Solero Trading icon

Solero Trading

De 5 webwinkel(s) van Solero Trading samengevoegd worden beoordeling met een 10 door 111 klanten.

Filter 50 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 60 met beschrijving

Taal

• Hans van Nieuwenhuijzen
    Review voor Solero Parasols

Zeer klantvriendelijk, Komen elke belofte na, fantastische kwaliteit parasol. In ons geval de Laterna pro 350. Zeer tevreden.

• Cornelis
    Review voor Solero Parasols

Men levert een top product, en snel. Beloften worden nagekomen, uitstekende klantvriendelijkheid en adequate service.

• Suthoff
    Review voor Solero Parasols

Hoge kwaliteit van het materiaal, wij kochten een zweefparasol Solero Paleatro Pro 4x4 m. Zeer deskundig en uiterst vriendelijke medewerkers niets is hen te veel echt super! Zeer snelle levering ook naar Zuid Frankrijk binnen 1 week. Daarna uitstekende after sales service middels mailtje over de levering vragen van de klant etc.

• Ron Cramer
    Review voor Solero Parasols

Na mijn vraag of Solero Parasols toevallig nog een winddakje had liggen, voor mijn 12 jaar oude Solero Parasol, kreeg ik direct antwoord dat ze gingen zoeken. De volgende dag lag het klaar op hun kantoor in Best. En niet alleen het winddakje, maar ook het doek van de hele parasol. Kosten? Als ik goede zin meebracht, dan werden daarmee de kosten gedekt. Wat een top service. (En laten we wel wezen, mijn 12 jaar oude parasol straalt weer: wat een kwaliteit!). Dankjewel Mirjam Weide en Lacey Geraedts. Jullie service én glimlach is goud waard in deze bizarre tijd.

• Jonathan Van Dessel
    Review voor Solero Parasols

Ontzettend professioneel materiaal en ongelooflijk snelle service. Op paaszondag maestro pro parasol in de late namiddag besteld en op paasmaandag savonds reeds geleverd, topservice! Bovendien nog eens op minder dan 20min gemonteerd.

• I. (anoniem)
    Review voor Solero Parasols

Inderdaad vandaag besteld en morgen geleverd. Correct geleverd na duidelijk telefonisch overleg en advies vanuit het kantoor in Best. Goede zaak. Plaatsing (in dit geval met ingraafvoet zonder beton) is inderdaad goed zelf te doen. Staat als een rots !!

• Wah Lin
    Review voor Solero Parasols

Wij hebben enkele parasols bij Solero Parasols gekocht en keurig geleverd. Enkele weken later zijn de buizen aan de parasolvoeten ontvreemd. Wij namen contact op met de klantenservice voor hulp om deze als onderdeel van hun webshop te bestellen. Zij konden de bijpassende buizen niet voor onze parasols leveren, maar hadden wel buizen van een ander model die zou passen én ze zouden deze gelijk op de post doen. Alles geheel kosteloos! Topservice!

• B.M.W.Thijssen
    Review voor Solero Parasols

Zelden een dermate uitstekende service gehad als van Solero. Vlotte levering van de parasol, plaatsen op een terras zonder dat er rommel of oneffenheden achterbleven
    en goede adviezen. Daar kunnenn vele leveranciers niet wát maar een heleboel van leren0615

• Rob Prins
    Review voor Solero Parasols

Enige tijd terug een Solero P4 muurparasol via de website gekocht. Na bezorging door UPS bleek de parasolarm beschadigd (steuntje afgebroken). Via mail contact gezocht en tot mijn positieve verbazing werd mijn opmerking direct door mevrouw Geraedts opgepakt. De volgende dag werd een nieuw onderdeel bezorgt. Helaas was door de leverancier het verkeerde onderdeel verzonden. Nogmaals contact gezocht met mevrouw Geraedts en wederom op een uiterst positieve en professionele wijze te woord gestaan en werd gezocht naar een snelle oplossing. Volgende morgen werd een nieuwe parasolarm persoonlijk afgeleverd, zodat de parasol inmiddels aan de muur hangt.
    Bij levering van bestelde producten kan altijd iets mis gaan. Ik ben zeer tevreden met de snelle en uiterst vriendelijke wijze waarop probleem is opgelost (en met de parasol uiteraard).

• Jan Meeuwsen
    Review voor Solero Parasols

Op zoek naar een goede zweefparasol van 3 bij 3 meter kwamen we na goed advies door Solero uit op de Prostor P7 muurparasol. Niet het goedkoopste maar wel een geweldige kwaliteit waar je vele jaren plezier van hebt!
    Geen mast die altijd in de weg staat maar een draaibare mast bevestigd aan de muur. De parasol zet je uit, zonder dat daar ook maar enige moeite of kracht bij nodig is.
    Het bedrijf Solero? Een voorbeeld voor veel zonweringsbedrijven en webshops; goed degelijk advies, prettig contact, goede en snelle levering, solide montage en top klantvriendelijkheid!
    We hebben hem nog maar net, maar als anderen hier melden dat de nazorg en service ook top zijn dan geloof ik dat meteen....
    Solero, zeer aanbevelingswaardig!