Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

1850 B.V.

Je webshop is 24 uur per dag open en je klanten shoppen op ieder uur van de dag. Het liefst ben je dan van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat bereikbaar voor je klant, zodat vragen snel beantwoord worden en klanten tevreden zijn. Want blije klanten komen terug én maken reclame voor je. Maar zeker als je in je eentje of met maar een paar mensen de webshop runt is dat niet haalbaar. Daarom biedt 1850 Contact Center een oplossing op maat, voor grote en kleine webshops.

Persoonlijk en flexibel

Het liefst heb je persoonlijk contact met je klant, zo bindt je ze aan jouw winkel. Tegelijkertijd vind je het belangrijk dat klanten niet lang hoeven te wachten op antwoord en wil je ruime openingstijden van je klantenservice bieden. Met 1850 Webshop Support hoef je niet te kiezen tussen persoonlijk contact en snel antwoord. Wij nemen je klantcontact deels of helemaal over en handelen dit persoonlijk en professioneel af. Zo blijft de charme van een kleine webshop en het persoonlijke contact behouden, maar met ruime openingstijden. Wij snappen dat flexibiliteit ook belangrijk voor je is, daarom kun je op ieder gewenst moment in één simpele stap je telefoon doorschakelen en de doorschakeling weer opheffen.

Voor iedere webshop een oplossing op maat

De ene webshop is de andere niet, daarom bieden wij onze Webshop Support in drie verschillende bundels. Je kunt kiezen uit alleen een telefonische klantenservice, of klantenservice via e-mail, social media en telefoon. Ook kunnen we het hele after-salestraject voor je overnemen. Bij iedere bundel kun je kiezen of je gebruik maakt van het 085-nummer dat wij je gratis aanbieden.

Meer informatie: https://www.1850contactcenter.nl/