Arrow Bow Europe icon

Arrow Bow Europe

De 1 webwinkel(s) van Arrow Bow Europe samengevoegd worden beoordeling met een 10 door 10 klanten.

Filter 8 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 10 met beschrijving

Taal

• Louis van der Steen
    Geverifieerde klant van Arrow Bow Europe

Top service en altijd goed contact. Echt een aanrader!

• Bob Lenaerts
    Geverifieerde klant van Arrow Bow Europe

beetje meer professionaliteit kan geen kwaad.
    Offertes deftig opstellen etc...
    Uiteindelijk was de betaling gedaan en werd de bestelling de dag nadien geleverd zoals gezegd werd. Toch miste ik een item.
    Ik hoop dat dat nog wordt nagestuurd. Deniz is een goede medewerker die doet wat hij zegt, dus dit zal wel goedkomen.
    Overall een mooie firma die 'iets' meer volwassen dient te worden volgens mij !

UPDATE : Alles is professioneel geregeld en Deniz heeft me nog 2 keer gebeld om te vragen of alles in orde was.
    Super firma toch !!

• Samantha

Goede kwaliteit 😃 !

• S. Portegies
    Review voor Arrow Bow Europe

Op advies van een kennis kwam ik terecht bij Arrowbow. Het is een professionele webshop met een groot veelzijdig assortiment en erg uniek en daarbij is de service uitstekend. Je wordt er erg goed en vakkundig geholpen en de producten zijn van perfecte kwaliteit. Klasse!
    S. Portegies

• Olivia
    Review voor Arrow Bow Europe

Helemaal prima, niets op aan te merken
    Groot assortiment :)

• Max Bogart
    Review voor Arrow Bow Europe

Hi Guys, I just want to thank you for the super quick service!
    The Bow I wanted to order were first not available, after I contacted the friendly support of them they helped me to organize the Item I want and instead of the Corona-Virus I got what I want in less under a Week! This is awesome!
    I can recommend Arrowbow to everybody! Keep doing great service dear Arrowbow-Team.

• Niels Lacroix

Snel geleverd

• Stefan Schmidt
    Review voor Arrow Bow Europe

Hallo, ich habe vor kurzem mir ein Bogen-Set bei arrowbow.eu angeschafft und ich bin von der Qualität begeistert. Des weiteren ist der Service 1A, weil der Support sofort reagiert, falls es fragen und sonstiges gibt. Ich kann es guten Gewissens jeden weiterempfehlen, weiter so!