beentrainer warm kan worden als het apparaat langere tijd gebruikt wordt.

Vincent
Zorgthuiswinkel.nl

Audrey W beoordeelde op 2017-02-09

Ik heb gisteren mijn bestelling geplaatst en heb het vanmorgen met de post gekregen!!
Het ging allemaal zo makkelijk en supersnel! Perfect, 10/10

MLEP beoordeelde op 2016-12-22

Dinsdag douchekruk besteld. Woensdag geleverd. Er waren tijdens het transport beschadigingen ontstaan. Een mail gestuurd met foto van de beschadiging. Binnen een kwartier een telefoontje over het hoe en wat. Volgende dag een nieuw (onbeschadigd) exemplaar in huis. Zo doe je goed zaken.Klasse!

Vanherf beoordeelde op 2016-09-28

Perfect: maandag besteld, dinsdag bezorgd.
Beentrainer is prima, zo goed dat we een tweede bestellen.

Ellen Boswinkel beoordeelde op 2016-01-27

Heb behoorlijk lang moeten wachten op mijn pakje.
Had aangegeven dat mijn pakje op de stoel naast mijn deur neergezet mocht worden.
Ik ben ziek, dus ik weet dat ik niet altijd in staat ben om aan de deur te komen.
De bezorger heeft zich echter niks van mijn aanwijzing aangetrokken, en heeft het pakje gewoon weer mee terug genomen, toen ik niet kon reageren op de bel.
Ze hebben het pakje toen in een depot aan de andere kant van de stad gedropt, en weigeren om het nogmaals aan te bieden.
Ik ben absoluut niet in staat om het pakje op te halen, en heb geen zin om een ander hier mee te belasten, dus ligt mijn pakje daar nog steeds.
Heb ze gebeld en mijn situatie uitgelegd, maar er was totaal geen begrip.
Zorgthuiswinkel heeft ze, na heel lang aandringen van mijn kant, toen een mailtje gestuurd, maar ook dat heeft niks uitgehaald.
Ik heb mijn verlies inmiddels geaccepteerd, en ergens anders een bestelling gedaan, maar hier kom ik nooit meer terug, en ik kijk nu voor ik ergens een bestelling doe, of ze gebruik maken van DPD, want daar wil ik ook nooit meer iets mee te doen hebben.

Reactie van zorgthuiswinkel.nl:
Jammer dat u zo’n vervelende ervaring heeft gehad.
Op vrijdag avond 22 januari om 21:55 is deze bestelling bij ons geplaatst.
De eerst volgende werkdag maandag 25 januari is het pakket bij het sorteercentrum van DPD afgegeven. 26 januari om 10:46 heeft DPD een poging gedaan om het pakket af te leveren.
Omdat wij alles verzekerd verzenden mogen de bezorgers van DPD eventuele verzoeken om het pakketje naast de deur te leggen niet in willigen.
In mailcontact hebben wij u uitgelegd dat wanneer u niet in staat bent zelf de deur te openen u dit bij DPD kunt melden waarna de bezorger er rekening mee zal houden.
U praat over een geleden verlies, maar wij hebben inmiddels het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten terug gestort.

DE ZUTTER ANDRE beoordeelde op 2015-10-16

Bestelling snel en correct geleverd, 100% O.K.

s.v.mourik beoordeelde op 2015-10-16

snelle levering.

Ria Versluis de Blieck beoordeelde op 2015-09-03

Ik heb een lende rolkussen besteld en binnen 1 dag was hij in huis TOP gewoon !!!

J. Dijkstra beoordeelde op 2015-09-03

Lekker dikke yogamat besteld. Niet duur en vlot geleverd. Prima in orde.

Frans beoordeelde op 2015-09-03

Snelle levering. Prima prijs kwaliteit.

I.Oerlemans beoordeelde op 2015-08-23

Kreeg een flink beschadigde kruk thuis gezonden. Geloof niet dat dit door het transport kwam.
Dit bleek ook nog eens de laatste in die kleur. Ook werden ze voorlopig niet verwacht.
Ik kreeg uiteindelijk ca.20% van het aangekochte bedrag retour (retour zenden en andere kleur naar mij verzenden was duurder geweest....)

Cock beoordeelde op 2015-08-18

Goede voorlichting over het product via de mail en ook telefonisch een prettige benadering.
Prima voorwaarde om het product retour te zenden.
Het kwam allemaal betrouwbaar over.
Ben zeer tevreden.

Robert beoordeelde op 2015-08-15

Alles zoals je verwacht, top!

Dave beoordeelde op 2015-08-15

Kocht een plastic hulpstuk om schroefdoppen van melkpakken te openen. Afmetingen 150x35x10 mm. (lxhxd) en gewicht 15 gram.
betaalde ongeveer 5 euro voor het apparaat plus €5.- verzendkosten.
Ontving het per normale post waarop een postzegel "2".

H.J. van Marle beoordeelde op 2015-08-15

Na het overmaken van faktuurbedrag werd het bestelde artikel binnen 3dagen snel geleverd.

Sine Draaisma beoordeelde op 2015-08-15

Geheel volgen de verwachting, heel positief.

H.E.Glinthuis beoordeelde op 2015-08-15

Het tafeltje is goed in gebruik maar de wieltjes die er onder zitten zijn waardeloos.
De wieltjes rollen niet die geven krassen op het laminaat.

R. de Klerk-Swart beoordeelde op 2015-08-15

Sommige hulpmiddelen waren enigszins beschadigd, maar wel bruikbaar. De service en uitleg van de chauffeur die de zaken bracht was uitstekend.
Er wordt wel makkelijk vanuit gegaan dat de cliënt rollator en looprek zelf terugbrengt: dat lukt dus niet zonder auto. Ik hoop dat overleg over ophalen mogelijk is.

Carolien beoordeelde op 2015-08-15

Super goede service :)