Euphoria Erotiek B.V. icon

Euphoria Erotiek B.V.

De 1 webwinkel(s) van Euphoria Erotiek B.V. samengevoegd worden beoordeling met een 9,3 door 1.094 klanten.

1.094 klantbeoordelingen
Filter 1046 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1045 met beschrijving

Taal

• Wout
    Review voor Euphoria

Voor het eerst in de winkel geweest en na aangegeven te hebben dat er wel wat spanning was werft mij door de dame verteld meneer nergens voor nodig ik ga u helpen en hoewel ik het soms nog een beetje spannend vond om bepaalde termen eruit te gooien als de dame er om vroeg of waar het voor is en daar dan antwoord op moeten geven . Toen kwam toch die spanning naar boven (stom hè ) uiteindelijk keurig geholpen door de dame in de winkel en ze wist precies hoe en wat en ook nog goed advies gehad . Ik ben er tevreden en geslaagd vertrokken als ik nog eens verder ga op dit gebied dan ga ik zeker terug.

Antwoord van Euphoria

Bedankt, Wout! Wat een mooie en uitgebreide beoordeling. We snappen dat het spannend kan zijn om (voor het eerst) een erotiekwinkel te bezoeken. Dat is helemaal niet stom! Fijn om te lezen dat je ervaring zo positief is, nu is het de tweede en derde keer al een stuk minder spannend om bij ons binnen te stappen. Nog veel plezier met je aankoop en tot de volgende keer!

• N.
    Geverifieerde klant van Euphoria

Product was niet in één winkel op voorraad, en ik werd netjes geïnformeerd dat er twee zendingen onderweg zijn, zowel per e-mail als met een briefje in de eerste doos. Alles keurig verpakt en op tijd bezorgd 👍

Antwoord van Euphoria

Bedankt voor je review, N. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over ons, dat vinden we leuk. Graag tot de volgende keer!

• Monique Ketelaar
    Geverifieerde klant van Euphoria

Mooie en duidelijke website. Vriendelijk en deskundig personeel

Antwoord van Euphoria

Bedankt, Monique. Zo´n fijne review zijn we blij mee! We wensen je vast veel plezier op de bingo :) Tot dan!

• Daniël Maerschalck
    Geverifieerde klant van Euphoria

Besteld en ondanks dat ik in België woon een hele snelle levering! Zelf nog van Mark een berichtje gekregen over de verpakking die verkleurd zou zijn. Als je niks had gezegd had ik het niet gezien ;). Maar top service en het product? Hele positieve geluiden tot nu toe! 5/5 would buy again

Antwoord van Euphoria

Vijf sterren en een goede beoordeling, daar doen we het voor! Verzenden naar België duurt meestal een dag langer, maar de postbedrijven doen hun best om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen, waar je ook woont. Fijn om te lezen dat je er blij mee bent en graag tot de volgende keer!

• L Heitz
    Geverifieerde klant van Euphoria

Ik vond de persoonlijke boodschap op de factuur erg vermakelijk

Antwoord van Euphoria

Dankjewel, L. Dat vinden we leuk om te horen (en te schrijven op de facturen). Graag tot de volgende keer!

• Joeri
    Geverifieerde klant van Euphoria

Geleverd volgens indicatie op de website. Prima verpakt.

Antwoord van Euphoria

Bedankt, Joeri. Niemand hoeft natuurlijk te weten wat er in jouw pakket zit, daarom verpakken we ze ook discreet. Fijn dat je pakketje snel in huis was! Graag tot ziens bij Euphoria.

• Andre Matthijssen
    Geverifieerde klant van Euphoria

Heel mooi product en super uitleg en service !!

Antwoord van Euphoria

Dankjewel Andre, Dat is nog eens leuk om te horen. Hopelijk ben je ook tevreden met je product(en). Graag tot ziens bij Euphoria!

• Johan

Goede levering en snel

Antwoord van Euphoria

Bedankt Johan, wat fijn dat je tevreden bent. Graag tot de volgende keer!

• Anne
    Geverifieerde klant van Euphoria

Normale prijzen en snelle levering

Antwoord van Euphoria

Bedankt voor de vijf sterren, Anne. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent (ook met de producten). Tot de volgende keer!

• M Vos
    Geverifieerde klant van Euphoria

Leuk gedaan door de mensen

Antwoord van Euphoria

Dankjewel voor het compliment, M. Wij vonden het ook erg leuk om de bingo te presenteren. We zien je graag weer bij de volgende keer!

• Willem
    Geverifieerde klant van Euphoria

Levertijd was boven verwachting.

Antwoord van Euphoria

Bedankt voor de eerlijke review, Willem. Het duurde inderdaad een dag langer om je pakket te versturen (door PostNL), gelukkig lukt het meestal wel binnen één werkdag. We hopen dat je alsnog tevreden bent en graag tot de volgende keer!

• A de Boer
    Geverifieerde klant van Euphoria

snelle levering en kon het pakketje fijn ophalen in de winkel

Antwoord van Euphoria

Fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering, A. Daar doen we het voor. Als je nog een tip hebt om van de vier sterren vijf te kunnen maken dan horen we het graag. Graag tot ziens bij Euphoria!

• Alfred Lageman

Snel geleverd, goed verpakt

Antwoord van Euphoria

Yes, dat je pakketje goed is aangekomen vinden we fijn om te horen. Bedankt voor het achterlaten van een review en de vijf sterren. Graag tot de volgende keer!

• Frank Van burg
    Geverifieerde klant van Euphoria

Je word gewoon goed geholpen. No nonsens open en gemakkelijk.

Antwoord van Euphoria

Bedankt voor je positieve review, Frank! We vinden het leuk om je als vaste klant te hebben. Tot de volgende keer!

• Wilma Lemmens
    Geverifieerde klant van Euphoria

Mooie schone winkel met zeer vriendelijk personeel. Mooi assortiment.

Antwoord van Euphoria

Wat fijn om te horen dat jullie tevreden zijn! En natuurlijk zo´n leuke collectie hebben ;)
    Bedankt voor je review en tot de volgende keer

• Robert
    Geverifieerde klant van Euphoria

Uitstekende service en snel geleverd ondanks dat het via 2 vestigingen verzonden werd

Antwoord van Euphoria

Dat is fijn om te horen, Robert. We proberen een pakket altijd uit één vestiging te versturen, maar helaas lukt dit niet altijd. Om ervoor te zorgen dat je de producten toch zo snel mogelijk in huis hebt versturen we heel soms uit twee vestigingen. Fijn om te lezen dat je daar tevreden mee bent en graag tot ziens bij Euphoria!

• Jacco v h ende
    Geverifieerde klant van Euphoria

Goede service en snelle levering

Antwoord van Euphoria

Dankjewel voor het achterlaten van een review, Jacco. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent! Graag tot ziens bij Euphoria.

• S
    Geverifieerde klant van Euphoria

Het toegevoegde handgeschreven briefje was onverwacht maar super leuk. Persoonlijke aandacht wérkt altijd.

Antwoord van Euphoria

Dankjewel, S! Online shoppen is heel gemakkelijk en snel, maar natuurlijk wel een stuk onpersoonlijker dan shoppen in een winkel. Daarom voegen we graag een persoonlijke touch toe aan je bestelling. Fijn om te lezen dat dat in de smaak viel!

• Robert Oosterbaan
    Geverifieerde klant van Euphoria

Alles zeer correct en snel geleverd. Dank jullie wel

Antwoord van Euphoria

Bedankt voor de leuke en positieve review, Robert!
    Graag tot ziens bij Euphoria

• S Meens
    Geverifieerde klant van Euphoria

Mijn product vorige week donderdag besteld en nog steeds niet binnen

Beste S.,

Bedankt voor het delen van je ervaring. Volgens de Track & Trace is jouw pakket wel afgeleverd op vrijdagavond 22 juli om 19:49 door Instabox. Was er toen iemand thuis? Misschien is het ergens achter huis neergelegd of bij de buren afgegeven (dat laatste zou er normaal bij staan).

Het advies is dus: vraag nog even na bij de buren, zoek nog even onder overkapping/schuttingdeur etc.

Ik hoop dat je het kunt vinden. Zo niet: neem even contact met ons op via klantenservice@euphoria-erotiek.nl. Dan gaan we een onderzoek laten instellen bij Instabox en het voor je oplossen.

Groet,
    Mark Muller