Achaté icon

Achaté

De 1 webwinkel(s) van Achaté samengevoegd worden beoordeling met een 8,5 door 6.851 klanten.

8,5
6.851 klantbeoordelingen

Taal

• sylvia Githumbi
    Geverifieerde klant van Achaté

It was amazing great product I love ❤️ it best buy.. cleans so well easy to use. Only down side is there is no hook to wrap the power cable around.. but other than that it’s 🤩 amazing

• Wieranda Buursema
    Geverifieerde klant van Achaté

Snelle service en snelle bezorging. Erg blij met de steelstofzuiger. Enige nadeel is wel dat de batterij wel snel leeg gaat.

• Lucretia van Samson

Goede service...top product

• Ipeney
    Geverifieerde klant van Achaté

Goede service. Apparaat werd snel bezorgd en doet wat het moet.

• Rowena

Producten zijn super!

• Yocha Lelieveld

Geweldige service!
    Mijn textiel reiniger was snel binnen.
    Door een foutje was een ander product niet ontvangen zoals gewenst maar dit hebben ze met veel zorg en inzet echt super snel opgelost! Fijn dat er ook nog zulke bedrijven zijn!

• Patrick van der Staaij
    Geverifieerde klant van Achaté

3 dagen geleden wat gevraagd nig steeds geen antwoord. De service is niet het beste onderdeel denk ik

• Eduardus Steurs
    Geverifieerde klant van Achaté

Zuigkracht is niet zo goed als beschreven.

• Maria hirb

Bin total zufrieden

• Anton van Heijs

• Monique Van de Wouw
    Geverifieerde klant van Achaté

Snelle levering apparaat werkt prima

• Mandy Jansen
    Geverifieerde klant van Achaté

Snelle levering en voldoet aan verwachting van het product.

• Margarete van Rijn
    Geverifieerde klant van Achaté

Prima apparaat. Mooi compact, handig in gebruik. Allen zijn snoer en slang wel aan de korte kant

• Karin
    Geverifieerde klant van Achaté

Het werkt helaas niet; ik krijg de vlekken er niet uit. Het ziet er allemaal goed uit op de filmpjes.

• Ger Lieshout

Super

• Karin Wiersma
    Geverifieerde klant van Achaté

Fantastisch apparaat! Werkt ontzettend goed om je bank weer schoon te maken en lekker fris te laten ruiken. Echt zo simpel als de filmpjes het laten zien en ja....het water is écht zo vies na het reinigen.

• sigrid noppe
    Geverifieerde klant van Achaté

Mijn product was een tweedekansje. Het product lijkt in orde. Wel jammer dat er geen handleiding meer bij zat. Had ook graag gezien dat de productdoos extra verpakt zat in een verpakkingsdoos in plaats van zo los op te sturen. Lijkt me steviger en veiliger. Toestel zuigt ook minder sterk dan ik had verwacht. Anders wel ok.

• Patricia
    Geverifieerde klant van Achaté

Goede service, fijn en mooi apparaat en doet wat het beloofd! erg blij mee bedankt!