Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Eenmaal een webwinkel, maar meer bezoekers trekken? Er zijn veel bureaus welke zich bezig houden met internet marketing. Denk dan bijvoorbeeld aan zoekmachine optimalisatie (SEO), adwords beheer (SEA) en adverteren op social media.

De onderstaande bedrijven zijn business partner van WebwinkelKeur in de categorie marketing.

12Klik

Je hebt een prachtig bedrijf en website maar weinig bezoekers? Wij zorgen dat bedrijven online gevonden worden. Door de vindbaarheid te optimaliseren door middel van zoekmachine optimalisatie, Google AdWords en het inzetten van Social Media zorgen wij voor de bezoekers die jouw bedrijf verdient.

Adwise

Adwise is de digitale extra hersenhelft van je organisatie. Wij zetten jouw bedrijf continu op voorsprong bij het online realiseren en overtreffen van je business ambities. Adwise biedt je de innovatiekracht, de expertise, de mensen, het enthousiasme en de nuchtere mentaliteit die ervoor zorgt dat al je investeringen direct en geïntegreerd optellen voor je zakelijke ambities en dromen.

BSR Online

Wij kunnen u helpen op alle gebieden van online marketing. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Wij hebben liever 1 tevreden klant dan 100 ontevreden of enigszins tevreden klanten.

DE KRIJGER

DE KRIJGER Optimalisatie is gespecialiseerd in het effectief en rendabel inzetten van e-marketing voor webwinkels en websites. Of het nu gaat om SEO, SEA, SMM of affiliatiemarketing.

Freekey

Vanaf heden is het voor webshops mogelijk om samen te werken op het online deal-platform Freekey.nl. Iedere webshop-eigenaar kan zich aanmelden en deals plaatsen. Deze deals worden vervolgens aan het netwerk van Freekey kenbaar gemaakt en de deals zijn te vinden op het platform zelf. Daarnaast wordt de deal opgenomen in de nieuwsbrief die wekelijks wordt verstuurd aan trouwe Freekey-bezoekers.

Gladior

Wij helpen bij het opzetten, uitvoeren en monitoren van succesvolle online marketing campagnes. Doordat Gladior over specialisten beschikt in verschillende disciplines kunt u rekenen op de juiste ondersteuning bij iedere online marketing campagne of strategie. Wij leveren expertise, advies, analyse, uitvoer en rapportage.

Lucians

Lucians is een persoonlijk grafimedia bureau. We werken dagelijks aan ontwerp en realisatie van websites & webshops, internet marketing en drukwerk.

Milcraft

Milcraft is gespecialiseerd in de bouw van WordPress-websites en WooCommerce-webwinkels. Van productcatalogus tot webwinkel, van e-learningomgeving tot betalingsverkeer, wij verzorgen het graag voor u.

OO Shopping

OO Shopping, een online winkelcentrum in Nederland. Aandacht voor uw eigen merk en webshop staat bij ons voorop. Met ons shop-in-shop concept bieden wij onze verkopers meer dan een extra verkoopkanaal.

Opmax

Opmax verricht online marketing services voor websites en webshops die hoog willen scoren in de zoekresultaten van Google, meer potentiële klantenbezoeken willen en meer online reputatie willen verkrijgen met het doel op termijn omzet te laten groeien.

Positie1

Positie1 helpt je op een persoonlijke, praktische manier om meer bezoekers naar jouw website te leiden, met een hogere conversie en omzet als resultaat.

Tickles

Tickles combineert het beste van twee werelden. We koppelen de laatste technieken binnen ons vakgebied aan gelikte designs waarbij de optimale customer experience centraal staat. Klein van stuk, groot in resultaat. Snel schakelen is onze kracht.

Uw Productfotograaf

Uw Productfotograaf heeft zich, sinds de oprichting in 2008, volledig gespecialiseerd in het maken van productfoto's voor webwinkels. Het zal u niet verbazen dat wij vooral veel de vraag krijgen om kleding en sieraden te fotograferen.

Welovewebshops.nl

Welovewebshops.nl is een van de grootste & meest bezochte verzamelplatforms van Nederland waar alleen de leukste webshops te vinden zijn. Bij Welovewebshops.nl vind je de allerleukste online webwinkels. Shops die je gewoon niet mag missen. Die bieden wat onze bezoekers willen. Omdat ze zich graag laten verrassen door het leuks wat shops te bieden hebben, maar ook omdat ze het makkelijk vinden online inkopen te doen.