Skip to content

CO2ok

De duurzaamheidexpert voor jouw webwinkel

Met CO2ok helpen we je om je webwinkel duurzamer in te richten. We bieden diensten aan die voor ieder type webshop, groot of klein, makkelijk te integreren zijn.

Onze diensten zijn zodanig ontwikkeld dat we meegroeien met het succes van jouw webwinkel. Van een effectieve en schaalbare oplossing tot advies en ondersteuning bij het implementeren van jouw duurzaamheidsstrategie.

Met CO2ok maak je daadwerkelijk een duurzame impact en maak je je webwinkel aantrekkelijk voor een steeds groter groeiende groep aan duurzame consumenten.

CO2ok impact calculator & plug-in

De impact calculator geeft het aantal ton in CO₂ compensatie weer binnen de webwinkel. De hoeveelheid ton wordt dan vergeleken met het aantal kilometers vliegen wat daarmee gecompenseerd is. Zo is het voor de klant direct tastbaar dat jouw webwinkel zich inzet voor een duurzame planeet.

CO2 impact calculator

Gebruik je Woocommerce, Shopify of Magento 2? Dan stelt CO2ok ook een compensatie plug-in voor in de checkout beschikbaar. Hiermee stel je de klant in staat zijn online aankoop binnen jouw webwinkel te compenseren. De plug-in rekent het bedrag uit dat nodig is om de CO₂ uitstoot van de online aankoop in productie en vervoer te compenseren.

CO2 webshop plugin

CO2 compensatie voor in je webshop

CO₂ok ondersteunt verschillende CO₂- compensatieprojecten. Op deze manier beschikken wij over een brede keuze in projecten om zoveel mogelijk Sustainable Development Goals (SDG’s) te behalen. Deze SDG’s zijn opgesteld door de Verenigde Naties om op zoveel mogelijk vlakken een positieve impact te maken.

Daarnaast werken wij alleen samen met partners die Gold Standard gecertificeerd zijn, zo wordt het resultaat met het strengste beleid gewaarborgd.

2 pakketten speciaal voor WebwinkelKeur leden:

Pakket 1: tot 500 verzonden of geretourneerde pakketten compenseren: € 2,50 p/m.
Pakket 2: tot 1.000 verzonden of geretourneerde pakketten compenseren: € 5,00 p/m.

Voor beiden pakketten geldt dat je ook de impact calculator krijgt geleverd.

Om gebruik te maken van deze aanbieding kijk je binnen je WebwinkelKeur dashboard onder ‘Aanbiedingen’.

Website
www.co2ok.eco