Solero Trading icon

Solero Trading

De 5 webwinkel(s) van Solero Trading samengevoegd worden beoordeling met een 10 door 186 klanten.

Taal

• Edwin Huwae
    Review voor Solero Parasols

De geweldige service en vriendelijk personeel. Zowel door de telefoon als bij aflevering. Nu alleen de zon nog die moet gaan schijnen zodat we onze prachtige parasol kunnen gaan gebruiken.

• Maria Nieborg-Taris
    Review voor Solero Parasols

De fantastisch service. Parasol blokkeerde, al de volgende dag kwam de monteur, die in één oogopslag zag wat er aan de hand was, binnen 2 minuten verholpen.
    Zonder kosten, service van de zaak. En deze parasol is in 2018 gekocht. Wat een service!

• Pim
    Review voor Solero Parasols België

Keurig de volgende werkdag geleverd.

• Jan van Meelis
    Review voor Solero Parasols

Geweldige service. Oude parasol ca 10 jaar oud. Doek versleten. Bij Solero nemen ze de moeite om in het magazijn te zoeken naar een doek dat al jaren uit de collectie is. Deze manier van service verlenen is ongekend in deze haastige tijd.

• Louis en monique de Kock
    Review voor Solero Parasols

Het produkt, de service, de klantvriendelijkheid en de monteurs zijn top!!

• Jan Kamphuis

Uistekende service, Kwaliteitsproduct

• Gerrit
    Review voor Solero Parasols

Zijn er problemen dan worden die zeer snel opgelost.

• eric van de velde
    Review voor Solero Parasols België

Het plaatsen van de parasol voeten is niet volgens de specificaties uitgevoerd. Twee parasols staan t.o.v. de bestaande terras gevel niet op één lijn.
    We waren verplicht om vooraf te betalen alvorens de parasols gelost werden van het bedrijfsvoertuig. Solero vertegenwoordiging, directie is niet meer bereikbaar voor te antwoorden op onze vragen.

• Bas R.
    Review voor Solero Parasols

top kwaliteit, goede logistiek en plaatsing. Goede prijs/kwaliteit verhouding

• Yvo de Boer
    Review voor Solero Parasols

Ik heb een Fratello Pro gekocht. Echt een product van super kwaliteit. Je ziet het aan alles.