Eastern Essentials icon

Eastern Essentials

De 1 webwinkel(s) van Eastern Essentials samengevoegd worden beoordeling met een 9,7 door 149 klanten.

Taal

• Aylin Tatli

snelle levering

• Abdel Ben Ali
    Geverifieerde klant van Eastern Essentials

Ik heb tot op heden mijn product niet ontvangen.

Antwoord van Eastern Essentials

Beste Abdel,

Bedankt voor uw geduld. Indien een snellere levering gewenst is kunt u bij de checkout ook kiezen voor PostNL.

Volgens de DPD Track & Trace is het product gisteren afgeleverd. Hou de brievenbus in de gaten omdat het via briefpost wordt geleverd. Als dit niet klopt kunt u contact met ons opnemen erover.

Lisa van Eastern Essentials

• Roshan

Snelle en correcte afhandeling

• Khadijag Guermat

Op tijd leveren

Antwoord van Eastern Essentials

Beste Khadijag,

Bedankt voor uw beoordeling.

Het is erg lastig voor ons om te weten wat op tijd is als er geen deadline is aangegeven. U kunt afleveren op afspraak kiezen hiervoor. Als een snellere levering in het algemeen gewenst is heeft u de mogelijkheid om PostNL te kiezen bij de checkout. Hierbij staat ook aangegeven dat het de snelste mogelijkheid is. Hopelijk helpt dit bij de volgende keer!

Met vriendelijke groeten,

Lisa van Eastern Essentials

• Vanessa Veen

Toppie

• Cihan Yildirim

Leuk dankjewel

• Charlotteroos
    Geverifieerde klant van Eastern Essentials

Mijn levering was iets vertraagd maar ik ben netjes via Whatsapp op de hoogte gebracht. Ik heb foto's gekregen van hoe het eruit zou zijn en er werd gevraagd wat ik ervan vond. Prachtig! Ik raad iedereen aan om hier iets te bestellen. De corsages worden prachtig op mijn bruiloft

• Naima Bojada

Supersnelle levering!

• Leyla Yusuf
    Geverifieerde klant van Eastern Essentials

Super tevreden met de service

• Astrid Van den heuvel
    Geverifieerde klant van Eastern Essentials

Had kadoverpakking besteld, maat was niet meer op voorraad, kreeg voor dezelfde prijs een maat groter opgestuurd! Helemaal top!! Snel in huis! Goede service!