Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Goedemorgen Goedemiddag

Het is tegenwoordig verplicht dat u een telefoonnummer op uw webwinkel vermeld maar het is niet altijd mogelijk om alle telefoontjes af te handelen. Wat als u in de auto zit? Of als u in een meeting bent of met vakantie bent? Wat als u in gesprek bent met een klant en er komt een tweede telefoontje binnen? U bent eigenlijk verplicht om een telefooncentrale te huren. Maar dan moet u dit ook nog bemensen. Bij onze antwoordservice telefoondienst krijgt u al die zaken voor een eenmalig bedrag van 25 euro en daarnaast betaald u slechts 1,50 per afgehandeld gesprek. Bovendien krijgen leden van Webwinkelkeur 10 euro korting op de inschrijfkosten (kijk daarvoor in uw persoonlijke WebwinkelKeur Dashboard onder het kopje Aanbiedingen).

Hoe werkt het

Na ieder telefoontje dat bij ons binnenkomt krijgt u of uw collega een e-mail van ons (of een SMS) met daarin het bericht wie er gebeld heeft en wat voor vraag deze persoon heeft. Het is ook mogelijk dat onze telefonistes de gesprekken naar u doorverbinden, er wordt dan eerst ruggespraak met u gehouden en u kunt aangeven of het gelegen komt of niet. Bij onze telefoondienst krijgt u ook een control panel waarin u zelf de instructies op ieder moment kunt wijzigen waarmee de telefonistes moeten werken. En in het kade van de transparantie en kwaliteit kunt u bij onze antwoordservice de opnames van alle gesprekken die we namens uw bedrijf afhandelen ook terugluisteren via het control panel.

Extra mogelijkheden

Naast de standaard antwoordservice dienst kunnen we ook extra opties bieden om uw telefonische bereikbaarheid volgens uw eigen wensen te configureren. Denk hierbij aan het instellen van een melding buiten openingstijden, ingesproken door een professionele stemactrice. Het aan de beller laten horen van een keuzemenu aan het begin van het gesprek of een welkomst tekst. Daarnaast kunnen we ook de gesprekken eerst naar uw persoonlijke telefoon doorsturen en als u niet opneemt dan pas nemen onze telefonistes op. Tenslotte kunnen we telefoonnummers met alle kengetallen in Nederland leveren maar ook internationale nummers, handig voor als u bijvoorbeeld klanten in een bepaald land buiten Nederland heeft.

Meer informatie: https://goedemorgen-goedemiddag.nl/