Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Afterpay

AfterPay is een klantvriendelijke en veilige achterafbetaalmethode voor online consumenten. Honderden webwinkels, groot en klein, bieden hun klanten de mogelijkheid aan om hun aankoop te betalen met AfterPay digitale acceptgiro of eenmalige machtiging.

AfterPay biedt online retailers een full service online achteraf betaal betaalmethode aan voor e-commerce, m-commerce en cross channel achteraf betalingen. Naast uitvoering van het volledige betaalproces en inningproces, neemt AfterPay volledig het debiteurenrisico en frauderisico over van de webshop. De webshop heeft dus volstrekt geen omkijken naar het achteraf betaalproces en is gegarandeerd van zijn betaling!

Persoonlijke ervaring: Voor Nederlandse winkeliers is een mogelijkheid tot achteraf betalen niet alleen wettelijk verplicht, het zorgt tevens voor extra vertrouwen. AfterPay is hierbij de betrouwbaarste partij van Nederland, we zijn dan ook blij met AfterPay als onze partner voor achteraf betalen.

Jouw ervaring met Afterpay

Klant bij Afterpay (geweest)? Deel dan jouw ervaring onderstaand, deze ervaringen kunnen helpen om andere webwinkeliers een keuze te helpen maken voor een achterafbetaal oplossing.

Meer informatie: https://www.afterpay.nl