Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Fontijn B.V.

Vormgeving is voor Fontijn bv een belangrijk onderdeel van haar werkzaamheden. Daarmee krijgen media-uitingen hun eigen identiteit. De uitstraling, het karakter van je bedrijf wordt voor een groot deel beoordeeld, door de vormgeving. Samen met de opdrachtgever bepalen we dit karakter die zich hiermee moet kunnen associëren. Pas als deze basis is gelegd kan het produceren beginnen, afhankelijk van de gekozen strategie, wordt de huisstijl uitgerold in communicatie uitingen.

Brochures, folders, affiches, websites en webwinkels worden vormgegeven op een wijze die past. Technisch perfect, makkelijk hanteerbaar en daarnaast zijn we prima in staat om je digitale uitingen op die plek te brengen waar je naar streeft. Afspraken daarover worden altijd eerst omgezet in heldere offertes, zodat die afspraken controleerbaar zijn. Zo weet je als opdrachtgever van te voren precies waaraan je toe bent en verrassingen achteraf worden voorkomen. Vormgeving, print en webdesign zijn bij ons in ervaren handen en nog betaalbaar ook.

Meer informatie: http://www.fontijn.nl/