Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

cmsXpress

cmsXpress is een full service webdesign bureau met betaalbare prijzen.
Snel en professioneel uw webwinkel beginnen! Bij cmsXpress heeft u makkelijk alles op 1 plek; uw website of webshop bouw, hosting, domeinregistratie, mailadressen, iDEAL en Site SEO voor Google. U kunt uw website of webshop zelf bijwerken met onze superslimme cms systeem!
Samen met een sterke SEO vindbaarheid binnen Google en onze krachtige support maken wij uw online onderneming tot een succes!

Uw webwinkel wordt gemaakt via ons gebruiksvriendelijke en superslimme CMS- systeem.
Het webdesign wordt door onze designers voor u naar wens ontworpen en is responsive. Zo bent u altijd uniek!
De webwinkel wordt gehost op onze speciaal hiervoor ingerichte webservers. Daarom kunnen wij u tegen relatief lage kosten deze webwinkel aanbieden. Wij onderhouden met al onze klanten een persoonlijk contact om zo tot een mooi en tevreden eindresultaat te komen.
Wij leveren uw professionele webwinkel kant en klaar op met een krachtige backoffice voor al uw bestellingen en factuurregistraties waaraan o.a. iDEAL, Paypal en meerde betalingsmethoden gekoppeld zijn. U hoeft alleen maar uw producten zelf in te voeren. U kunt onbeperkt producten toevoegen.

Bij ons betaalt u geen maandelijkse kosten!
Uw website wordt bij ons na de bouw goedkoper doordat u geen maandelijkse bedragen betaalt. Naast de opzetkosten betaalt u bij ons slechts 1 keer per jaar € 120,- Het 1e jaar zijn de servicekosten zelfs gratis!
Wij gebruiken een “Fair use policy” dus u hoeft geen rekening te houden met een Datalimiet.

WAT KRIJGT U DAN VOOR € 120,- SERVICEKOSTEN P/J?
– Jaarlijkse webhosting van uw webwinkel CMS gebruik, onbeperkt
– CMS technisch support, onbeperkt
– Domeinnaam registratie
– Uw email adressen onbeperkt aanmaken(indien u email afneemt)
Kortom een perfecte oplossing voor starters en ervaren ondernemers.

Meer informatie: http://www.cmsxpress.nl/
Tags

Reacties

Je kunt geen reactie (meer) geven.