Lamper Design

Er is een keur aan aanbieders als het gaat om webshops. Wat is dan de juiste keuze voor jou? Lastig hè? En natuurlijk prijst iedereen zijn eigen oplossing aan als beste keuze. De vraag is: wat heb je nodig en wat niet? Met WooCommerce ben je flexibel, zowel qua mogelijkheden als aanbieder. Omdat het op het open source platform van WordPress draait, ben je niet afhankelijk van je webbouwer.

Maatwerk webshops met naadloze integratie van diverse tools
Voor jouw WooCommerce webshop kun je qua design alle kanten op. Je bent niet gebonden aan templates waarin van alles vastligt. En je webwinkel wordt een serieus bedrijf door koppelingen met bijvoorbeeld voorraadbeheer, boekhoudprogramma’s en nieuwsbriefsystemen/marketing automation.

Eigenlijk alles wat je softwarematig zou kunnen koppelen is wel mogelijk. Wij informeren je graag wat er mogelijk is. Je zult versteld staan van de flexibiliteit van een webwinkel in WooCommerce.

Jouw webwinkel die omzet oplevert
Oké, heel eerlijk: omzet kunnen wij jou niet garanderen. Daar komen namelijk veel meer dingen bij kijken dan enkel het webshopsysteem. We weten echter wel hoe de vormgeving van jouw website bijdraagt aan het succes. En welke andere onderdelen jouw website helpen succesvol te worden, zoals het behalen van hoge posities in de zoekmachines. Neem eens contact op om het te bespreken.