Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Onze partners

Onderstaande Business partners zijn bij WebwinkelKeur aangesloten.

12Klik

Je hebt een prachtig bedrijf en website maar weinig bezoekers? Wij zorgen dat bedrijven online gevonden worden. Door de vindbaarheid te optimaliseren door middel van zoekmachine optimalisatie, Google AdWords en het inzetten van Social Media zorgen wij voor de bezoekers die jouw bedrijf verdient.

Adwise

Adwise is de digitale extra hersenhelft van je organisatie. Wij zetten jouw bedrijf continu op voorsprong bij het online realiseren en overtreffen van je business ambities. Adwise biedt je de innovatiekracht, de expertise, de mensen, het enthousiasme en de nuchtere mentaliteit die ervoor zorgt dat al je investeringen direct en geïntegreerd optellen voor je zakelijke ambities en dromen.

Afterpay

AfterPay is één van de bekendste en meest relevante aanbieders op het gebied van achteraf betalen voor online consumenten. AfterPay biedt online retailers een full service online achteraf betaal betaalmethode aan voor e-commerce en m-commerce.

Argeweb

Met meer dan 200.000 domeinnamen en het beheer van tienduizenden websites is Argeweb één van de grootste hostingproviders van Nederland.

Belco

Belco is de klantenservice tool voor je webshop. Alle conversaties met je klanten overzichtelijk in één universele inbox.

Bestelprocedure.nl

Bestelprocedure.nl maakt interactieve uitlegvideo's van bestelprocessen voor webwinkels. Deze zijn klantvriendelijk, verhogen de conversie en uw omzet. De video's zijn in meerdere talen verkrijgbaar en hebben een positieve invloed op uw Google ranking.

Blue Lemon

Blue Lemon is een full service internet bureau dat zich kenmerkt door haar persoonlijke aanpak. We bedenken, ontwerpen en implementeren online concepten. Dit doen we met een klein multidisciplinair team. We adviseren over online strategieën, creëren een sterk design en zorgen voor een state-of-the-art technische realisatie. Wij zijn gespecialiseerd in Magento en WordPress en streven dagelijks naar de ideale internetstrategie voor onze klanten.

BSR Online

Wij kunnen u helpen op alle gebieden van online marketing. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Wij hebben liever 1 tevreden klant dan 100 ontevreden of enigszins tevreden klanten.

Bulldog Media

Je wilt een unieke website of een succesvolle webshop laten maken ? Dan zit je goed bij Bulldog Media. Wij ontwikkelen betaalbare en professionele websites en webshops die er bovendien mooi uitzien. Want jouw nieuwe website of webshop moet natuurlijk wel het visitekaartje worden van jouw bedrijf

BVB Media

BVB Media is een ICT-onderneming die grote naamsbekendheid heeft opgebouwd binnen de online markt. Dankzij BVB Media werken onder andere de webwinkels van Parfumoutlet, PlatteTV en Ledstripkoning.nl probleemloos in de online markt.

DE KRIJGER

DE KRIJGER Optimalisatie is gespecialiseerd in het effectief en rendabel inzetten van e-marketing voor webwinkels en websites. Of het nu gaat om SEO, SEA, SMM of affiliatiemarketing.

De Websmid

De Websmid bouwt professionele en betaalbare webshops en websites. Daarnaast verzorgt De Websmid ook de hosting en het onderhoud van de website en webshop voor u.

Dynamate

Bent u op zoek naar een betrouwbare leverancier voor al uw hardware, software, Supplies, Hosting, (Computer) Security, Data & Telecommunicatie, Wireless en Zorg Systemen zoals het hoort?

eNjee

eNJee biedt een online videocursus om u zelf te leren om een website/webwinkel op te zetten en te beheren. Tevens veel informatie op het gebied van internetmarketing.

Firm24

Je bent lekker online aan het ondernemen. Soms neem je daarin risico's, maar die dek je zo goed mogelijk af. Bijvoorbeeld met goede contracten, disclaimers en overeenkomsten. FIRM24 helpt je als ondernemer die juridische zekerheid zelf te regelen via een online omgeving. Je bent niet meer afhankelijk van een dure jurist. Snel en eenvoudig bespaar je zo vele honderden euro's op juridische kosten. Heb je een vraag? Dan kun je onbeperkt bellen met onze juristen.

Freekey

Vanaf heden is het voor webshops mogelijk om samen te werken op het online deal-platform Freekey.nl. Iedere webshop-eigenaar kan zich aanmelden en deals plaatsen. Deze deals worden vervolgens aan het netwerk van Freekey kenbaar gemaakt en de deals zijn te vinden op het platform zelf. Daarnaast wordt de deal opgenomen in de nieuwsbrief die wekelijks wordt verstuurd aan trouwe Freekey-bezoekers.

Gladior

Wij helpen bij het opzetten, uitvoeren en monitoren van succesvolle online marketing campagnes. Doordat Gladior over specialisten beschikt in verschillende disciplines kunt u rekenen op de juiste ondersteuning bij iedere online marketing campagne of strategie. Wij leveren expertise, advies, analyse, uitvoer en rapportage.

Hosting Parkstad

Naast diverse webhostingpakketten biedt Hosting Parkstad onder andere ook domeinnaamregistratie en webdesign aan. Bovendien staat het bedrijf bekend om zijn hoge uptime en snelle support. Ook voor uw telefonie (VoIP) diensten zijn zij de geschikte partner voor u.

IPS Consult

Fors besparen op je administratieve kosten? IPS Consult is dé ideale adviseur voor bedrijven die hun afrekenproces willen optimaliseren én tegen de scherpste tarieven willen inrichten.

Lizzmedia

Lizzmedia is een jong internetbureau dat betaalbare websites en webwinkels maakt. Websites zijn goed vindbaar in zoekmachines en geschikt voor alle apparaten. Je website of webshop beheer je heel eenvoudig met het WordPress beheersysteem

Lucians

Lucians is een persoonlijk grafimedia bureau. We werken dagelijks aan ontwerp en realisatie van websites & webshops, internet marketing en drukwerk.

METMEER

METMEER bestaat uit een team van enthousiaste specialisten en heeft meer dan 14 jaar ervaring op het gebied van websites, webshops en online marketing.

Milcraft

Milcraft is gespecialiseerd in de bouw van WordPress-websites en WooCommerce-webwinkels. Van productcatalogus tot webwinkel, van e-learningomgeving tot betalingsverkeer, wij verzorgen het graag voor u.

Networking4all

Networking4all is een deskundige en service gerichte leverancier van SSL certificaten en internet security producten. Al sinds 2000 wordt Networking4all door haar klanten gewaardeerd voor de persoonlijke service, vakkennis en snelle levering. Ons team van experts bedient meer dan 100.000 klanten. Daarnaast is Networking4all preferred partner van de meest vertrouwde SSL merken, zoals Symantec, Thawte, GeoTrust, Certum en GlobalSign.

OO Shopping

OO Shopping, een online winkelcentrum in Nederland. Aandacht voor uw eigen merk en webshop staat bij ons voorop. Met ons shop-in-shop concept bieden wij onze verkopers meer dan een extra verkoopkanaal.

Opmax

Opmax verricht online marketing services voor websites en webshops die hoog willen scoren in de zoekresultaten van Google, meer potentiële klantenbezoeken willen en meer online reputatie willen verkrijgen met het doel op termijn omzet te laten groeien.

Optiply

Optiply is gespecialiseerd in voorraadoptimalisatie software, specifiek voor de e-commerce en online groothandels. Wij helpen onze klanten naar een efficiënt inkoopproces, waardoor ze met gemiddeld 25% minder voorraad tot wel 10% meer omzetten. Benieuwd hoeveel jij op je voorraad kan besparen en/of hoeveel omzet je laat liggen? Neem dan snel contact op!

Pap Team

Pap Team is een modern designstudio met een uiterst creatief team. Wij geven vorm aan alles wat op papier gezet en digitaal gebruikt kan worden. Prachtige, goed werkende websites.

Pocketshop

PocketShop maakt native mobiele shopping apps voor webshops die zijn aangesloten op Lightspeed en Magento. De app synchroniseert naadloos met deze platformen en neemt de producten uit de backoffice automatisch over. Daar heb je zelf dus geen omkijken naar. Mobiele bestelling zijn direct zichtbaar in je backend en klanten kunnen inloggen met hun webshop account. Met een shopping app van PocketShop blijf je helemaal bij op het gebied van mobiel shoppen. En dat zonder dat je er nog iets voor hoeft te doen. Wij regelen de techniek, beveiliging en updates van de app. Zo kan jouw tijd en aandacht naar je klanten.

Polinder IT

Wij zijn flexibel, creatief en actueel. Uw webshop of website is bij ons in goede handen. We maken gebruik van standaarden maar houden ook van klant specifieke custom made oplossingen.

Positie1

Positie1 helpt je op een persoonlijke, praktische manier om meer bezoekers naar jouw website te leiden, met een hogere conversie en omzet als resultaat.

Shopmonkey

Shopmonkey bouwt webshops. Strak, commercieel, mooi, gebruikersvriendelijk, conversie geoptimaliseerd en subliem scorend in Google. Van klein tot groot, voor iedereen, via de meest efficiënte weg en 'monkey-eenvoudig' te beheren.

Shoppagina

Start je eigen webshop zonder gedoe! Bij Shoppagina kun je al voor € 9,50 per maand je eigen webshop beginnen inclusief je eigen domeinnaam en iDeal. Shoppagina biedt sinds 2009 online webwinkelsoftware en sindsdien zijn er al meer dan 8500 webshops aangevraagd.

Shoptrader

Shoptrader is opgericht in mei 2005 en behoort met ruim 2500 webwinkels tot de top van Nederland. Een bedrijf met 12 enthousiaste en gedreven professionals, die zich elke dag volledig inzetten om alle webwinkels te ondersteunen en te verbeteren.

Snappex

Wij zijn ervan overtuigd dat door slimmer te werken en de bezorgers juist meer dan gemiddeld te betalen er een hoog servicelevel geleverd kan worden tegen tarieven lager dan gekend in de huidige markt. Samen met een geselecteerd netwerk van transportondernemers hebben we depots door heel Nederland vanwaar we pakketten ophalen en bezorgen.

SnelStart

Met slimme boekhoudoplossingen tegen een voordelige prijs maakt SnelStart het leven van ondernemers aangenamer. We streven ernaar om de boekhouding van ondernemers 100% te automatiseren. De overzichtelijke pakketten geven daarbij snel en eenvoudig inzicht in de inkomsten en uitgaven van de onderneming. Ruim 55.000 gebruikers ervaren reeds het gemak!

Tickles

Tickles combineert het beste van twee werelden. We koppelen de laatste technieken binnen ons vakgebied aan gelikte designs waarbij de optimale customer experience centraal staat. Klein van stuk, groot in resultaat. Snel schakelen is onze kracht.

Twinkle

Twinkle is het grootste onafhankelijke kennis- en informatieplatform voor e-commerce ondernemers en professionals in Nederland. Met nieuws, achtergronden, praktijkcases, research en persoonlijke verhalen, is Twinkle actueel en inspirerend.

Uw Productfotograaf

Uw Productfotograaf heeft zich, sinds de oprichting in 2008, volledig gespecialiseerd in het maken van productfoto's voor webwinkels. Het zal u niet verbazen dat wij vooral veel de vraag krijgen om kleding en sieraden te fotograferen.

ViaWebshop

ViaWebshop heeft een platform ontwikkeld waarop een webshop maken een fluitje van een cent is. Een eigen webshop beginnen was nog nooit zo makkelijk als nu met ViaWebshop.

Vir2biz

Uniek zijn ten opzichte van uw concullega’s? Bij vir2biz krijgt u uitsluitend een maatwerk webshop. U geeft uw voorkeur aan qua functionaliteiten en ontwerp. Vir2biz verzorgd het volledige traject voor u, van ontwerp tot het geoptimaliseerd aanmelden bij Google. Al meer dan 15 jaar een betaalbare- en betrouwbare partner in e-commerce.

Wappsolutions

Haal jij het maximale uit je webshop, of zou je het liefst nog wat dingen anders zien..? Wij geven je Wordpress website een boost! We bieden je een totale beheer oplossing, voor een vast bedrag per maand.

Webshoporders

Kost het bijhouden van je voorraad, orderpicken en verpakken van je orders nu te veel tijd? Ben je het zat al die dozen in de gang, in de rij bij het postagentschap voor het versturen van je pakketten? Maak dan gebruik van de dienstverlening van Webshoporders.nl.

Welovewebshops.nl

Welovewebshops.nl is een van de grootste & meest bezochte verzamelplatforms van Nederland waar alleen de leukste webshops te vinden zijn. Bij Welovewebshops.nl vind je de allerleukste online webwinkels. Shops die je gewoon niet mag missen. Die bieden wat onze bezoekers willen. Omdat ze zich graag laten verrassen door het leuks wat shops te bieden hebben, maar ook omdat ze het makkelijk vinden online inkopen te doen.

Wemessage

Wij zijn Wemessage, een full service web- en marketingbureau. Met een hecht team van gecertificeerde professionals werken wij dagelijks aan resultaatgerichte responsive websites, webshops, apps en online marketing campagnes. Wij streven ernaar voor ondernemers een mix van op maat gemaakte marketingmiddelen samen te stellen die niet alleen perfect passen bij de onderneming, maar zeker ook bij haar klanten.

WSSN

Minder Zorgen Meer Omzet WSSN (WebShop Service Nederland) ontzorgt uw webshop door de afhandeling van uw bestellingen uit handen te nemen. Van voorraad beheer tot inpakken en verzending, u heeft er geen omkijken meer naar! Hierdoor heeft u meer tijd voor kerntaken als inkoop en marketing, waardoor uw omzet stijgt. Als uw webwinkel groeit, wordt het tijd om meer aan uw bedrijf te werken in plaats van in uw bedrijf.

Xolphin

Xolphin helpt je met de beveiliging van je webwinkel. Je kunt bij ons terecht voor SSL certificaten, digitale handtekeningen en website scans.