Arrow Bow Europe icon

Arrow Bow Europe

De 1 webwinkel(s) van Arrow Bow Europe samengevoegd worden beoordeling met een 9,6 door 23 klanten.

Filter 16 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 23 met beschrijving

Taal

• Kristian
    Review voor Arrow Bow Europe

De winkel heeft een breed assortiment. Ik bestelde en volgende dag was het geleverd. Het is een aanrader voor al uw boogsport spullen

• Peter den Ouden
    Geverifieerde klant van Arrow Bow Europe

Echt een top service! Had wat besteld en in de winkel zou ik het ophalen. Onverhoopt was de winkel dicht en toen hebben ze het kosteloos naar ons huisadres gestuurd en me keurig op de hoogte gehouden wanneer het kwam.

• Dimitri
    Review voor Arrow Bow Europe

I am very satisfied with arrow bow everything is running smoothly

• Frank Stegenman

Super bedrijf.

Doen wat ze beloven heb nu al meerdere keren besteld.

Een woord perfect.

• Sven
    Review voor Arrow Bow Europe

Goed geholpen, vriendelijk behulpzaam personeel! En een verzorgde uitstraling van de winkel.

• Roy
    Geverifieerde klant van Arrow Bow Europe

Niet te geloven donderdag besteld om 12.25 en gekozen voor verzend methode same day delivery. En om 14.00 stond de koerier al voor de deur.Zo snelle levering nog nooit meegemaakt. Jullie hebben er een klant bij.
    Weet niet hoe jullie het doen maar echt waar petje af.

• Sebastian
    Geverifieerde klant van Arrow Bow Europe

Arrow Bow is een heel professioneel bedrijf die een enorm breed assortiment verkoopt en de service is gewoon heel goed. Je kan ze altijd bellen voor advies en je wordt er vriendelijk en vakkundig geholpen. Top!

• Mike
    Geverifieerde klant van Arrow Bow Europe

Een super bedrijf snelle levering simpele website goed verpakt en doen wat ze beloven en gaaf ingericht de winkel in barendrecht en binnenkort een schietbaan. Ga zo door

• Louis van der Steen
    Geverifieerde klant van Arrow Bow Europe

Top service en altijd goed contact. Echt een aanrader!

• Bob Lenaerts
    Geverifieerde klant van Arrow Bow Europe

beetje meer professionaliteit kan geen kwaad.
    Offertes deftig opstellen etc...
    Uiteindelijk was de betaling gedaan en werd de bestelling de dag nadien geleverd zoals gezegd werd. Toch miste ik een item.
    Ik hoop dat dat nog wordt nagestuurd. Deniz is een goede medewerker die doet wat hij zegt, dus dit zal wel goedkomen.
    Overall een mooie firma die 'iets' meer volwassen dient te worden volgens mij !

UPDATE : Alles is professioneel geregeld en Deniz heeft me nog 2 keer gebeld om te vragen of alles in orde was.
    Super firma toch !!