Partner aanbiedingen april

Stichting WebwinkelKeur werkt samen met diverse partners en veel van hen hebben interessante kortingen voor onze leden opgesteld. Deze laten we veelvuldig in onze nieuwsbrief voorbij komen en via deze manier willen wij om de zoveel tijd hier ook aandacht aan schenken.

Hieronder lichten we er nog een aantal toe:

• Afterpay; is één van de bekendste en meest relevante aanbieders op het gebied van achteraf betalen voor online consumenten. AfterPay biedt online retailers een full service online achteraf betaal betaalmethode aan voor e-commerce en m-commerce. Wilt u ook AfterPay aanbieden in uw check out? Profiteer dan nu van deze speciale actie indien u aangesloten bent bij Webwinkelkeur. Meld u aan bij AfterPay voor 31 december 2017 en betaal géén servicekosten, implementatiekosten of abonnementskosten in 2017 ter waarde van EUR 99,-.
  • Tickles; een full service internetbureau dat het beste van twee werelden combineert. Zij koppelen de laatste technieken binnen hun vakgebied aan gelikte designs waarbij de optimale customer experience centraal staat. Klein van stuk, groot in resultaat. Snel schakelen is hun kracht.
    Ontvang als WebwinkelKeur lid 20% korting bij Tickles BV op alle Magento werkzaamheden!
  • Admeisters;  is een online marketingbureau gespecialiseerd in het beheren van online resultaatgedreven advertentiecampagnes voor het midden- en kleinbedrijf.
    Exclusief voor de leden van Stichting WebwinkelKeur biedt Admeisters een speciale korting op het ontwikkelen van een bannerset(s) gericht op jouw specifieke branding- en remarketingdoelen.
  • Xolphin; helpt je met de beveiliging van je webwinkel. Je kunt bij ons terecht voor SSL certificaten, digitale handtekeningen en website scans.
    Als lid van WebwinkelKeur krijg je een 2-jarig EV certificaat voor de prijs van 1 jaar, en betaal je € 95 (in plaats van € 165)

Wilt u als lid van WebwinkelKeur gebruik maken van deze en meerdere aanbiedingen die onze partners voor u hebben? Log dan op het dashboard in en kies voor het kopje aanbiedingen!

Klik in het Dashboard op het kopje “Aanbiedingen” om een overzicht te zien.