Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Logistiek & fulfilment

Bij de verzending en afhandeling van bestellingen komt veel werk kijken. Je kunt dit allemaal zelf afhandelen, maar er is ook een mogelijkheid om dit uit te besteden aan fulfilment partijen. Zij nemen dan de opslag en verzending van je producten voor je uit handen. Tevens zijn er vaak ook mogelijkheden om retouren en klantenservice uit te besteden.

De onderstaande bedrijven zijn business partner van WebwinkelKeur in de categorie logistiek en fullfilment.

Optiply

Optiply is gespecialiseerd in voorraadoptimalisatie software, specifiek voor de e-commerce en online groothandels. Wij helpen onze klanten naar een efficiënt inkoopproces, waardoor ze met gemiddeld 25% minder voorraad tot wel 10% meer omzetten. Benieuwd hoeveel jij op je voorraad kan besparen en/of hoeveel omzet je laat liggen? Neem dan snel contact op!

Snappex

Wij zijn ervan overtuigd dat door slimmer te werken en de bezorgers juist meer dan gemiddeld te betalen er een hoog servicelevel geleverd kan worden tegen tarieven lager dan gekend in de huidige markt. Samen met een geselecteerd netwerk van transportondernemers hebben we depots door heel Nederland vanwaar we pakketten ophalen en bezorgen.

Webshoporders

Kost het bijhouden van je voorraad, orderpicken en verpakken van je orders nu te veel tijd? Ben je het zat al die dozen in de gang, in de rij bij het postagentschap voor het versturen van je pakketten? Maak dan gebruik van de dienstverlening van Webshoporders.nl.

WSSN

Minder Zorgen Meer Omzet WSSN (WebShop Service Nederland) ontzorgt uw webshop door de afhandeling van uw bestellingen uit handen te nemen. Van voorraad beheer tot inpakken en verzending, u heeft er geen omkijken meer naar! Hierdoor heeft u meer tijd voor kerntaken als inkoop en marketing, waardoor uw omzet stijgt. Als uw webwinkel groeit, wordt het tijd om meer aan uw bedrijf te werken in plaats van in uw bedrijf.