Solero Trading icon

Solero Trading

De 5 webwinkel(s) van Solero Trading samengevoegd worden beoordeling met een 9,8 door 258 klanten.

Taal

• PLANCHON
    Review voor Solero Parasols

Livraison dans le temps prévu, petit problème avec la toile : 2 petits trous, une nouvelle toile a été envoyée, sans avoir à renvoyer la première.

• Fam. A
    Review voor Solero Parasols

Bij levering bleek het doek een kleine vlek te hebben. Kan eens gebeuren. Oplossing was snel en adequaat. Met app contact met betrokken medewerker. Naservice is dus prima, wat vaak bij winkels minder is. Mooie parasol degelijke uitvoering. Ga zo door!

• Tobias
    Review voor Solero Parasols

Super Schirm in jeder Hinsicht, sei es Qualität, Design und Handhabung. Die Kundenbetreuung ist fantastisch, angefangen über die Beratung, Bestellung bis hin zum Versand.

• CIANFERANI
    Review voor Parasols Solero France

Livraison très rapide grâce au professionnalisme du service vente .

• Hans
    Review voor Solero Parasols

Heb de P4 gekocht. Plastic onderdeeltjes vallen een beetje tegen qua kwaliteit. Een plat plastic plaatje in de vorm van een "T" zwierf los door de goed verpakte parasol. Heb wel super snel een nieuw "T" plaatje per post opgestuurd gekregen. Het plastic plaatje wat aan de onderkant van de muurbeugel zit viel er spontaan uit. Die laat ik sowieso weg zodat regenwater daar niet in kan blijven staan. Maar al die plastics hebben geen invloed op de kwaliteit/sterkte van de parasol zelf

• Jolanda

Palestro Pro 400x300 zwart

• Kelly Deneve
    Review voor Solero Parasols

Prijs kwaliteit dik in orde . Mooi afgewerkt en degelijk weerbestendig materiaal . Snelle en vriendelijke levering .Voor de dienst na verkoop : na een inschattings fout van mezelf ivm de maten zijn ze heel behulpzaam geweest voor het rechtzetten naar mijn specifieke noden en wensen .
    Dit zie je niet vaak meer !
    Team Solero dikke merci

• Tine de Haas
    Review voor Solero Parasols

Na twee jaar al gaatjes in het doek

Antwoord van Solero Parasols

Hartelijk dank voor uw feedback!
    Vervelend om te horen dat u teleurgesteld bent over de gaatjes die na twee jaar in het parasoldoek zijn ontstaan. Uiteraard hebben wij deze klacht serieus genomen en hebben we een vertegenwoordiger gevraagd om deze te beoordelen. Hij heeft echter geconstateerd dat de schade door invloeden van buitenaf waren ontstaan; helaas valt dit niet onder de garantie. Omdat het hier slechts om minuscule gaatjes ging, kunnen we ons voorstellen dat u geen interesse had in ons voorstel om een nieuw doek tegen een speciale coulanceprijs te bestellen. Mocht u hier in een later stadium wel voor open staan, neem dan gerust contact met ons op. Afsluitend geven wij u nog als tip om de bijgeleverde beschermhoes te gebruiken.

• Edwin Huwae
    Review voor Solero Parasols

De geweldige service en vriendelijk personeel. Zowel door de telefoon als bij aflevering. Nu alleen de zon nog die moet gaan schijnen zodat we onze prachtige parasol kunnen gaan gebruiken.

• Maria Nieborg-Taris
    Review voor Solero Parasols

De fantastisch service. Parasol blokkeerde, al de volgende dag kwam de monteur, die in één oogopslag zag wat er aan de hand was, binnen 2 minuten verholpen.
    Zonder kosten, service van de zaak. En deze parasol is in 2018 gekocht. Wat een service!

• Pim
    Review voor Solero Parasols België

Keurig de volgende werkdag geleverd.

• Jan van Meelis
    Review voor Solero Parasols

Geweldige service. Oude parasol ca 10 jaar oud. Doek versleten. Bij Solero nemen ze de moeite om in het magazijn te zoeken naar een doek dat al jaren uit de collectie is. Deze manier van service verlenen is ongekend in deze haastige tijd.

• Louis en monique de Kock
    Review voor Solero Parasols

Het produkt, de service, de klantvriendelijkheid en de monteurs zijn top!!

• Jan Kamphuis

Uistekende service, Kwaliteitsproduct

• Gerrit
    Review voor Solero Parasols

Zijn er problemen dan worden die zeer snel opgelost.

• eric van de velde
    Review voor Solero Parasols België

Het plaatsen van de parasol voeten is niet volgens de specificaties uitgevoerd. Twee parasols staan t.o.v. de bestaande terras gevel niet op één lijn.
    We waren verplicht om vooraf te betalen alvorens de parasols gelost werden van het bedrijfsvoertuig. Solero vertegenwoordiging, directie is niet meer bereikbaar voor te antwoorden op onze vragen.

• Bas R.
    Review voor Solero Parasols

top kwaliteit, goede logistiek en plaatsing. Goede prijs/kwaliteit verhouding

• Yvo de Boer
    Review voor Solero Parasols

Ik heb een Fratello Pro gekocht. Echt een product van super kwaliteit. Je ziet het aan alles.

• J.P.Janse

Kwaliteit en uitstekende service

• Bert
    Review voor Solero Parasols

Parasols.nl behoeft niet te verbeteren. Beter is om de uitstekende service zo goed te houden.