Solero Trading icon

Solero Trading

De 5 webwinkel(s) van Solero Trading samengevoegd worden beoordeling met een 9,9 door 150 klanten.

9,9
Filter 58 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 69 met beschrijving

Taal

• Gerrit
    Review voor Solero Parasols

Zijn er problemen dan worden die zeer snel opgelost.

• eric van de velde
    Review voor Solero Parasols België

Het plaatsen van de parasol voeten is niet volgens de specificaties uitgevoerd. Twee parasols staan t.o.v. de bestaande terras gevel niet op één lijn.
    We waren verplicht om vooraf te betalen alvorens de parasols gelost werden van het bedrijfsvoertuig. Solero vertegenwoordiging, directie is niet meer bereikbaar voor te antwoorden op onze vragen.

• Bas R.
    Review voor Solero Parasols

top kwaliteit, goede logistiek en plaatsing. Goede prijs/kwaliteit verhouding

• Yvo de Boer
    Review voor Solero Parasols

Ik heb een Fratello Pro gekocht. Echt een product van super kwaliteit. Je ziet het aan alles.

• J.P.Janse

Kwaliteit en uitstekende service

• Bert
    Review voor Solero Parasols

Parasols.nl behoeft niet te verbeteren. Beter is om de uitstekende service zo goed te houden.

• Tom Vogels
    Review voor Solero Parasols

Wij hadden een cielo pro gekocht die we na 1,5 week wat te klein vonden. Het was voor Solero helemaal geen probleem om de parasol bij ons thuis om te komen ruilen en hem ook nog van de gewenste kleur doek te voorzien. Super service, mag gezegd worden.

• Wilma
    Review voor Solero Parasols

Uitstekende kwaliteit en mooie vormgeving. Denken met je mee en geven goed advies. Levering prima op tijd. Mooi en professioneel bedrijf. Complimenten.

• Hans van Nieuwenhuijzen
    Review voor Solero Parasols

Zeer klantvriendelijk, Komen elke belofte na, fantastische kwaliteit parasol. In ons geval de Laterna pro 350. Zeer tevreden.

• Cornelis
    Review voor Solero Parasols

Men levert een top product, en snel. Beloften worden nagekomen, uitstekende klantvriendelijkheid en adequate service.