Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Digitaal Design

Het leven is tegenwoordig onlosmakelijk verbonden met de digitale wereld, en het hebben van een webshop is een geweldige start om je product of dienst te introduceren bij het online publiek.

Zoals jij en je bedrijf zichzelf blijven ontwikkelen, blijft je webshop dat ook. Wil je uitbreiden, ga je lokaal een winkel openen, wil je op beurzen of op evenementen staan? Je Shopify webwinkel groeit met je mee. Of je het nu online houdt of niet, ik kan jou hierbij helpen. Digitaal Design is gevestigd in Tilburg en is gespecialiseerd in Shopify.

Shopify is de ideale software voor

• Zzp’ers
  • Boetieks en pop-up shops
  • Startende ondernemingen
  • MKB
  • Grote ondernemingen met een gevestigde naam
  • Groothandelaren

Kortom, voor iedereen die iets te verkopen heeft, ongeacht je niche. Of dit nu een fysiek product is of een digitale dienst. Shopify geeft je de mogelijkheid om te verkopen in je eigen online store, in bestaande content op je bestaande blog of website, of op Social Media (Inclusief Facebook, Facebook Messenger, Instagram en op Google).

Ondernemen zonder zorgen

Ik bouw niet alleen Shopify webshops met een uiterlijk dat helemaal bij jou en je bedrijf past, maar denk ook graag mee wat er vervolgens gebeurt wanneer de webshop opgeleverd wordt.

Ik vind het fijn om betrokken te blijven bij mijn klanten en bied daarom ook ondersteuning aan voor zowel het technisch onderhoud als inhoudelijke klusjes. Dit kan middels een maandelijks onderhoudsabonnement of via diverse strippenkaarten die je in kunt zetten wanneer je het nodig acht.

Shopify DIY

Ga je toch liever zelf aan de slag? Volg dan mijn online training waarbij je via video’s stap voor stap uitgelegd krijgt hoe je zelf je webwinkel kunt bouwen. Is dat ook nèt niet wat je zoekt? Dan heb je ook nog de mogelijkheid om een workshop op locatie te volgen, waarbij je samen met enkele andere gelijkgestemde ondernemers, leert hoe je een Shopify store kunt bouwen. (Beschikbaar vanaf 2020)

Meer weten?

Ben jij op zoek naar een krachtig, betrouwbaar alles-in-één platform met geïntegreerde Marketing en SEO tools en flexibele doorgroeimogelijkheden? Neem dan contact op voor meer informatie.

Meer informatie: https://ikbouwwebshops.nl/

Laat geen omzet liggen. Word ook lid of bekijk de kosten