Skip to content

PriPost

PriPost biedt webwinkeliers een alternatief kantoor- en postadres voor slechts € 0,99 per week. PriPost verwerkt de inkomende post door deze te scannen of te verzamelen en door te sturen. Naast de mogelijkheid van het ontvangen van pakketten en aangetekende stukken, verzorgen wij voor veel webwinkeliers tevens de retouren tegen zeer concurrerende tarieven.

Wil je ook weten waarom vele honderden ondernemers, particulieren, verenigingen, organisaties en stichtingen vanuit meer dan 43 landen gebruik maken van de diensten van PriPost? PriPost heeft een transparant tariefstelsel waarin de klant alleen betaalt voor de dienst die daadwerkelijk wordt gebruikt. Duidelijk en eerlijk.

Tarieven op maat zijn mogelijk voor groot volume klanten. Neem hiervoor contact op met onze salesmanager.

Aangesloten leden krijgen korting op de totale factuur 10% KORTING

PriPost biedt webwinkeliers een alternatief kantoor- en postadres voor slechts € 0,99 per week. PriPost biedt alle aangesloten leden 10% korting op de totale factuur, zolang zij lid zijn van WebwinkelKeur.

Voor de kortingscode kijk je binnen je WebwinkelKeur dashboard onder ‘Aanbiedingen’.

Website
www.pripost.eu