MOARS icon

MOARS

De 1 webwinkel(s) van MOARS samengevoegd worden beoordeling met een 9,7 door 6.485 klanten.

6.485 klantbeoordelingen
Filter 943 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 6314 met beschrijving

Taal

• Fiona S.
    Geverifieerde klant van Korean Skincare

Great prices and very fast shipping!

• Matthias Janssens
    Geverifieerde klant van Korean Skincare

Snelle levering, een groot aanbod en de staaltjes bij elke aankoop vind ik erg fijn.

• Rozerin Cakmakci

Snelle levering,

• Liv Belgica

ben zeer tevreden.

• Helin Nieland
    Geverifieerde klant van Korean Skincare

Erg snelle levering, goede en leuke verpakking en altijd testers :)

• R.G. Bakker
    Geverifieerde klant van Korean Skincare

De bestelling werd snel geleverd en was met veel zorg ingepakt met extra samples. De website is ziet er mooi uit met een handige tool om je huid type te bepalen.

• Nadine B.
    Geverifieerde klant van Korean Skincare

Super Preis. Schneller Versand und ganz viele Proben. Kann den shop nur empfehlen

• Claire Barker

Schnelle Lieferung, top Produkte zum faire Preis

• Emantu Osman
    Geverifieerde klant van Korean Skincare

Ik kreeg de bestelling al de volgende dag. De producten waren netjes ingepakt en zag er precies uit zoals op de website. En het aller belangrijkste is de kwaliteit. Ik heb eigenlijk nooit echt producten gehad die werkten voor mijn gezicht, omdat mijn gezicht niet al te erg is met puistjes etc. Maar ik had last van meëters en onzuiverheden. En dat is nu al binnen 2 weken aan het verdwijnen ik wordt zo blij als ik in de spiegel kijk, want ik draag nu ook geen make-up meer dus ik ben echt zeer tevreden.

• Wendy Grootendorst
    Geverifieerde klant van Korean Skincare

Snelle bezorging en erg zorgvuldig ingepakt! Zeker aan te raden om hier wat te bestellen!