Frankwatching

Frankwatching is dé plek voor iedereen die zich bezig houdt met of interesse heeft in marketing, communicatie, social media en tech. Inhoud, kwaliteit en onafhankelijkheid boven alles. Het delen van kennis en het bieden van inspiratie over trends, ontwikkelingen, tools en cases, dat zit in onze genen. Dag in dag uit, zowel online (via artikelen, webinars, vacatures en downloads) als offline (via trainingen, events en boeken).

Meer dan 600 experts delen hun kennis via artikelen, infographics, video’s en podcasts op de blog. Daarnaast verzamelt de redactie de meest relevante artikelen in de Collecties. Elke maand lezen ca. 400.000 unieke bezoekers deze artikelen en ze zijn samen verantwoordelijk voor ruim 1.100.000 pageviews. Op de site en via social media worden de artikelen volop besproken en gedeeld, gemiddeld heeft een artikel rond de 500 shares. Frankwatching heeft een actieve en betrokken community, en 450.000 volgers en abonnees via verschillende social channels en e-mailnieuwsbrieven.

Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen (open inschrijving, incompany en maatwerk) en webinars in de vakgebieden e-commerce, content & communicatie, SEO & analytics, marketing en social media. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die de trainingen en webinars hoog beoordelen (gemiddelde rapportcijfer: 8). Daarnaast zijn we in 2015, 2016, 2017 en 2018 in de Emerce 100 uitgeroepen tot top-opleider van Nederland.

Zo’n 10% van onze community is actief of latent op zoek naar een nieuwe baan. Via de druk bezochte vacaturerubriek op Frankwatching, de goed gelezen wekelijkse e-mailnieuwsbrief en de populaire vacaturekanalen op Facebook, Twitter, LinkedIn en Instagram vinden jaarlijkse vele professionals een nieuwe baan. Studenten vinden via de site een stageplek. Frankwatching Jobs plaatste al vacatures voor inmiddels zo’n 1.500 werkgevers in de vakgebieden marketing, communicatie & pr, social media, design en ICT.

Frankwatching organiseert sinds 2013 events voor industry leaders en professionals in het digitale domein en richt zich hierbij op de pijlers Digital marketing, Social media, Digital workplace en E-commerce. Onze events bestaan uit verschillende tracks & topics en inspirerende (nationale én internationale) keynotes. Praktische toepasbaarheid, interessante netwerkmomenten met experts en vakgenoten, unieke én inhoudelijke sessies in de vorm van cases & learnings, paneldiscussies, live Q&A’s en de laatste ontwikkelingen op het gebied van trends, tools & apps zijn kenmerkend voor onze events. In 2018 vindt het Conversational Commerce Event (22 november) plaats. In 2019 organiseren we alweer voor het derde jaar op rij het SocialToday Event (14 februari) en vindt ook de tweede editie van het Digital Workspace Event (16 april) plaats.
Wil je naar het Conversational Commerce Event gaan en ben je lid van Stichting WebwinkelKeur? Ga dan naar het kopje “Aanbiedingen” in je eigen dashboard en profiteer van een leuke korting op het event!