Skip to content

WPsupporters

De WPsupporters zijn gespecialiseerd in WordPress onderhoud. Dit betekent dat wij ervoor zorgen dat jouw webshop snel, veilig en up-to-date blijft.

Dit alles doen wij voor een standaard prijs per maand die je op elk moment kunt opzeggen. We willen alleen tevreden klanten en houden niet van lange contracten waar niemand blij van wordt. Onze klanten houden van onze service omdat ze weer tijd hebben om het werk te doen dat ze het leukst vinden in plaats van tijd te besteden aan delen van hun website waar ze niet genoeg kennis van hebben. Naast alle standaard taken die het WordPress onderhoud met zich meebrengt doen wij veel dingen extra. Bijvoorbeeld:

WooCommerce veiligheid:

In de huidige tijd waarin veel hackers actief zijn, is het erg belangrijk dat je de beveiliging van je webshop serieus neemt. Als een hack persoonlijke gegevens onthult, kan dit ernstige gevolgen hebben. We helpen je om je winkel te beveiligen en doen dagelijkse scans om het risico te minimaliseren.

WooCommerce Snelheid:

De snelheid van je website kan jouw shop maken of breken. Elke seconde dat je shop sneller laadt, draagt bij aan de conversie. Wij helpen webshops hun website te versnellen zodat jouw klanten de beste gebruikerservaring krijgen.

Omzetverhogende taken:

Ook kunnen wij helpen met taken die de omzet kan laten stijgen, voorbeelden hiervan zijn emailmarketing, CRO analyse en toepassing, integratie van Bol, Amazon of Google shopping en nog veel meer.

Kortom,
Ben jij op zoek naar een partner die je kan helpen met alle technische taken van jouw webshop? Dan staan de WPsupporters voor jou klaar.

Exclusief: extra voordelig WordPress Onderhoud 20% KORTING

WebwinkelKeur en de WPsupporters zijn officieel partners van elkaar en daar profiteer jij van! Leden van WebwinkelKeur ontvangen 20% korting op alle maandelijkse pakketten van de WPsupporters.

Voor de kortingscode kijk je binnen je WebwinkelKeur dashboard onder ‘Aanbiedingen’.

WordPress onderhoud
Van WPsupporters
  • Snelheid, veiligheid ...
  • Omzetverhoging
  • Structurele korting