Sexual Healing Empire icon

Sexual Healing Empire

De 1 webwinkel(s) van Sexual Healing Empire samengevoegd worden beoordeling met een 10 door 21 klanten.

• Geer
    Geverifieerde klant van Sexual Healing Empire

Een fijne webwinkel met zorgvuldig samengesteld assortiment. Er word heel erg met je meegedacht als je vragen hebt. De bestelling word altijd snel verzonden. En bij het uitpakken van het pakketje zit er dan ook nog een hele mooie kaart met een persoonlijke boodschap bij.

• Het Belaste Leven Beheer B.V. t.a.v. K.R.J. van der Hoek
    Geverifieerde klant van Sexual Healing Empire

Hele fijne en snelle service

• Evelien Vorstenbosch
    Geverifieerde klant van Sexual Healing Empire

Je ziet dat de producten met lieve zorg zijn ingepakt, fantastisch mooie producten die meer dan overeenkomen met de foto's!!

• Eveline
    Geverifieerde klant van Sexual Healing Empire

Mooie liefdevolle kwalitatief goede tools en edelstenen. Persoonlijk en met liefde verstuurd.

• Frenny Hiersteiner

Fast delivery

• Marieke Steenbakkers
    Geverifieerde klant van Sexual Healing Empire

Excellent service and personal advice. Love ordering at SHE becaus I know the quality is amazing.

• Sandy vanschoonbeek

Love the products!

• Jolanda Van der Hoek

Goede, snelle service! ♡

• Nele Vanden Borre
    Geverifieerde klant van Sexual Healing Empire

Hele mooie, kwalitatieve producten en snelle levering. Een aanrader.
    Bestellingen worden met veel liefde en zorg ingepakt. Heel fijn om een pakje vol liefde open te maken.

• Désirée L' abée
    Geverifieerde klant van Sexual Healing Empire

Super snelle bezorging van een prachtig hoog kwalitatief product. De omschrijving bij deze Yoni Ei is spot in! Inderdaad in mijn hand al te voelen en wat er in mijn baarmoeder(terwijl ik haar gewoon in de hand heb) gebeurd is echt verrassend en niet te ontkennen. Ik ben heel blij met deze aankoop in haar prachtige buidel. En dan ook nog een persoonlijk mooi kaartje, dat maakt het helemaal af … 🙏🏼 Dankbaar