Skip to content

Gladior

Wij zijn Gladior

Gladior is een ervaren Data Driven Digital Marketing Agency met een sterke voorliefde voor: AFAS! Als organisatie zijn we al meer dan 20 jaar actief in de digitale wereld. Met deze jarenlange ervaring helpen wij organisaties met het optimaliseren van hun digitale landschap. Onze expertise op het gebied van digital marketing en de creatie van websites en webshops, gecombineerd met AFAS, biedt onze klanten een uniek voordeel in het snel veranderende online landschap. Let’s Connect!

Onze kracht:

• 20 jaar ervaring binnen de digitale wereld;
  • Geregistreerd AFAS-partner;
  • Kan meedenken in het hele digitale landschap;
  • Breed aanbod aan diensten;
  • Data gedreven aanpak (dashboarding);
  • Transparant en resultaatgericht

Onze werkwijze:

Gladior werkt op basis van een data gedreven aanpak, waarbij wij de klant centraal stellen en streven naar een langdurige samenwerking. Tijdens het proces gaan wij op zoek naar kwalitatieve data door het gesprek aan te gaan met de klant. Wij willen de klant en organisatie echt graag leren kennen en begrijpen. Daarbij verzamelen wij kwantitatieve data voor de feitelijke onderbouwing van KPI’s, het rapporteren en bijsturen van resultaten.

Onze diensten:

Gladior is specialist op het gebied van:

Strategische landschapsanalyse en vormgeving

Aan de hand van een uitgebreide scan inventariseren wij wat en waar de automatiserings- en verbeter mogelijkheden zijn met betrekking tot Digital Marketing.

AFAS InSite design en realisatie

Wij zijn gespecialiseerd in het optimaliseren en het visueel aantrekkelijker maken van de AFAS InSite omgeving. Zo kunnen werknemers optimaal hun weg vinden binnen InSite.

AFAS OutSite design en realisatie

Gladior realiseert het ontwerp, het bouwen en de integratie van uw OutSite platform.

AFAS Koppelingen

Wij realiseerden reeds 400+ AFAS koppelingen en add-ons voor een groot aantal systemen zoals: MailChimp, Indeed, Edudex en Springest en diverse maatwerk add-ons en koppelingen.

Dashboarding

Bij ons staat transparantie hoog in het vaandel. Wij bij Gladior kunnen je helpen met het inzichtelijk krijgen van al je data in een dashboard. Wanneer je data goed is ingericht, kunnen de cijfers je goed helpen met het maken van belangrijke beslissingen.

Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in het realiseren van webshops en websites en verzorgen wij de uitvoer van maandelijkse optimalisaties op het gebied van zoekmachine-marketing, adverteren, e-mail marketing en social media marketing.

Nieuwsgierig naar onze opdrachtgevers? Bekijk hier onze klantverhalen.

Website
www.gladior.com

Reacties

Geen reacties gevonden.
Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *