Target Mart Wholesale BV icon

Target Mart Wholesale BV

De 1 webwinkel(s) van Target Mart Wholesale BV samengevoegd worden beoordeling met een 8,6 door 564 klanten.

8,6

• Anouk
    Geverifieerde klant van Targetmart.nl

Bestelling incompleet geleverd, misten heel veel producten. Geen geld terug en geen producten ontvangen, ook geen contact te krijgen met de webshop.

Contact gekregen met de webshop en netjes opgelost.

• Christophe Gilet

Hi there,
    I made a purchase a few days ago and it was supposed to be at home by Saturday the 18th of may...still it is not here and on my account, my order is not related to...that's kinda weird. Please contact me as soon as pôssible on my cell phone 0471327103 or through my email address.
    thank u
    order/tracking nr: 3SUQJM3450667

• Janna
    Review voor Targetmart.nl

36 flesjes ginger beer besteld van 500ml en 36 blikjes ontvangen van 330 ml. Mail gestuurd en ze hadden niet genoeg flesjes dus blikjes gestuurd. Ze hadden ook nog gebeld maar ik nam niet op. Waarom sturen ze dan geen mail of ik akkoord ga? Ik bestel wel weer bij tjins toko waar ze ook een keer te weinig flesjes hadden en het resterende geld netjes teruggestort hebben

• Johannes Kadirbaks
    Geverifieerde klant van Targetmart.nl

Niet aan te raden. Slechte communicatie. Contactmogelijkheden deplorabel. Contact schier onmogelijk, houdt zich niet aan levering afspraken. Heb nog 1 order staan, daarna niet meer bestellen.

• Maryam Nawaz
    Geverifieerde klant van Targetmart.nl

Goede en snelle service. Echt een aanrader.

• Ophelia Mani
    Geverifieerde klant van Targetmart.nl

Ik heb niet alles gekregen van mijn bestelling

• Hasiba Hodzic
    Geverifieerde klant van Targetmart.nl

Heel goede service ik krijg alles op tijd😍

• Timothée POURTOIS

Very good !

• Valeria Villalobos
    Geverifieerde klant van Targetmart.nl

Bought something since Thursday and still have no information on when it will arrive and it is already Tuesday.

• Bea
    Geverifieerde klant van Targetmart.nl

Snelle levering van mijn JoLa Essence Sinas Orange -flesjes (om zelf Oranje Vla te kunnen maken 😋). Ze waren mooi en stevig ingepakt. Ga hier zeker vaker bestellen.

• K M
    Geverifieerde klant van Targetmart.nl

Ik heb mijn bestelling na 3 dagen nog niet binnen, termijn van levering stond op 2 dagen.

• Oleksandra Shevchenko

Good quality, fast delivery

• Jayvon Vicario
    Geverifieerde klant van Targetmart.nl

Producten staan allemaal om te kopen maar

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Targetmart.nl

Bakbananen waren te rijp en te zacht.

• ERIK
    Review voor Targetmart.nl

Contact opgenomen met de klantendienst van Targetmart. Was eerst niet bereikbaar maar heeft dan toch na korte tijd teruggebeld en het probleem opgelost. Heb mijn negatieve review iets te snel geplaatst. uiteindelijk alles OK

• Jelle Leijen
    Geverifieerde klant van Targetmart.nl

Snelle levering en goede normale prijs.

• Asantewah Peggy

Thanks

• pascale
    Geverifieerde klant van Targetmart.nl

Al bij al een vlotte bestelling en levering. Het enigste dat ik persoonlijk als onaangenaam heb ervaren is dat hun online stock niet altijd overeenkomt met wat je krijgt. Ze hebben aangegeven dat dit een werkpunt is van hun. In tussentijd zo het handig en fijn zijn dat als niet alles geleverd kan worden er EERST een e-mail wordt gestuurd met de uitleg EN de vraag of de bestelling nog moet doorgaan of niet. In mijn geval had ik de bestelling geplaatst juist voor dat ene item dat ze blijkbaar niet konden leveren, in dat geval had ik liever alles terugbetaald gekregen. Echter was het pakket al verzonden en werd er al een credinota overgemaakt. De terugbetaling van hetgeen ik niet ontving is wel vlot verlopen. De items die ik ontving waren in orde.

• Laura
    Geverifieerde klant van Targetmart.nl

Supersnel verzonden en goede prijzen. Ik zal zeker nog een keer bij hen bestellen.

• Gé Jonker
    Geverifieerde klant van Targetmart.nl

Prima opgelost, pakketje in prima staat ontvangen. Het vervangende product is hetzelfde als het bestelde product.