HELDR! Solutions icon

HELDR! Solutions

De 2 webwinkel(s) van HELDR! Solutions samengevoegd worden beoordeling met een 9,5 door 250 klanten.

• Martin Draaijers
    Geverifieerde klant van Mooielampen.com

Snelle levering en direct hulp beschikbaar vanuit klantendesk

• Janine Soripada

Snel goed afgehandeld

• Angelina Wagenaar
    Geverifieerde klant van Mooielampen.com

Snelle service! En prachtige lampen heb ik binnen gekregen.

• Mario van Zuidland

Snel en goed

• Arthur Koolbergen
    Review voor Mooielampen.com

Erg Mooie Lampen gekocht en snel geleverd. Zware kwaliteit. Er ging technisch iets niet goed met de verrekening van de korting maar werd gelijk opgelost. Men was telefonisch ook direct bereikbaar en werd zeer vriendelijk geholpen. Probleem meteen opgelost. Zijn zeer blij met de aankoop en vinden deze webwinkel een aanrader. Bij de volgende keuze eerst op deze site zoeken. Ga zo door.

• Eef Hofman
    Geverifieerde klant van Mooielampen.com

Wat een service... prachtige plafondlamp, volgende dag al in huis.
    Ik was alleen de lichtbollen vergeten.
    Kostenloos nageleverd. Ze bestaam nog, bedrijf met een kerstgedachte.
    Bedankt en fijne feestdagen.

• M. Vleuten
    Review voor Mooielampen.com

Snelle levering, hele vriendelijke klantenservice! Kunnen veel webshops nog iets van leren.

• J. de Boer
    Review voor Mooielampen.com

Wij zochten passende lampen voor onze woning kwalitatief en design was belangrijk, door vele klanten positief over mooielampen.com zijn wij ook gaan bestellen in één woord fantastisch! Hele goede service en materialen zijn sterk. Wij gaan vaker bij jullie bestellen! Ga zo door.

• Marwin

Fijne klantenservice

• Marloes Versteeg
    Review voor Mooielampen.com

Dit bedrijf levert een zeer goede kwaliteit lampen. En van de service die zij verlenen kunnen veel bedrijven iets leren; super klantvriendelijk, persoonlijk en behulpzaam. De volgende aankoop zullen wij zeker weer via mooielampen.com doen!