Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Mijn naam is Nick Jenneboer en ik ben al geruime tijd gespecialiseerd in het maken van professionele websites en/of webwinkels, zoekmachine optimalisatie en content marketing. In 2009 ben ik begonnen met het adviseren en helpen van startende ondernemers om budget bewust een professionele website en/of webwinkel neer te kunnen zetten. Sindsdien heb ik een passie voor het maken van webwinkels en/of websites en het laten renderen daarvan (SEO/Marketing).

Het maken van mijn video’s begon vanuit mijn passie; het maken van websites en/of webwinkels met de daarbij behorende zaken, optimalisatie in verschillende zoekmachines, content marketing en webdesign. Deze filmpjes werden door vele mensen steeds meer bekeken op YouTube. Ik heb op deze trend ingespeeld door mijn expertise en ervaringen te bundelen door een stap-voor-stap videocursus op te zetten.

De eNJee.nl Cursus is een unieke en zeer uitgebreide online video cursus die op dit moment aan meer dan 10 uur HD video materiaal bevat. Deze video cursus geeft klanten de benodigde kennis en financiële mogelijkheid om zelfstandig een eigen betaalbare professionele website en/of webwinkel business op te zetten. Voor starters, MKB/ZZPers, mensen met ambitie, mensen met al een bedrijf en internetondernemers heb ik deze cursus ontwikkeld die perfect van A tot Z word uitgelegd om hoe je online meer uit je business kunt halen.Het interessante aan deze cursus is dat het gemaakt is voor jong en oud, man of vrouw, groot of klein. Iedereen kan het. Waar nodig krijgen klanten hulp en advies van mij.

Meer informatie: https://enjee.nl/