Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Advies & consultants

Soms kan het fijn zijn om iemand met een frisse blik naar je webwinkel te laten kijken. Webwinkel adviseurs kunnen je daarbij helpen. Ze bekijken jouw webwinkel en helpen deze te optimaliseren en te verbeteren.

De onderstaande bedrijven zijn business partner van WebwinkelKeur in de categorie webwinkel advies & consultants.

Bestelprocedure.nl

Bestelprocedure.nl maakt interactieve uitlegvideo's van bestelprocessen voor webwinkels. Deze zijn klantvriendelijk, verhogen de conversie en uw omzet. De video's zijn in meerdere talen verkrijgbaar en hebben een positieve invloed op uw Google ranking.

Freekey

Vanaf heden is het voor webshops mogelijk om samen te werken op het online deal-platform Freekey.nl. Iedere webshop-eigenaar kan zich aanmelden en deals plaatsen. Deze deals worden vervolgens aan het netwerk van Freekey kenbaar gemaakt en de deals zijn te vinden op het platform zelf. Daarnaast wordt de deal opgenomen in de nieuwsbrief die wekelijks wordt verstuurd aan trouwe Freekey-bezoekers.

Prijsvergelijk

Prijsvergelijk biedt de kortste weg naar de beste aanbiedingen. Dit doen wij door een zo volledig mogelijk aanbod te tonen van een groot aantal webshops op de Nederlandse en Belgische markt. Uit het totale aanbod van aanbieders maken wij een zo groot mogelijke selectie zodat je nog sneller je doel bereikt: besparen op je online aankopen.

Welovewebshops.nl

Welovewebshops.nl is een van de grootste & meest bezochte verzamelplatforms van Nederland waar alleen de leukste webshops te vinden zijn. Bij Welovewebshops.nl vind je de allerleukste online webwinkels. Shops die je gewoon niet mag missen. Die bieden wat onze bezoekers willen. Omdat ze zich graag laten verrassen door het leuks wat shops te bieden hebben, maar ook omdat ze het makkelijk vinden online inkopen te doen.