Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Wat vragen wij van onze Business Partners?

Aan het zijn van WebwinkelKeur partner zijn vele voordelen verbonden, in ruil daarvoor stellen we ook enkele eisen aan onze partners: regulations

• Aan partners vragen we om ons WebwinkelKeur Partner logo duidelijk op de website te plaatsen. Dit heeft voor onze partners als voordeel dat je profiteert van extra vertrouwen in jouw onderneming. Wel vragen we om dit op een nette en duidelijke manier te doen zodat de herkenbaarheid van WebwinkelKeur in stand blijft. Bij digitale uitingen verzoeken we om het logo klikbaar te maken en te laten verwijzen naar de eigen partner pagina op WebwinkelKeur.nl.
  • Onze partners worden weergegeven op WebwinkelKeur.nl. Een samenwerking werkt 2 kanten op, vandaar dat we aan onze partners hetzelfde vragen en daarom ook een pagina aan te maken met informatie over WebwinkelKeur. Eventuele informatie en teksten stellen we na toelating graag beschikbaar.
  • Klantenservice en klanttevredenheid is prioriteit nummer 1 van WebwinkelKeur. Dit vragen we dan ook van onze partners. We behouden dan ook het recht om de samenwerking te verbreken wanneer we het idee hebben dat het imago van de partner onvoldoende past bij WebwinkelKeur.

Wilt u voldoen aan bovenstaande eisen? Ga dan gelijk door naar aanmelden.