Maison Blanches icon

Maison Blanches

De 1 webwinkel(s) van Maison Blanches samengevoegd worden beoordeling met een 9,7 door 23 klanten.

• Youssef Khiniti
    Geverifieerde klant van Maison Blanches

Exzellenter Service, qualitativ hochwertige Produkte. Und für ein so großes Produkt so schnell geliefert.

• rob gommers

Geweldige servives, correcthei

• Jerely van den Ende
    Geverifieerde klant van Maison Blanches

Uitstekende service en hoge kwaliteit producten. Ik zal zeker nog een keer een bestelling plaatsen en het aanbevelen aan mijn vrienden en familie.

Het werd bezorgd door de eigenaar zelf en daarna uitgepakt waar ik bij stond zodat we samen konden controleren dat het product niet beschadigd was. Omdat ik in de verhuizing zit moest het weer terug in de doos, ook dit deed hij zeer netjes en kundig weer inpakken.

Blijf zo doorgaan!

• Radha Kalloe
    Review voor Maison Blanches

Ik was heel verrast door de geweldige service. Gisteren mijn bestelling geplaatst en vandaag persoonlijk door de eigenaar thuis afgeleverd. Hij is heel correct, vriendelijk en meedenkend. Ik vroeg om advies voor een paar andere mooie items van deze leverancier en kreeg heel goed advies. Echt een aanrader om bij Maison Blanches te bestellen 👍 heel hartelijk voor jullie top service!

• Mandy Glasbergen Voorwinden
    Review voor Maison Blanches

Leuke prijs, vriendelijke & erg goede bezorger, snel bezorgd en mooi product! Kortom, erg blij mee:)!

• Peter Huisman
    Geverifieerde klant van Maison Blanches

Afspraak is afspraak. Top.

• Angélique
    Review voor Maison Blanches

Mooie producten, snelle levering en top service!

• Ali Rahgozar
    Geverifieerde klant van Maison Blanches

Super snelle levering en top service

• Rob van den Plas
    Review voor Maison Blanches

Goede service en mooie producten

• Anjuna van Bracht
    Geverifieerde klant van Maison Blanches

Geweldige service! Goede kwaliteit vazen :-)