Thoja B.V. icon

Thoja B.V.

De 3 webwinkel(s) van Thoja B.V. samengevoegd worden beoordeling met een 9,4 door 964 klanten.

9,4
964 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 948 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 954 met beschrijving

Aantal sterren

Taal

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Sylvia van Hengel
    Geverifieerde klant van Tafelzeil.nl

    Veel keus , snelle levering,goede prijs / kwaliteit

  • C.A. de Bruijn
    Geverifieerde klant van Tafelzeil.nl

    Ze verkopen een goed product. Met de info omtrent de levering zou de communicatie wat beter mogen zijn.

  • M Tuintjer
    Geverifieerde klant van Tafelzeil.nl

    Snelle levering en goede kwaliteit.

  • Tonny Mulders
    Geverifieerde klant van Tafelzeil.nl

    Zeer ruime keuze, snelle levering, méér centimeters ontvangen dan besteld!

  • Melanie Labahn
    Geverifieerde klant van Tafelzeil.nl

    Goede service, goede communicatie naar klaten toe en een goede kwaliteit!

  • Roxanne de Leeuw
    Geverifieerde klant van Tafelzeil.nl

    Het contact. Ik had liever willen bellen over mijn bestelling. Eerst niet meer leverbaar en ineens was er nog wel een rol. Toen het eenmaal wel liep was het prima. Zeil is super tof

  • T Terwoert
    Geverifieerde klant van Tafelzeil.nl

    Heb hier al vaker besteld. Bestelling heel eenvoudig te regelen. Snelle levering en goede kwaliteit. Wat wil je dan nog meer?

  • AW Hilhorst
    Geverifieerde klant van Tafelzeil.nl

    Snelle levering

  • Miriam Van der Wal
    Geverifieerde klant van Tafelzeil.nl

    Ik heb geen aankoopbevestiging gehad, kreeg geen antwoord op mijn mail en heb mijn aankoop nog steeds niet binnen. Ik ben zeer teleurgesteld in tafelzeil.nl.

    Antwoord van Tafelzeil.nl

    Beste Miriam,

    Helaas ondervinden wij momenteel wat problemen met onze mail, hierdoor komen onze orderbevestigingen niet binnen bij onze klanten. Wij hebben u op 3 september op uw mail geantwoord dat wij uw bestelling ontvangen hebben en deze inmiddels ook al verstuurd was op 2 september. Ik zie in de track & trace dat deze nog niet bezorgd is, ik zal hiervoor contact opnemen met de DPD en u zo spoedig mogelijk een update geven over uw bestelling.


    Met vriendelijke groet,

    Team Tafelzeil

  • Annet Waalderink
    Geverifieerde klant van Tafelzeil.nl

    Snel en correct

  • Laad meer