99 Webshops icon

99 Webshops

De 5 webwinkel(s) van 99 Webshops samengevoegd worden beoordeling met een 9,0 door 855 klanten.

9,0

Taal

• Wendy
    Review voor Tafels99.nl

In het afgelopen halfjaar zes eetkamerstoelen gekocht bij Tafels99 en daarnaast een eettafel en een rustieke plank onder de tv op maat en naar eigen wensen laten maken. Er is veel ruimte voor overleg en Guido Is flexibel en denkt fijn mee. Contacten via mail, telefonisch en persoonlijk zijn prettig.
    Tafel en plank zijn prachtig geworden.
    Ben je op zoek naar een ambachtelijk bedrijf dat mooie producten maakt voor een eerlijke prijs, dan is Tafels99 een aanrader!

• Wiebe van Dijk
    Review voor Tafels99.nl

Goede uitleg en goede service super snelle levering en geweldig mooi product

• S.van Veen- Willemsen
    Review voor Tafels99.nl

Goede service. Geweldig goede kwaliteit. Denken mee en zijn flexibel als materiaal iets langer in de opslag moet blijven staan. Wandplanken op maat gemaakt die matchen met de houten eiken tafel en de eiken bank. Aanrader om hier te kopen!

• Miranda Den Heijer

Beste dekbed ooit

• Céline
    Geverifieerde klant van Leesbrilhuis.nl / Lesebrillenhaus

Snelle levering, volgende dag in huis.

• M ten Oever
    Geverifieerde klant van Better Nights

Eerlijke diervriendelijke dons was voor mij het belangrijkste!

• René van Geffen
    Geverifieerde klant van Better Nights

Informatie is goed duidelijke website

• M. D.
    Review voor Better Nights

Inmiddels heb ik het dekbed een poosje in gebruik en bevalt super goed. Vriendelijk aan de telefoon, leveren kwaliteit, goede service, deskundig, kortom deze webwinkel is beslist een aanrader!

• JP
    Geverifieerde klant van Leesbrilhuis.nl / Lesebrillenhaus

super snelle levering, hele goede service.

• Ben
    Geverifieerde klant van Better Nights

Ik ben zeer tevreden met het tencel 4 seizoenen dekbed. Het slaapt heerlijk. Het heeft even geduurd voordat ik de bestelling binnen had. Goede service, vragen correct beantwoord. Zeker een aanrader.