Skip to content

Tickles

We zijn een full service internetbureau

Tickles combineert het beste van twee werelden. We koppelen de laatste technieken binnen ons vakgebied aan gelikte designs waarbij de optimale customer experience centraal staat. Klein van stuk, groot in resultaat. Snel schakelen is onze kracht.

We hechten veel waarde aan wederzijds vertrouwen en respect. We bieden een luisterend oor, denken (graag) mee en geven uiteindelijk een advies waarop gebouwd kan worden. Daarbij gaan we geen uitdaging uit de weg. Eén van onze grootste krachten ligt in het koppelen van hoogwaardige CRM en ERP systemen. We hebben veel ervaring met business logica en bouwen – tot tevredenheid van onze klanten – complexe webshops waarbij de gebruiker voorop staat.
Bovenal willen we trots kunnen zijn op ons werk. We zijn blij met elke succesvolle klant en onze technische oplossingen die dat realiseren.

Ontvang als WebwinkelKeur lid 20% korting op alle Magento werkzaamheden! 20% KORTING

Tickles is officieel WebwinkelKeur partner geworden en om dit te vieren geven wij aan alle WebwinkelKeur webwinkels 20% korting op ALLE Magento werkzaamheden die je maar door ons uitgevoerd wilt hebben.

Hoe krijgt je deze korting? Neem contact met ons op en geef de kortingscode door en we zullen je verder uitleggen hoe het in zijn werk gaat. Voor de kortingscode kijk je binnen je WebwinkelKeur dashboard onder ‘Aanbiedingen’.

Website
www.tickles.nl