Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Gastblog

Gastbloggen op het blog van WebwinkelKeur is een mooie manier om aandacht te krijgen voor jouw bedrijf. Duizenden webwinkeliers bekijken ons blog en in de loop van de jaren heeft WebwinkelKeur een uitstekende Google reputatie opgebouwd.

Hoe ziet een gastblog eruit?

Een gastblog wordt verspreidt via ons normale weblog. Daarbij wordt op diverse manieren aangegeven wie de auteur van de (gast)blog is. Zo komt je naam met foto boven het blog terecht en heb je onder het blog een kader om over de auteur te vertellen en te verwijzen naar je eigen website. Tevens is het toegestaan om in de gastblog een verwijzing te maken naar jouw website wanneer dat relevant is. Belangrijk vinden we daarbij wel transparantie, een gastblog is niet bedoeld als zelfpromotie, maar moet echt een informatieve insteek hebben.

Onder de gastblog wordt een kader geplaatst met informatie over de auteur en linkverwijzing

Voorbeelden van gastblogs

Een voorbeeld bekijken van welke gastblogs we inmiddels gepubliceerd hebben? We hebben er een paar op een rij gezet:

Voordelen van gastbloggen via WebwinkelKeur

Hoewel de gastblogs informatief van aard moeten zijn, zorgt een gastblog toch voor de nodige bekendheid. Wij denken dan ook dat een informatieve gastblog ook commercieel gezien veel beter werkt dan een een promotionele blog. Laat zien dat je kennis van zaken hebt en profiteer van de volgende voordelen:

• Bereik duizenden webwinkels
  • Gratis linkbuilding
  • Deel je kennis & zorg voor goodwill

Eisen aan gastblogs

Als partners is het mogelijk om een account te ontvangen om daarmee (concept)blogs aan te leveren. WebwinkelKeur bepaald uiteindelijk of deze blogs geschikt zijn voor publicatie. WebwinkelKeur behoudt altijd het recht om een gastblog wel of niet te publiceren.  Belangrijk is hierbij om de volgende richtlijnen aan te houden:

• Insteek van de blog is informatief
  • Er wordt geen product of dienst aangeboden
  • De blog is uniek en nog niet eerder gepubliceerd
  • Informatie is van voldoende niveau en sluit aan bij onze doelgroep