Stichting 168 Million icon

Stichting 168 Million

De 1 webwinkel(s) van Stichting 168 Million samengevoegd worden beoordeling met een 10 door 85 klanten.

Taal

• Jos van Uden

Fantastische organisatie. Alles komt echt bij de mensen. Toppy

• Sander

Leuk concept

• Bart de Jonge
    Geverifieerde klant van 168 Million Nederland

Met onze firma doneren wij frequent en wij worden prima op de hoogte gehouden van de projecten die middels onze donaties worden gefinancierd.

• Stan uit Elst
    Geverifieerde klant van 168 Million Nederland

Stond een vriendelijke dame van jullie bij ons aan de deur en heb een abonnement afgesloten om iedere maand zo een rubberen bal te doneren. Enige dat ik jammer vind is dat ik geen onverwoestbare bal voor mijn eigen jong kan bestellen. Wat een leuk ding is dat! Jammer dat ik nooit eerder van jullie heb gehoord anders was ik al eerder gaan steunen.

• B. Koc

1 woord geweldig

• Léa
    Geverifieerde klant van 168 Million Nederland

Tres convivial et les employés super sympa (zeer vriendelijke en sympathieke medewerkers)

• Willy
    Geverifieerde klant van 168 Million Nederland

Leuk initiatief alleen de kleur van de waterput was wat anders dan we hadden doorgestuurd. De patronen op de put waren wel goed aangebracht. Maar het doel, het steunen een groep mensen, is behaald en daarom zullen wij vaker doneren.

• Chantal
    Review voor 168 Million Nederland

Via het CBF bij deze stichting terecht gekomen en tevreden met wat er met onze donatie is gedaan.

• Maurits van Tire-Centre
    Review voor 168 Million Nederland

Doneren ieder kwartaal een waterput en hangen de foto's in de wachtruimte. Wij laten onze klanten graag zien dat wij als onderneming sociaal betrokken zijn.

• L. Couroil

Eerlijk bedrijf. Duidelijke communicatie. Goed doel