Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Juridisch advies webwinkels

Op zoek naar betaalbaar juridisch advies voor je webwinkel? Bij één van onze geselecteerde partners ben je daarmee aan het juiste adres. Bijvoorbeeld voor het op maat maken van algemene voorwaarden voor je webwinkel.

De onderstaande bedrijven zijn business partner van WebwinkelKeur in de categorie juridisch.

Bergman Juridisch Adviesbureau

Bergman Juridisch Adviesbureau levert sinds 2013 rechtsbijstand aan bedrijven en particulieren. Wij voorzien ondernemers van een breed scala juridische diensten. Van het opstellen van algemene voorwaarden tot procederen bij de rechter en het oprichten van rechtspersonen tot het doen van privacy-assessments (AVG): bij Bergman Juridisch Adviesbureau bent u aan het juiste adres!

Firm24

Je bent lekker online aan het ondernemen. Soms neem je daarin risico's, maar die dek je zo goed mogelijk af. Bijvoorbeeld met goede contracten, disclaimers en overeenkomsten. FIRM24 helpt je als ondernemer die juridische zekerheid zelf te regelen via een online omgeving. Je bent niet meer afhankelijk van een dure jurist. Snel en eenvoudig bespaar je zo vele honderden euro's op juridische kosten. Heb je een vraag? Dan kun je onbeperkt bellen met onze juristen.