99 Webshops icon

99 Webshops

De 5 webwinkel(s) van 99 Webshops samengevoegd worden beoordeling met een 9,0 door 1.107 klanten.

9,0
1.107 klantbeoordelingen

Taal

• Judith
    Geverifieerde klant van Better Nights

Een uitstekende service, eerst 7 dagen proefgeslapen en daarna pas betalen.
    Dekbedden heel verzorgd in een mooie tas die je nog jaren kan gebruiken om in op te bergen.
    Prijs/kwaliteit prima! Bedankt en wellicht tot de volgende aankoop.

• Kristel
    Geverifieerde klant van Better Nights

Snelle en keurige levering, heerlijk dekbed!

• A Smit
    Geverifieerde klant van Better Nights

Post nl maakte er een potje van, service van better nights daarin tegen geweldig! Ze sturen het nogmaals op! Hopelijk slaapt het heerlijk, als we het ontvangen 🤞

• ineke baalman

Super

• W H
    Geverifieerde klant van Better Nights

Prachtig warm dekbed, voldoet aan de beschrijving iets zwaarder door combinatie veren en dons

• Nathalie Kindt
    Geverifieerde klant van Better Nights

Jammer dat de mogelijkheid tot proefslapen en nadien betalen niet mogelijk was. Bij navraag werd naar Klarna als 'boosdoener' verwezen, maar dat is geen antwoord, zeker niet als je er zo mee uitpakt op je website

Antwoord van Better Nights

Beste Nathalie,
    Toch is dit helaas zo. Bij Klarna dient een consument eerst een 'profiel' op te bouwen, alvorens hij/zij een aankoop kan doen van meerdere honderden Euro's. Mochten klanten dit probleem ervaren, proberen wij hierin altijd mee te denken. We maken sowieso een notitie hiervan, zodat u het product rustig kan uittesten en wanneer deze niet bevalt dit kan terugsturen. Door middel van een andere betaalmethode als CreditCard, is een achteraf betaling ook mogelijk.

Mocht u alsnog gebruik willen maken van het proefslapen, neem gerust eens contact op met de klantenservice. We denken graag met u mee.

• Joost van Peer
    Geverifieerde klant van Supboard 99.de

Sup werd snel geleverd en zag er keurig uit! Vooralsnog zijn we er erg blij mee.

• Rinanie
    Geverifieerde klant van Supboard 99.de

Erg tevreden. Vragen werden snel en volledig beantwoord. Prettig contact. Heel snelle levering.

• Mark van Dijk
    Geverifieerde klant van Better Nights

Snelle levering en fijne service, je wordt echt geholpen:-)

• Ellen Baan
    Geverifieerde klant van Leesbrilhuis.nl / Lesebrillenhaus

Prijs kwaliteit verhouding dik in orde. Snelle levering en eventueel retournering.

• Hans Oerlemans

Snelle service.

• Eric Gijsen

Snelle en correcte levering

• Frenk Eillebrecht
    Geverifieerde klant van Better Nights

Ondanks een klein foutje in de eerste bezorging is de ervaring uitstekend. Alles is keurig opgelost. We hebben nu een heerlijk dekbed!

• Nanda
    Geverifieerde klant van Better Nights

Snelle levering, mooi dekbed (tencel).

• Amy
    Review voor Tafels99.nl

Wat een geweldige service! Het gevoel welke ik kreeg bij het voortraject is precies het gevoel dat ik wil dat mijn klanten krijgen. Meedenken, oplossingsgericht en vooral een duidelijke communicatie. Heel blij met mijn tafel en ook Tafels99.

• Charlotte
    Review voor Tafels99.nl

De bestelling kwam zelfs eerder dan verwacht. De tafel werd keurig afgeleverd en in elkaar gezet.

• Nico Korving
    Review voor Tafels99.nl

Heldere afspraken goed nagekomen, tafel plus stoelen netjes en correct afgeleverd

• Jeannette van Liere
    Geverifieerde klant van Leesbrilhuis.nl / Lesebrillenhaus

Na 2 dagen gebroken. Niet laten vallen of ruw mee geweest. Direct maar weer een nieuwe besteld hopelijk was het een slechte uitzondering.

• Wies Kerbusch
    Geverifieerde klant van Better Nights

Levering duurde erg lang (zoals ook wel aangegeven op de site), en contact leggen was zeer moeilijk. Er werd niet gereageerd op chats en appen was niet mogelijk. Maar nadat ik via een mail had aangegeven het erg koud te hebben 's nachts werd ik opgebeld en werd alles in het werk gesteld om mij snel een héérlijk dekbed te leveren. Dus al met al ben ik tevreden.

• Joop De Jong

Dekbed fijn,kussen minder prettig