Skip to content

LiveChat Service

Met livechat biedt u uw website bezoekers de mogelijkheid tijdens het surfen op een laagdrempelige manier vragen te stellen of opmerkingen te maken. Door de barrière die het opnemen van contact vaak is te verlagen, creëert u contact met geïnteresseerde bezoekers. Dit resulteert in meer conversie, meer leads en een vermindering van inkomend mail- en telefoonverkeer. Daarnaast leidt adequate informatievoorziening tot een verhoging van de klanttevredenheid.

De wereld gaat sneller, daarom is er behoefte aan direct klantcontact. We zijn geëvolueerd van post, naar telefonie, e-mail en social media. Het laatste decennium zijn chatdiensten een grotere rol gaan spelen in klantcontact. Steeds meer mensen komen met chatoplossingen in aanraking. Wij van LiveChat Service geloven dat chat de beste manier is voor consumenten en bedrijven om met elkaar in contact te komen. De efficiëntie van het klantcontactmiddel en de laagdrempeligheid voor website bezoekers speelt hierin een belangrijke rol.

Met livechat ontzorgen wij bedrijven door het klantcontact op de website via livechat te bemannen. Dit doen wij met professionele chatoperators die bereikbaar zijn van 09:00-23:00 7 dagen in de week, dus ook in het weekend! Met klantcontat via livechat bieden wij de optimale mogelijkheid meer klantcontact te genereren met uw huidige aantal website bezoekers. Hiermee leggen wij de basis voor meer sales, meer service, meer leads en minder inkomend telefoonverkeer.