Premiere Trading icon

Premiere Trading

De 4 webwinkel(s) van Premiere Trading samengevoegd worden beoordeling met een 9,7 door 30 klanten.

• Steven Laurijssen

Twas goed

Antwoord van Giavalli

Hoi Steven, bedankt voor je review! Goed om te horen dat alles naar tevredenheid is. ^ Thomas - Giavalli

• Lukas Zadrozny
    Geverifieerde klant van Giavalli

Mooie doosje en lekkere geurtjes

Antwoord van Giavalli

Hi Lukas, dankjewel voor je review! Super om te horen dat je blij bent met jouw baardolie set. ^ Thomas - Giavalli

• Familie Wijnakker
    Geverifieerde klant van debakfietsenwinkel.nl

Hoewel de prijs, het aanbod en het contact via whatsapp prima zijn, duurde de levering ongelooflijk lang. Uiteindelijk zelf maar met de logistieke partner gaan bellen, want bij de winkel zelf kreeg ik al ruim een week te horen 'dat de logistiek partner contact met ons zou opnemen'. Dat gebeurde niet, dus contactgegevens opgevraagd en zelf gaan bellen.

Het probleem lag enerzijds bij een langere levertijd vanuit de leverancier en anderszijds aan de logistiek partner die er heel lang over deed om onze bestelling te leveren. Toch vind ik dat bakfietsenwinkel.nl beter z'n best had kunnen doen om de levering te bespoedigen. Het is aan hun om de logistiek partner te wijzen op de afspraken die er gemaakt zijn en ze er ook aan te houden! Het is eigenlijk te gek voor woorden dat ik daar als klant zelf voor moet gaan bellen.

Antwoord van debakfietsenwinkel.nl

Beste familie Wijnakker, allereerst hartelijk dank voor jullie eerlijke recensie. Jullie hebben helemaal gelijk dat de levering uiteindelijk een kleine twee weken langer heeft geduurd dan dat wij nastreven. Dat betreuren we ten zeerste. Helaas hebben wij bij debakfietsenwinkel.nl niet altijd de volledige controle over alle facetten van het proces, zoals in dit geval de levering door onze logistieke partner. Echter, we doen er altijd alles aan wat binnen onze macht ligt om ervoor te zorgen dat onze klanten hun bakfiets zo snel mogelijk ontvangen, zo ook in dit geval. We zijn blij dat jullie de bakfiets inmiddels hebben ontvangen en dat alles verder naar wens is. We wensen jullie heel veel fietsplezier met jullie gezin. Vriendelijke groet, Thomas - debakfietsenwinkel.nl

• G.J. Drent
    Geverifieerde klant van Giavalli

Leuk setje. Wel had het kistje een beetje hoger mogen zijn zodat in elk geval de kam er op zijn kant in past.

Antwoord van Giavalli

Hoi, bedankt voor je review en de tip! Daar gaan we zeker mee aan de slag :)

• Naut van Dijk
    Review voor Giavalli

Goede service en producten heel snel geleverd

Antwoord van Giavalli

Hoi Naut, bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je te spreken bent over onze producten en service.

• Marloes
    Review voor debakfietsenwinkel.nl

Wij zijn erg blij met onze nieuwe bakfiets (Qivelo curve 3). De bakfietsen winkel krijgt van ons een dikke 9 voor de positieve ervaring die we hebben gehad

Antwoord van debakfietsenwinkel.nl

Hoi Marloes, dankjewel voor je mooie recensie! Groet, Thomas - debakfietsenwinkel.nl

• Tessa de Leeuw
    Review voor Baby-nestje.nl

Blij met dit babynestje. Onze kleine slaapt er lekker in en het geeft ons als ouders de nodige rust ;)

Antwoord van Baby-nestje.nl

Hey Tessa, dankjewel voor je recensie van ons babynestje. Wat fijn dat jullie baby er lekker in slaapt :)

• Arjan de Ruiter
    Review voor debakfietsenwinkel.nl

Duidelijke website en nette levering. We gebruiken onze bakfiets naar grote tevredenheid. Bij vragen werden we altijd snel geholpen. Complimenten voor de service!

Antwoord van debakfietsenwinkel.nl

Beste Arjan, dank voor de beoordeling en de mooie complimenten! Groet, Thomas - debakfietsenwinkel.nl

• Oscar
    Review voor Giavalli

Lekkere producten, snel in huis en goede hulp bij vragen! Inmiddels een vaste klant, vooral de baardolie en wax gebruik ik elke dag.

Antwoord van Giavalli

Hi Oscar, wat fijn om te horen dat je onze producten dagelijks gebruikt. Dankjewel voor het delen van je ervaringen!

• Yara de Graaf
    Review voor debakfietsenwinkel.nl

Mijn vriend en ik hebben een goede ervaring gehad met debakfietsenwinkel.nl. We hebben zo'n maand geleden de Qivelo Ananda Curve besteld. Eerlijk gezegd was het wel spannend om zo'n grote aankoop online te doen. Maar gelukkig werden we vriendelijk geholpen telefonisch en via de mail. De fiets werd geleverd na iets meer dan een week. Tot nu toe bevalt deze heel goed. Onze dochtertjes vinden het helemaal geweldig om in naar school te gaan..