Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

METMEER

METMEER bestaat uit een team van enthousiaste specialisten en heeft meer dan 14 jaar ervaring op het gebied van websites, webshops en online marketing. Wij gaan voor intensieve en langdurige relaties om samen met onze klanten te werken aan hun online succes.

Onze focus ligt bij het online resultaat voor onze klanten. Dat begint bij het ontwikkelen van goed doordachte responsive Magento webshops. Deze worden gerealiseerd door een team van programmeurs, waaronder ook Magento Certified Developers.

Wij zijn van mening dat het voor de klant pas begint nadat de shop is opgeleverd. Daarom ondersteunen, begeleiden en ontzorgen wij klanten op het gebied van Online Marketing. Zoekmachine optimalisatie en Adwords beheer wordt daarom ook intern door een team van Online Marketeers opgepakt.

Door kennis te delen komen we samen verder. Daarom houden wij onze klanten up-to-date van veranderingen in de markt en wetgeving. Via kennis sessies brengen wij onze klanten en geïnteresseerde op de hoogte.

Wilt u meer weten over onze experts of onze manier van werken? Neem contact met ons op of kom geheel vrijblijvend langs voor een kopje koffie.

Meer informatie: http://www.metmeer.nl/