Onze partners

Hier vind je onze business partners.

3WebApps

3WebApps

3WebApps is erkende Magento Certified Solution Partner en jouw Magento hulp in Den Haag en omstreken. Als marktleider in Adobe Cloud-oplossingen realiseren, verbeteren en onderhouden we Magento 1- en Magento 2-webshops.

Admeisters

Admeisters

Admeisters is een online marketingbureau gespecialiseerd in het beheren van online resultaatgedreven advertentiecampagnes voor het midden- en kleinbedrijf. Afhankelijk van het beoogde resultaat wordt er aansluitend op de online marketingdoelstellingen een passend advertentieplatform gekozen.

Belco

Belco

Belco is de klantenservice tool voor je webshop. Alle conversaties met je klanten overzichtelijk in één universele inbox.

Billink

Billink

Zorg voor meer conversie en een hogere gemiddelde aankoopwaarde met achteraf betalen in je checkout. Billink is verkozen tot beste achteraf betaalmethode van Nederland. Verbeter je customer journey met buy now, pay later voor zowel particuliere als (groot)zakelijke bestellingen, online en instore, in zowel Nederland als België.

Brand in Webdesign

Brand in Webdesign

Brand in Webdesign is een full service webdesign bureau. Wij helpen klanten met het bouwen van hun websites en webshops in Wordpress en WooCommerce. We bouwen geen “Standaard thema” websites en webshops. Wij designen de websites en webshops eerst op de behoefte van de klant.

CCV Shop

CCV Shop

CCVshop (voorheen Biedmeer) is voor zowel beginners als ervaren webwinkeliers dé webwinkelsoftware. CCVshop biedt je een totaalpakket (inclusief hosting, updates en support) waarvoor je een maandelijks bedrag betaalt.

Clever Services

Clever Services

Clever Services onderscheidt zich door het totaalpakket omtrent uw online identiteit aan te kunnen bieden. Van ontwikkeling tot onderhoud tot hosting!

Climate Click van SouthPole

Climate Click van SouthPole

Climate Click is een e-commerce plugin (en wanneer gewenst ook op maat gemaakte software oplossing) die ervoor zorgt dat webshop klanten op een simpele en effectieve manier de CO2-impact van hun aankopen kunnen compenseren. Op die manier werken de eigenaren van de webshops direct aan de (groene) verkoop- en klimaatdoelstellingen van hun bedrijf.

Combidesk

Combidesk

Met Combidesk koppel je jouw bedrijfssoftware probleemloos aan elkaar, voor een vast bedrag per maand. We hebben een grote bibliotheek met kant-en-klare koppelingen tussen de meest gebruikte SaaS applicaties in Nederland.

Convident

Convident

Convident een full service webdesign bureau dat ondernemers helpt om online succesvol te worden. Wij bouwen responsive en succesvolle websites, webshops en applicaties. Daarnaast zorgen wij voor een goede vindbaarheid van jouw website in Google met SEO, SEA en social media marketing. Het realiseren van de (online) wensen van onze klanten is wat wij graag doen!

Crazylabels

Crazylabels

Wie wil er nou teveel betalen voor thermische labels? Bij Crazylabels bieden we een zeer breed assortiment compatibel Dymo en Zebra labels. Begin vandaag nog met besparen.

Digital Customer Care Company

Digital Customer Care Company

Digital Customer Care Company is een meertalig, multichannel contactcenter voor webshops die hun klantenservice willen uitbesteden.

Fairlingo

Fairlingo

Fairlingo - Het slimme vertaalbureau vanaf €0,05 per woord

Frankwatching

Frankwatching

Frankwatching is dé plek voor iedereen die zich bezig houdt met of interesse heeft in marketing, communicatie, social media en tech. Inhoud, kwaliteit en onafhankelijkheid boven alles. Het delen van kennis en het bieden van inspiratie over trends, ontwikkelingen, tools en cases, dat zit in onze genen. Dag in dag uit, zowel online (via artikelen, webinars, vacatures en downloads) als offline (via trainingen, events en boeken).

H1

H1

Al meer dan 10 jaar houdt H1 zich bezig met het ontwerpen, implementeren, optimaliseren en onderhouden van zowel B2C en B2B webshops en online marktplaatsen en websites. De developers van H1 bouwen een op maat gemaakte oplossing waarmee zij hun klanten online laten groeien. Het doel: jou online marktleider maken.

Hello Marketing

Hello Marketing

De digitale wereld verandert snel en Hello Marketing helpt u hierbij om online het maximale uit uw bedrijf te halen. We werken met korte sprints waardoor we efficiënt en meetbaar doelstellingen kunnen realiseren. Gezien de korte lijnen heeft u altijd eén aanspreekpunt voor al uw uitdagingen.

Increasy

Increasy

Eenvoudig online groeien? Met deskundig SEO advies en voordelige linkbuilding pakketten op maat zorgt Increasy voor meer bezoekers en dus ook meer omzet voor uw website.

Lamper Design
Lightspeed

Lightspeed

Met Lightspeed (Seoshop) kunt u gemakkelijk online uw eigen webwinkel beginnen. U hoeft dus niets te installeren en bent niet afhankelijk van dure programmeurs.

Lucians

Lucians

Lucians is een persoonlijk grafimedia bureau. We werken dagelijks aan ontwerp en realisatie van websites & webshops, internet marketing en drukwerk.

Magmodules

Magmodules

Dé Nederlandse specialist op Magento gebied gevestigd in Haarlem.

MailBlue B.V.

MailBlue B.V.

MailBlue E-mailmarketing Met MailBlue verstuur & automatiseer je heel gemakkelijk krachtige en gerichte e-mails waarmee je jouw business laat groeien. Veel ondernemers richten zich enkel op het aantrekken van nieuwe bezoekers en klanten, maar wist je dat het veel makkelijker is om de klantwaarde van huidige klanten te verhogen? Bij MailBlue doen we het net even anders. Wij geloven erin om gedurende de gehele customer journey in contact te blijven met de klant, ook wanneer de klant al een aankoop heeft gedaan in jouw webshop.

ManagedWPHosting

ManagedWPHosting

Stap over met je WooCommerce site naar ons en je wilt nooit meer wat anders! Extreem snelle WooCommerce-only hosting met snelle zoekfunctionaliteit. Maak gebruik van onze gratis demo mogelijkheid en overtuig jezelf.

Mediatrend

Mediatrend

MediaTrend is een marketing bureau gevestigd in Alkmaar, gespecialiseerd in SEA, SEO en Website ontwikkelingen.

Meerman Webdesign

Meerman Webdesign

Meerman Webdesign is de ideale partner voor ZZP-ers, kleine bedrijven en het MKB die hun bedrijf een online identiteit willen geven. Wij maken tegen een betaalbare prijs een professionele website helemaal naar wens. Wij zorgen voor een goede online vindbaarheid in Google door gerichte SEO in te zetten. Zo kun je bij ons terecht voor een website, webshop, zoekmachine optimalisatie SEO of conversie optimalisatie CRO.

Mijnwebwinkel

Mijnwebwinkel

Mijnwebwinkel is de grootste aanbieder van alles-in-één webwinkelpakketten waarmee je eenvoudig jouw eigen webshop kunt opstarten.

Milcraft

Milcraft

Milcraft is gespecialiseerd in de bouw van WordPress-websites en WooCommerce-webwinkels. Van productcatalogus tot webwinkel, van e-learningomgeving tot betalingsverkeer, wij verzorgen het graag voor u.

MKB Recht

MKB Recht

Met jouw webshop veilig ondernemen. Regel jouw algemene voorwaarden, privacy statement en andere juridische zaken in één keer goed.

Mooi online

Mooi online

Website laten maken? Mooi Online maakt de website waarmee jij jouw doelen bereikt. Een website laten maken is geen hogere wiskunde. Een professionele website laten maken waarmee je jouw doelen bereikt, dát is een vak apart.

Mountain IT

Mountain IT

Wij ontwikkelen duurzame oplossingen voor e-commerce waar wij trots op zijn! Wij werken met een team van zeer gemotiveerde alleskunners en gezamenlijk hebben wij maar één doel: Het creëren van supersnelle hypermoderne webshops en websites!

Mrs Ecommerce

Mrs Ecommerce

Mrs ecommerce heeft als missie zo veel mogelijk webshop eigenaren te helpen met het verhogen van hun omzet.

OpenCart Specialist

OpenCart Specialist

Sluit je aan bij talloze andere bedrijven en ervaar meer sales, betere klantenbehoud en meer vrijheid met uw volledig geautomatiseerde OpenCart webshop. Wij maken uw winkel makkelijker, sneller en efficiënter dan u ooit zou kunnen voorstellen.

Precies Webdesign

Precies Webdesign

Ben je op zoek naar een partij die een website voor je bouwt met oog voor detail? Dan ben je bij Precies Webdesign aan het juiste adres. Bij ons kun je rekenen op flexibiliteit en persoonlijk aandacht.

Prijsvergelijk

Prijsvergelijk

Prijsvergelijk biedt de kortste weg naar de beste aanbiedingen. Dit doen wij door een zo volledig mogelijk aanbod te tonen van een groot aantal webshops op de Nederlandse en Belgische markt. Uit het totale aanbod van aanbieders maken wij een zo groot mogelijke selectie zodat je nog sneller je doel bereikt: besparen op je online aankopen.

PushPro

PushPro

Op zoek naar een goedkope, makkelijke marketing oplossing om klantbetrokkenheid en omzet te verhogen? Dan hebben wij de tool voor jou, PushPro! Wij bieden jou de mogelijkheid om rechtstreeks vanaf jouw website push notificaties te sturen naar jouw bezoekers. Kort, krachtig en direct afgeleverd op hun smartphones, zelfs als ze de website al hebben verlaten!

Qonfi

Qonfi is een tool waarmee je zelf een keuzehulp, product calculator of product configurator kunt maken en plaatsen op je website/webshop of in je fysieke winkel. Met een keuzehulp ga je het 'gesprek’ aan met je websitebezoekers, identificeer je de behoefte en geef je vervolgens een gepersonaliseerd productadvies dat hierop aansluit - volledig geautomatiseerd.

Sell your stuff online

Sell your stuff online

Branding en online marketingspecialist Mariko Naber is oprichter van Sell your stuff online, dé online go-to voor (webshop) ondernemers, mede-eigenaar van branding agency Loaded ink BNO en voormalig eigenaar van sieradenmerk en webshop Applepiepieces (in 2018 verkocht). Platform Sell your stuff online helpt online ondernemers zo succesvol mogelijk te groeien met super handige online cursussen, programma’s en gratis Insider Facebook groep. Credo: we rise by liften others.

Shopboost

Shopboost

Geef twijfelende bezoekers automatisch een verrassing en verkoop meer! Shopboost detecteert automatisch twijfelende bezoekers in de webshop en biedt de twijfelende bezoekers een zelfgekozen verrassing aan; denk hierbij aan een gratis product, advies of een korting.

Shopmonkey

Shopmonkey

Shopmonkey bouwt webshops. Strak, commercieel, mooi, gebruikersvriendelijk, conversie geoptimaliseerd en subliem scorend in Google. Van klein tot groot, voor iedereen, via de meest efficiënte weg en 'monkey-eenvoudig' te beheren.

Shoptrader

Shoptrader

Shoptrader is opgericht in mei 2005 en behoort met ruim 2500 webwinkels tot de top van Nederland. Een bedrijf met 12 enthousiaste en gedreven professionals, die zich elke dag volledig inzetten om alle webwinkels te ondersteunen en te verbeteren.

Sign Your Design

Sign Your Design

Sign Your Design is dé plek voor startende ondernemers op hun promotiemateriaal op orde te krijgen. Het materiaal wordt niet alleen gedrukt, maar ook ontworpen in jouw eigen stijl. Door te werken met betaalbare tarieven is het voor iedere ondernemer mogelijk om professioneel promotiemateriaal aan te schaffen die jouw bedrijf herkenbaar gaat maken en laat groeien. Denk aan stickers voor verpakkingen, bedankkaartjes, flyers en autostickers. Heb je speciale wensen? Neem vrijblijvend contact op en laat je verrassen door de service en kwaliteit.

Sipack Fulfilment Service

Sipack Fulfilment Service

Jij de webwinkel, wij de opslag en verzending. Sipack neemt jou je fulfilment uit handen. Kun jij je richten op omzet maken, je webshop promoten en klanten blijmaken!

StoreFrame

StoreFrame

StoreFrame maakt het super eenvoudig om jouw Magento 2 webshop te installeren, hosten, beheren, integreren en te laten groeien. Creëer jouw Magento webshop in enkele minuten en ga aan de slag. Geniet van lage, beheersbare kosten en goede performance. Maak gebruik van ons gratis StoreFrame thema om een vliegende start te krijgen of kies 1 van de andere thema's in onze Marketplace. Je hebt ook toegang tot 1.000+ Magento extensies die je met 1 klik kunt installeren! Exclusief voor WebwinkelKeur leden; Wordt je klant bij StoreFrame, dan is een gratis WebwinkelKeur Plus abonnement inbegrepen. Dit scheelt je zo even 180 euro per jaar!

Studio Online Marketing

Studio Online Marketing

Studio Online Marketing geeft bedrijven en webwinkeliers advies en coaching in social media marketing. Als businesscoach helpt Audrey ondernemers naar next level via 1 op 1 coaching.

Succes met je webshop

Succes met je webshop

Astrid van der Made heeft 13 jaar e-commerce ervaring. Ze begon in 2010 met een webshop met sieraden en heeft onlangs haar derde webshop geopend. Daarnaast runt ze haar bedrijf Succes met je webshop. Daarmee helpt ze ambitieuze webwinkeliers met het vergroten van hun naamsbekendheid, klantenkring en omzet. Ze schreef ook het boek ‘Meer verdienen met je webshop’.

The Online Guides

The Online Guides

Wij zijn The Online Guides. Wij zorgen dat jouw webshop gaat scoren in Google met SEO & SEA. Bij ons gaat het realiseren van een klik verder dan een online klik naar jouw webshop. Onze Guides – zoals we onszelf noemen – zoeken samen met jou naar de beste route om meer bezoekers naar jouw webshop te krijgen.

Tickles

Tickles

Tickles combineert het beste van twee werelden. We koppelen de laatste technieken binnen ons vakgebied aan gelikte designs waarbij de optimale customer experience centraal staat. Klein van stuk, groot in resultaat. Snel schakelen is onze kracht.

Trust Guard

Trust Guard

Het is uw eigen verantwoordelijkheid om te zorgen dat uw webwinkel veilig is en u de toeleveranciers (zoals sitebouwers, webwinkeloplossingen, hostingpartijen) checkt! Laat uw webwinkel daarom dagelijks, wekelijks, maandelijks of elk kwartaal vanuit de cloud scannen en voldoe aan AVG/GDRP (Europese wetgeving), PCI/DSS (creditcard beveiligingseisen), ISO27001, OWASP of andere standaarden. En behaal een hogere conversie met het Trust Guard-logo.

Twenpack BV

Twenpack BV

TwenPack BV is specialist in de logistieke afwikkeling voor webwinkels.

Twinkle

Twinkle

Twinkle is het grootste onafhankelijke kennis- en informatieplatform voor e-commerce ondernemers en professionals in Nederland. Met nieuws, achtergronden, praktijkcases, research en persoonlijke verhalen, is Twinkle actueel en inspirerend.

Twinpack B.V.

Twinpack B.V.

Logisch dat je verpakkingen ziet als een noodzakelijk kwaad en … als kostenpost. Je wilt dat jouw producten veilig op de plaats van bestemming aankomen, maar je wilt ook weer niet onnodig veel betalen voor je verpakkingen.

VerpakkingenXL

VerpakkingenXL

VerpakkingenXL.nl is met meer dan 1.000 verschillende artikelen dé specialist voor al jouw verpakkingsmaterialen. Of het nu gaat om brievenbusdoosjes, enveloppen of noppenfolie, alles wordt vanuit voorraad binnen 24 uur geleverd.

Webfresh

Webfresh

Webfresh is een bedrijf dat gespecialiseerd is in het aanbieden van een breed scala aan online diensten. Hun expertise omvat het ontwikkelen van online strategieën, branding, marketing en het creëren van WordPress-websites en -webshops. Zij richten zich op het verbeteren van online aanwezigheid en het vergroten van klantbetrokkenheid door middel van effectieve onlinemarketing, contentstrategieën, en affiliate marketing.

WebshopVerzekeren

WebshopVerzekeren

WebshopVerzekeren.nl biedt webshops onafhankelijk advies voor passende verzekeringen zodat je verzekerd bent voor de risico’s die jij belangrijk vindt.

WebwinkelCommunity

WebwinkelCommunity

De WebwinkelCommunity stelt een podium beschikbaar voor deskundigen en winkeliers om ervaringen, services, trends en tips te delen.

Wemessage

Wemessage

Wij zijn Wemessage, een full service web- en marketingbureau. Met een hecht team van gecertificeerde professionals werken wij dagelijks aan resultaatgerichte responsive websites, webshops, apps en online marketing campagnes. Wij streven ernaar voor ondernemers een mix van op maat gemaakte marketingmiddelen samen te stellen die niet alleen perfect passen bij de onderneming, maar zeker ook bij haar klanten.

WP Onderhoud

WP Onderhoud

Bij WP Onderhoud bieden wij hulp bij WordPress website onderhoud, beveiliging, optimalisatie en webdesign.

Zifera

Zifera

Bouw mee aan een groener internet en certificeer jouw website op duurzaamheid. Met onze tool weet jij precies wat de CO2 uitstoot van je webwinkel is en krijg je tips voor jouw webpages om deze voetafdruk kleiner te maken.